Skocz do zawartości

sleyer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sleyer

Osiągnięcia sleyer

0

Reputacja

  1. Przekręć nakrętke na cięgle w lewo lub prawo teraz nie pamiętam o 2 obroty i bedzie ok. Mialem to samo.
  2. Witam czytałem wasze posty na temat dziwnego dźwięku przy schodzeniu z obrotów (jaby ocieranie sie łopatek przy wyhamowaniu), mialem podobny przypadek wszyscy mówili, ze to turbina siada, a okazało sie ze była źle wyregulowana gruszka na turbinie, w innych przypadkach może padła i przepuszcza. Są dwie możliwości 1. wymienić na nową, 2. można przekręcić o jeden lub dwa obroty w prawo lub w lewo nakętke od cięgna na gruszce ja tak zrobiłem po wielkich konsultacjach z gościami co robią turbiny i jest ok. Regeneracja turbiny nic nie da, bo przeważnie żaden gość co regeneruje nie dotyka gruszki i jej nie sprawdza. Ja oddalem do regeneracji mimo, że chodziła dobrze, dobrze sie zbierała, ale wszyscy mechanicy mówili mi ze to na bank turbina, (nie wierzyłem do konca w to co mówią mi mechanicy no ale pewnie znaja sie lepiej niż ja) kiedy mi oddali zapewniali mi ze jest ok i oczywiście była tylko ze dziwny dzwiek schodzenia z obrotów nadal pozostał. Po kilku tygodniach jeden pan od turbin polecił mi zebym poluzował kontrówke na cięgle i przekręcił w prawo (jeśli dobrze pamietam) nakrętke na cięgle. Na początek przekręciłem jeden obrót i dzwięk byl słabszy po drugim obrocie całkowicie ustał, jest ok już prawie rok. Więc jeśli komuś moje doświadczenia z turbiną mogą się przydać to proszę. Teraz już wiem, że jezeli turbo zbiera sie i auto ma moc to nie warto przy niej grzebac. Pozdrawiam mam nadzieję, że komuś sie przyda powyzszy opis mojego przypadku.
  3. sleyer

    [B6 AWX] Przepływomierz

    A czy w tym wkładzie było miejsce na ten drucik?
  4. sleyer

    [B6 AWX] Przepływomierz

    Ten drucik jest z jakimś opornikiem być może w naszych nie ma go, może też w środku jest włożony większy i na zewnątrz jest już dodatkowy nie potrzebny ale może być również tak, że go brakuje i dlatego poruszyłem ten temat. A czy mogłbyś zmierzyć jaki ma opór (rezystancje) twój przepływomierz u mnie pokazuje 4. A oglądałem filmik na youtube i gościu tam mierzył tylko, że w innym przpływomierzu i pokazywał mu 12 wiec może brakuje tego drucika z opornikiem bo może powinno być 12. Co o tym myślisz? Pozdrawiam
  5. sleyer

    [B6 AWX] Przepływomierz

    Witam wszystkich mam pytanie odnośnie przeplywomierza powietrza (czujnik masy powietrza) posiadam przepływomierz Bosch o numerach 0281002461 lu drugi numer 074906461 B , chodzi mi o to czy wewnątrz nie wiem jak to opisać czy od strony rury od turba widać drucik z rezystorem czy czymś w tym rodzaju. Drucik powinien według mnie być tam w środku bo nawet jest na to miejsce w elemencie który wyprowacza kostke a u mnie go nie ma i nie wiem czy powinien być czy moze jest tak zrobiony, że go nie ma. Na niektórych zdjęciach w internecie jest a na jednym z allego gość sprzedaje wkład przepływki Bosch i na tym wkładzie nie ma tego drucika. Poniżej załacze fotki to będzie wiadomo o co mi chodzi. Mam w związku z tym apel do posiadaczy tego rodzaju przepływki czy mogliby sprawdzić jak to jest u nich wielkiej roboty z tym nie ma wystarczy ściągnąc rure ktora idzie to turba i juz mozna zobaczyc tylko trzeba sobie czyms przyświecić. Pytam dlatego bo nie wiem czy wymieniać a w żadnym sklepie nie chca powiedziec i nie maja na stanie dopiero jak zamowie to sciągną na drugi dzien ale juz trzeba kupić. Jeśli to w czyms pomoże to mam silnik 1.9 TDI 130KM AWX wiec może znajdzie sie uprzejmy z tym silnikiem i numerem przepływki i odpowie czy ma u siebie drucik czy tez go nie ma. Pozdrawiam i zalączam fotki http://img203.imageshack.us/img203/2873/bezdrucika.jpg http://img28.imageshack.us/img28/5909/zdrucikiem.png
  6. sleyer

