Skocz do zawartości

grzecho01

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzecho01

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Toszek k. Gliwic

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia grzecho01

0

Reputacja

  1. Witam, masz jescze do sprzedania spojler ori?
  2. Witam, proszę pilnie o cenę wahaczy Lemforder osobno: dolny prosty i banan.Dzięki
  3. Tomkek, poproszę o cenę dla całego zestawu wahaczy Lemfordera na przednią oś (oba koła). ---------- Post dopisany at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ---------- Witam, Tomek jaka byłaby cena za komplet wahaczy Lemfodera na przednią oś (oba koła)?
  4. Witam, ja również potrzebuję kompletny rozrząd do mojej niuni, do tego jaka cena amorków na tył i czy sprzedajesz też jakieś turbawki? Proszę o ceny.
  5. Tu masz kalkulator do wyceny http://www.autokalkulator.pl/
  6. Ja przerobiłem ostatnio żarówki na LED-y, tzn. użyłem tych metalowych końcówek z żarówek tunelowych zamontowanych oryginalnie do podświetlania tablicy. W sklepie dla elektoników kupiłem diody LED 5mm białe mocno świecące i rezystory 0,5k ohm.Ponieważ LED-y przepalają się gdy prąd przepływający bedzie większy niż ok. 30mA to wybrałem właśnie rezystory 500ohm. Dla napięcia 14 V z prawa Ohma wychodzi I=U/R=14/500=28mA. Do jednej końcówki metalowej dolutowałem nóżkę rezystora a do drugiej diody LED (oczywiście rezystor połączony w szereg z diodą LED). Dla zapewnienia sztywności konstrukcji metalowe końcówki połączone kawałkiem zapałki, która stanowi izolację (tak żeby nie było zwarcia). Całość dodatkowo zalałem klejem z glugena (silikonwe pałki+pistolet). Efekt jest naprawdę zadowalający. Na razie świeci mniej więcej jak żarówki ale pojeżdże tak jeszcze trochę i dołożę dodatkowo w szereg drugą diodę żeby bardzie rozproszyć promień świetlny. Koszt całości to 1,5zł/szt + 10 min cierpliwośći. Zobaczymy jak długo będą świecić.
  7. Był letni/ciepły zaraz po wymianie ale go właśnie tak konkretnie wtedy przegoniłem. Ok czyli mam chyba wszytko ok. A odpowietrzanie jest dobrze przeprowadzone. Bo rozumiem, że przez ten wężyk od nagrzewnicy to się odpowietrza na ciepłym silniku kiedy samochód jest odpalony ( na jałwoym)-wtedy jak jest odpowietrzony to leci płyn??? Wielkie dzięki za pomoc. [br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 22:27_________________________________________________Mam jeszcze taką wątliwość, czy dobrze mam odpowietrzony układ. Nie rozumiem do końca jak się odpowietrza tą nagrzewnicę- czy na rozgrzanym i włączonym motorze czy na rozgrzanym ale zimnym motorze? U mnie jak był rozgrzany i włączony motor to jak ucisnąłem raz przewód przy chłodnicy to trysło płynem przez ten otwór na wężu od nagrzewnicy. Jak zaś motor zgasiłem to jak był ciepły to tryskał i płyn i powietrze. W miarę jak silnik stygł ( tak po 15 min) - jak znowu spróbowałem to tryskało mało płynu i prawei powietrze samo. Ale nie wiem czy to ma sens bo chyba na wyłączonym to jak się uciska to on też chyba zasysa powietrze tym otworkiem? Poprawcie mnie jeżeli jestem w błędzie. Bo może mam już wszytko ok, ciepło leci, płynu nie ubywa a po prostu za dużo kombinuje. Wolę jednak spać spokojnuie a tak mam obawy,że coś źle odpowietrzyłem i można coś więcej zrobic. Dzięki za odpwoiedzi.
