Skocz do zawartości

Hotest

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hotest

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hotest

0

Reputacja

  1. Szczerze mowiac stalem i patrzylem i roznicy nie zauzywalem (wieczor byl ) ... rozmawiamy tu o drzwiach do cabrio .... ale jeszcze raz sie przygladne ...
  2. w kabriolecie? sprawdze stoi niedaleko B7
  3. Jak najbardziej ... dwa rozne modele ... ale jezeli patrze na nie z zewnatrz to nie widze zadnej roznicy .... nr drzwi rowniez jest ten sam rozni sie jedynie litera na koncu ... dlatego interesuje mnie jaka roznica jest miedzy nimi Pzdr
  4. Witam Potrzebuje informacji czy jest jakas roznica pomiedzy drzwiami 8H0 831 051A a 8H0 831 051 B lub C? Dokladnie chodzi mi o to ze musze wymienic lewe drzwi w moim samochodzie z 2004 roku i znalazlem uzywane ale z 2007. Na pierwszy rzut oka wygladaja identycznie ....
  5. mi zamykaja sie drzwi po 60 sekundach jezeli nie dotykalem drzwi. pozdrawiam
  6. Witam Jakie napiecie powinno byc na kablu dochodzacym do pompy paliwowej. Moja pompa nie startuje ale z tego co widze to dochodzi tam jedynie 5V a na chlopski rozum powinno byc chyba 12 - wiec nei wiem czy mi padla pompa (90 tys przebiegu) czy ogolnie cos jest z problemem zasilania. czy ktos moglby mi powiedziec gdzie sa jakies przekazniki bo szczerze mowiac po 2h spedzonych na rozbieraniu auta nie doszukalem sie ich .... jest to A4 3.0 Quattro 2004 rok. Pozdrawiam i bylbym wdzieczny za jakies informacje
  7. Dzisiaj posprawdzalem napiecia ... na pompe glowna idzie tylko 5v ... czy to jest poprawne? Jezeli nie gdzie szukac jakis przekaznikow bo szczerze nigdzie nie moglem nic znalesc ...
  8. Silnik V6 3.0 benzyna .... podczas jazdy silnik zachowal sie jak by odcielo mu doplyw paliwa. Nie udalo sie juz ponownie go zaplic... kreci ale wyglada jak by nie dostawal paliwa. Sprawdzilem VAGiem i na poczatku pokazal taki blad: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Part No SW: 8E0 909 559 M HW: 8E0 909 059 Component: 3.0L V6/5V 0020 Coding: 0011714 Shop #: WSC 00672 1 Fault Found: 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 0000 ale po zresetowaniu juz blad nie wystepuje. Google mowi o uszkodzonym lub poluzowanym czujniku G28 Moze ktos z Was mial podobny problem lub ma jakis pomysl co to moze byc? czy ma ktos jakis adres gdzie moglbym zobaczyc fiszki z z ukladem paliwowym zebym mogl sprawdzic czy paliwo dochodzi do silnika, gdzie jest filtr paliwa itp? Pozdrawiam
  9. a jak wyglada sprawa wymiany samego wyswietlacza? Z tego co widze nie jest on lutowany tylko na zatrzaskach i tasmie? czy ktos kiedy to probowal?
  10. Ok ale czy ktos moze napisac co dokladnie nalezy zrobic? Bardziej od przebiegu interesuje mnie sprawa imobilajzera i sprawy jak "component protection".
  11. a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania
  12. Witam Czy wymiana zegarów tych ze standardowym wyświetlaczem na te z kolorowym wiąże sie z wizyta w serwisie?
  13. Continetala nie polecam ... jakies dziwne byly Dunlop byl ok, mialem te opony chyba 2 sezony Obecnie zamienilem na Pirelke PZero Rosso - fajna oponka
  14. Czy ktos wie kiedy ma wejsc wersja kombi do sprzedazy?
  15. Zdziwil bys sie przeciez a4 to nie mistrzostwo swiata tylko tani samochod
×
×
  • Dodaj nową pozycję...