Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Wymiana zegarów ?


Hotest
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania

Link to comment
Share on other sites

a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania

Przyłącze się do tematu :)

zmieniał juz ktoś? przełożyć obudowę to nie problem ale co z tym co kolega napisał :mysli:

duży problem ,a i czy licznik powinien miec takie same nr????

jak to wygląda ??

proszę o pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

da się to zrobić bez serwisu, ale to już szukajcie jakiś majchrów u siebie w rejonie.

Generalnie nowy licznik (na blacie nie więcej niż 100km chyba) można ustawić mu kilometry na tyle ile było w poprzednim i tylko raz. W używanym nie da się.

Oczywiście to teoria i w rzeczywistości wiele da się zrobić ;)

Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ? :)

Link to comment
Share on other sites

Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ?

a jak droga , mniej wiecej ? Myślałem nad tym :mysli: ale no własnie jest ale i wszytsko zalezne od ceny :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Ok ale czy ktos moze napisac co dokladnie nalezy zrobic? Bardziej od przebiegu interesuje mnie sprawa imobilajzera i sprawy jak "component protection".

Link to comment
Share on other sites

Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika.

Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić.

Link to comment
Share on other sites

Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika.

Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić.

czyli imobilajzer jest największą przeszkodą :mysli:

Link to comment
Share on other sites

nie immo, tylko PIN do licznika, nawet go nie podają (sami nie znają), tylko się łączą z Audi (centralą) żeby cokolwiek zrobić.

Koszt od 1000zł do około 2000zł.

Aczkolwiek widziałem kiedyś kolorowe zegary do benzyn (S4) za około 400zł, do tego jeszcze jakiegoś fachurę.

Link to comment
Share on other sites

Ok dzięki za info :th:

Link to comment
Share on other sites

a jak wyglada sprawa wymiany samego wyswietlacza? Z tego co widze nie jest on lutowany tylko na zatrzaskach i tasmie? czy ktos kiedy to probowal?

Link to comment
Share on other sites

Panowie nie bawcie sie w to bo to tylko sa pozniej klopoty kodowania nie kodowania immo itd gra nie warta swieczki bo to wszystk omusi grac ze soba. Dodatkowo musicie uwazac zeby nie kupic np licznia od multi jak macie manual, od 5 biegowej jak macie 6 itd itd! UWAGA Z TYM TEMATEM!!!

Pozdro

:evil:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...