Skocz do zawartości

Vodgar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vodgar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vodgar

0

Reputacja

  1. Vodgar

    [B5 1Z] Wgnieciony próg

    Witam, Być może ktoś z Was miał podobny problem. Mianowicie spotkanie progu z wysokim krawężnikiem W efekcie próg wgnieciony ( nie rozerwany ) na długości ok 20 cm i 3-4 cm głęboko + listwa progowa do wymiany. Moje pytanie: Co dalej? Wymiana progu czy naprawa tego co jest i ewentualne koszty. Listwa ori ok 190, jaki koszt zamiennika? Z góry dzięki.
  2. 16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17545 Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki system za "bogaty”( bogata mieszanka ) – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa, - sprawdzić zawory wtryskowe, sprawdzanie ilości wtryskiwanego paliwa i szczelności układu 17536 Długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby sprawdź: -> regulator ciśnienia paliwa -> zawory wtryskowe i szczelność układu -> szczelność ukł. zasysania -> szczelność ukł. wydechowego -> szczelnośc ukł. obiegu powrotnego powietrza -> szczelność przewodów podciśnieniowych 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie A to może być akumulator na wykończeniu lub sprawdź klemy, może trzeba oczyścić
  3. Jeśli chodzi o te wtryski to według mnie jest wszystko ok Poniżej fragment zczerpnięty z innego forum wyjaśniający te różnice. 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do + 2,0 mg/skok] 2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [−2,0 do + 2,0 mg/skok] 3 Różnica dawki wtrysku, cylinder 1 do 3 [−2,0 do + 2,0 mg/skok] 4 Brak wskazania [—] [—] - Układ wtryskowy steruje regulacją równomierności obrotów silnika. Układ rozpoznaje różnice mocy między poszczególnymi cylindrami (tolerancja części, rozkalibrowanie dysz wtryskowych, ciśnienie sprężania itp.) i przez selektywny rozdział dawek wtrysku wyrównuje je na jałowym biegu. - Rozpoznanie dokonywane jest na jałowym biegu przez sygnał z czujnika obrotów silnika, który dostarczany jest do komputera sterującego jako 4 sygnały na jeden obrót wału korbowego. Jeżeli sygnały nadchodzą w równomiernym rytmie, oznacza to, że wszystkie cylindry wykonują równomierną pracę. Jeżeli jeden cylinder wykazuje słabszą moc, wał korbowy potrzebuje dłuższego czasu na następną połowę własnego obrotu, W przypadku, gdy cylinder wykazuje większą moc, przyspiesza wał korbowy i dlatego potrzebuje krótszego czasu. - Jeżeli komputer sterujący rozpozna odstępstwo, wówczas dany cylinder natychmiast zasilany jest większą lub mniejszą dawką wtryskiwanego paliwa, aż silnik będzie ponownie pracował równomiernie. - W bloku wartości mierzonych różnica dawek wtryskiwanego paliwa do poszczególnych cylindrów, która potrzebna jest do uzyskania równomiernych obrotów silnika, wskazywana jest w porównaniu do cylindra 3. - [+] do mg/skok: cylinder wykazuje mniejszą moc niż cylinder 3 i zasilany jest większą ilością paliwa. - [−] do mg/skok: cylinder wykazujący większą moc niż cylinder 3 zasilany jest mniejszą ilością paliwa. Co do temperatury to fakt, coś nie tak skoro wskaźnik pokazuje 90st. a na Vagu jest tylko 45, ale z tym nie pomoge. Również zalecałbym zrobienie logów
  4. Może pomogą screeny z ETKI Jeśli chodzi o koło to podaj VIN bo były montowane różne
  5. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5. Mam nadzieję że to forum przybliży mnie do tego autka jeszcze bardziej. Pozdrawiam, Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...