Skocz do zawartości

księgowy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O księgowy

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia księgowy

0

Reputacja

  1. @Lolek1z może nie pali na pół obrotu ale nie muszę jakoś długo kręcić. Kilka lat temu mechanik robił uszczelnienie chyba nastawnika i ustawiał kąt. Nie sprawdzałem czy wtedy było ustawione "książkowo", a później nic nie było przestawiane. Sam raczej tego nie poprawię ale przy kolejnej wizycie u zaprzyjaźnionego mechanika poproszę o sprawdzenie i korektę - dzięki za zwrócenie na to uwagi.
  2. Poniżej aktualne logi. Żaden z błędów się się pojawia. Do sterownika nie zaglądałem. logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_2o0oA.html http://vaglogi.pl/log-001_Bz3Nk.html http://vaglogi.pl/log-003_EXR11o.html http://vaglogi.pl/log-004_oy8j70.html http://vaglogi.pl/log-013_dS5J5aj.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_f5mtr.html http://vaglogi.pl/log-001_g3l9bvS.html http://vaglogi.pl/log-003_8PIo0.html http://vaglogi.pl/log-004_mxOcnIA.html http://vaglogi.pl/log-011_Sa37Fg.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_3Q48G.html http://vaglogi.pl/log-001_0G5r5I.html http://vaglogi.pl/log-003_0yYcwA.html http://vaglogi.pl/log-008_HbZN6.html http://vaglogi.pl/log-010_x474K0.html http://vaglogi.pl/log-011_359u6sj.html
  3. Dziękuję za sugestie. Winnym okazał się przepływomierz. Po założeniu sprawnej używki auto odzyskało wigor. W przyszłym tygodniu postaram się ponownie wykonać logi, czy wszystko jest poprawnie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
  4. Witam, od kilku tygodni samochód stracił moc (w zakresie działania turbiny). Zdarzają się "przebłyski", jednak bez zauważalnego schematu. Samochód czasami (bardzo rzadko) potrafi jechać "normalnie", po czym nagle jakby turbina się wyłączała. Równie nieoczekiwanie czasami turbina "wraca". Niestety przez większość czasu przyspieszanie to dramat. Prośba o analizę logów i sugestie co sprawdzić. Z góry dziękuję pomoc. logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_sOozJ.html http://vaglogi.pl/log-001_5usDlF0.html http://vaglogi.pl/log-003_9278WD.html http://vaglogi.pl/log-004_ZjDKD.html http://vaglogi.pl/log-007_NEoeI1w.html http://vaglogi.pl/log-013_3iXd2.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_1cIvc.html http://vaglogi.pl/log-001_5eNtu.html http://vaglogi.pl/log-003_27B41.html http://vaglogi.pl/log-004_Uyl27.html http://vaglogi.pl/log-011_09p3V5m.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_oh3cCy8.html http://vaglogi.pl/log-001_8w5U1.html http://vaglogi.pl/log-003_q23n0.html http://vaglogi.pl/log-008_NPcEdi.html http://vaglogi.pl/log-010_9P70N.html http://vaglogi.pl/log-011_wpIe4.html Poniżej błędy jakie się pojawiały: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
  5. No i nastał wreszcie czas na naprawę. Zdecydowałem się naprawę poprzez zakucie nowego przewodu elastycznego. Firma w której robiłem naprawę przewodu wstawiła nowy, gumowy wąż, zostawiając jedynie oryginalne króćce. W miejscu gdzie oryginalnie jest coś w rodziaju zaworka (lub coś podobnego) zakuli metalową obejmę. Przewodu nie odbierałem osobiście więc nie wiem jakie zadanie spełnia. Myślę znają się na robocie, więc założyłem na samochód tak jak zrobili. Radość nie trwała długo. Niestety po odpowietrzeniu układu pompa zaczeła głośno pracować (tylko w czasie kręcenia kołem kierownicy). Hałas to coś w rodzaju jakby tłuczenia/buczenia, obiawiającego się dodatkowo drganiami na kierownicy. W momencie kiedy koła były uniesione (przy skręcie koła nie miały oporu podłoża) hałas nie występował. Możliwe że coś jeszcze w układzie może być niesprawne?? Zakład twierdzi że naprawę wykonał poprawnie. Jestem teraz na etapie poszukiwania używki. Można zaufać Allegro?? A może ktoś z kolegów posiada takowy?? Oryginalny przewód miał oznaczenie 8D1 422 893 T (oznaczenie wytłoczone jest na króćcu przykręcanym do pompy). Tak jak pisał kolega OLIVER można również zastosować wąż o oznaczeniach 8D1 422 893 BA (w salonie AUDI również podali mi taki numer). I po problemie. Chałas ustał po zamontowaniu oryginalnego przewodu (oczywiście używanego, na nowy się nie skusiłem ). Dziękuję wszystkim za aktywą pomoc.
  6. Planowałem zakucie nowego przewodu. Czytając jednak forum wielu użytkowników nie było zadowolonych z tego sposobu naprawy (głośna praca pompy, brak wspomagania na wolnych obrotach). W Lublinie koszt takiej naprawy to 100-120zł (w zależności od miejsca). Przewód trzeba zakuć po końcach oraz na środku zachowując wmontowany tam zawór. Chociaż gdyby koszt zamknął się w 50zł to można spróbować. Zawsze to świeża guma i powinna wytrzymać przez kilka kolejnych lat. Z używką zawsze jest ryzyko kolejnej awarii. STASIU227 - pamiętasz może w którym miejscu na przewodzie znajdował się jego numer??
  7. Na chwilę obecną sprawa wygląda tak: * w serwisie AUDI podali mi nr (na podstawie nr nadwozia) 8D1 422 893 AE * sprawdzając w samochodzie, na króćcu przy pompie (w miejscu zakucia przewodu elastycznego), znalazłem numer kończący się ..... 893 T sam już nie wiem co o tym myśleć Spróbuję poszukać tego 8D1 422 893 AE
  8. Dzięki, poszukiwanie się zawęziło, ale rysunek pokazuje dwa oznaczenia: 8D1 422 893 AE 8D1 422 893 K i nie wiem który z nich jest właściwy dla silnika 1Z. Myslałem o tym aby sprawdzić jaki jest zamontowany i nie mieć kłopotu że zakupiony został nie taki. Na rysunku jest jeszcze kolumna "oznaczenie" w której dla jednego przewodu jest kod kzl, a dla drugiego kzp. Co to oznacza?
  9. Witam, cieknie mi przewód wspomagania (pompa - maglownica) i chcę kupić nowy (tzn. używany, ale sprawny ). W którym miejscu na przewodzie znajduje się numer części?? Przeczytałem już wiele postów związanych z podobną awarią ale nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli pytanie jest banalne.
  10. Witam wszystkich w nowej wersji forum.
  11. [A4 '95 1,9TDI 1Z] - Księgowy Lublin wita wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...