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Witam ponownie dzisiaj rownież w czasie jazdy wszystko ok. Wcześniej po skasowaniu błędu było dobrze maks dwa dni, wygląda na to, że przyczyną byla ta lekko trzymająca wężyk obejma. Z drugiej strony to jestem w lekkim szoku, że taka mała usterka, a tyle problemów może spowodować.
  7. sleyer

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Witam Szanownych Kolegów wczoraj zabrałem się do sprawdzania przewodów (pogoda nie pozwalała wcześniej). Przwody wszystkie ok, myślę że przyczyną była słabo trzymająca obejma na wężyku przy pompie vacuum lub pompie tandem. Wężyk połączony z z pompa, o którym pisał kolega Sztomel był cały bez żadnych przetarć ani dziurek ale obejma tak trzymała, że wężyk wraz z obejmą ściągnąłem z pompy ręką, więc mogła to być przyczyna. Wymieniłem obejmy na nowe i porządnie ścisnąłem, problem zniknął jak narazie wszystko ok, wczoraj i dzisiaj testowałem idzie jak burza zadnego trybu awaryjnego po przekroczeniu 3 tys. no i pedał hamulca pracuje normalnie. Mam nadzieje, że przyczyną był wlaśnie ten wężyk, który lekko sie trzymał na pompie, w każdym badź razie jak narazie jest ok. Za dwa dni sprawdze go ponownie i napisze co i jak. Chciałem podziękować wszystkim co zainteresowali się moim wątkiem i udzielili mi wskazówek i porad. Dzięki i pozdrawiam.
  8. sleyer

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Dzieki wszystkim za podpowiedzi, powiem wam ze tez zauwazylem twardy pedal hamulca moze to bedzie ten weżyk, ale uważam, że jesli to by byl ten węzyk to chyba zawsze by wystepowaly te objawy. Ale sprawdze ten przewod. Kierownice turbiny wykluczam, cała turbina była regenerowana 2 miesiące temu. Mam pytanko, w którym miejscu ci sie wypiąl przy zaworze zwrotnym czy z drugiej strony?
  9. sleyer

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Ok dzięki prawdopodobnie to ten czujnik, niestety nie mam możliwości podmienić go. Czy ktoś wie gdzie można tanio kupić ten zaworek n75, jakiś namiar na sklep np internetowy. Czy warto kupić używany czy lepiej nowy?
  10. sleyer

    [B6 AWX] Problem z mocą

    Witam wszystkich Posiadam A4 B6 1,9 TDI AWX 131KM i mam problem ktory mi sie pojawil otórz muli mi sie do 1,9 obrotów później jest ok a przy 3,5 tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny egr ok, turbina ok (regenerowana) przewody też ok. Na kompie błąd 17965 przekroczona górna granica ciśnienia doladowania.Podejrzewałem zawór n75 ale z tego co się orientowałem to przy za małym ciśnieniu doładowania może być wadliwy zawór n75 chyba, ze sie myle prosze o jakies wskazowki i porady. Tylko ten bład wyskakuje na kompie i dodam, ze po skasowaniu jest ok idzie i zbiera sie super ale po jakimś czasie znowu to samo tzn pojezdze 2 dni i wskakuje ten sam blad mimo, ze jezdze spokojnie i go nie piłuje. Poprostu bład wskakuje sam przy normalnej jeździe. Pozdrawiam i proszę o jakieś podpowiedzi.
  11. Witam wszystkich Chcialbym sie serdecznie przywitac z wszystkimi uzytkownikami i uczestnikami forum A4 tutaj sie tylko witamy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...