  8. robert. jest już w tym temacie specjalistą więc może się wypowie bo nie wiem czy tak ma być i to olać czy coś jest jeszcze nie tak. Kiedyś w ogóle jak dzwoniłem do ASO to i koleś powiedział że to dobrze że jest zimny
  9. Witam, chciałbym odświeżyć temat. Pojeździłem z laptopem i po 8 km przy temp. zewnętrznej 7 st ma te 90 st na blacie. Wskazania wg VAG-a podczas jazdy 89,1 st. Chciałem go jesczce odpowietrzyć więc dałem kliamtronic na HI i tryb ECO to temp trzymała 86-89 st. Po przejechaniu 20 km gdy już przyjechałem do domu, VAG pokazuje 89-90 st. Przez jakieś 30 sek na jałowym utrzymywałęm obroty na poziomie 3000. Temp dalej jakieś 90-91 st wg VAGA. Chłodnica gorąca (przynajmniej z góry). Przewód od termostatu do chłodnicy zimny. (nie wiem czy to dobrze). Zgasiłem motor i delikatnie otworzyłem zbiornik - uszło troszeczkę powietrza ale nie dużo. Zamknąlem zbiornik i zsunąłem wąż z nagrzewnicy i popompowałem trochę przewody. Na początku uciskając tryskał płyn i powietrze potem mniej płynu i powietrze. Odpaliłem samochód i lał się strumień płynu na wolnych obrotach. Mam dwa pytania: 1) czy auto jest dobrze odpowietrzone- bo płynu nie ubywa, ogrzewanie jest ale czy jak zgasze silnik i uciskam węże to czy tym przewodem od nagrzewnicy ma tryskać sam płyn czy tak jak u mnie z powietrzem ( jak odpale motor to leci tylko płyn)? 2) czy ten wąż od termostatu może być zimny jak mi VAG pokazuje 89 st. Górny jest ciepły a chłodnica też. Dodam, że tydzień temu po wymianie termostatu i wcześniej czujnika na pewno ten wąż był ciepły ale wtedy autko trochę jednak dłużej chodziło i była wyższa temp na zewnątrz. Wtedy też wentylator właczył mi się dopiero po zgaszeniu silnika. Dziękuję za odpowiedź
  10. robert. możesz się wypwoiedzieć w moim temacie odpowietrzania.
  11. Właśnie wymieniłem termostat na ori kupiony w ASO. robert. dzięki wielkie za instrukcje. Trochę byłem niecierpliwy tzn. nie wszytko udało mi się wydmuchać i po wyciągnięciu termostatu wyleciało mi jakiś 1 L z bloku. Temperatura na VAGU 89,1 st. Nie jestem pewny czy w 100% mam wszytko dobrze odpowietrzone. Po zalaniu płynu uciskałem przewody aż płyn schodził poniżej min i tak kilka razy. Miałem otwarty korek na zbiorniku i zsunięty ten przewód nagrzewnicy aby ten otworek był odkryty. Ugniatałem te przewody dużo razy. TYm otworkiem leciał płyn razem z powietrzem a jak mocniej uciskałem to sam płyn mocno tryskał. i tak kilka razy Ogrzewanie chodzi jak powinno. Potem przekręciłem zapłon i dałem na HI i tryb ECON ale nic nie działo się specjalnego. Potem go odpaliłem i trochę znowu pompowałem przewody a ten do nagrzewnicy miałem już zamknięty. Przy 90 st były już przy nagrzewnicy dość gorące. zrobiłem 20 km rundkę, przyjechałem i uzupełniłem 200 ml płynu mniej więcej do maksimum. Dolny przewód był gorący i chłodnica też. Trochę gazowałem ale wentylator się nie chiał załączyć. Ponieważ mi padłą bateria w laptopie więc nie umiałem zmierzyć temp na vagu. Po zgaszeniu silnika na jakąś minutę załączył się wentylator. CZy dobrze odpwowietrzyłem? Płynu nie ubywa, ogrzewanie jest.
  12. W AUDI 33 zł za 1,5 L butelkę a w SKODZIe jkaieś 25 zł za 1 L
×
×
  • Dodaj nową pozycję...