Skocz do zawartości

thomaso11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

1 obserwujący

O thomaso11

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Ostrów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przywróć kodowanie 5f które miałeś przed retrofitem,reset mmi i po temacie.
  2. W razie utraty kluczy -zapraszam z powrotem . I przywracam taka możliwość. Prosze zwrócić uwagę ze temat jest o audi a4 b8 Zainteresowanych zapraszam na priv. Na keyless tez jest sposób żeby zabezpieczyc
  3. thomaso11

    MCE Przedlift

    D - w starszych p,be do nowszych przedliftow?
  4. Polecam wgranie soft do bcm2 .uniemozliwiajacego dodanie klucza. 100% skuteczności.
  5. Opanowałeś? Problem nie jest w komforcie- masz zapłon... z tego co widzę nie widzi ci pedału sprzęgła sprawdz w parametrach . Wyślij kompletny autosan, a nie 1 moduł.tak to można zgadywać..
  6. Temat do opanowania jeśli masz stary moduł-jeśli nie to tylko online.
  7. Które ASO konkretnie? Bo ja np. na Połczyńskiej dorabiałem kluczyki i cena z kodowaniem wyszła niższa niż niektórzy podają w mniejszych miastach. A wcale w garniaku nie pojechałem, zniżek też nie mam R&W. O ile w sklepie jest OK to doradca z serwisu potraktował mnie kiedyś jak zło konieczne.Wypróbuję zatem ASO na Radzymińskiej. THX No nie wiem.Jeśli wszystkie ASO w Warszawie mają jak tak jak R&W to będzie droooooogo. W R&W zdejmują CP TYLKO na nowych częściach kupionych u nich. Próbuję dalej... jak nie ogarniesz to wykonuje taka usługę- przeniesienie immo i komponentu do drugiego modułuPozdrawiam Konrad.pytania na praw lub tel
  8. Albo woda w radiu, lub magik co dokladal ta navi Nie dolutowal eepromu 24c256 . Stad te bzdury w radiu Pozdrawiam Konrad.
  9. raczej masz uszkodzona przepustnice. Często pęka plastikowa zębatka.
  10. Wiadomo. Idzie na każdym module trzeba tylko małych przeróbek . Postój w klapie podłącz pod rejestracje , zmień kodowanie lamp zewnętrznych i stopów, a kierunki pod kierunki i nie wywala żadnych błędów.ale ja za taka usługę biorę od klienta 500 . Dochodzą wtyczki, robota i trochę kombinacji. Czasem można wywalić komfort tak ze nie przyjmuje starych adaptacji, i zaczynaja się schody. Ale jest temat do opanowania. Pozdrawiam Konrad.
  11. Cyba ze trzeba przejechac kawałek nie wszystko robi się na kołach na postoju działa ? jesli kat skretu jest ok to-kierownica do konca w lewo- przytrzymac, do konca w prawo -przytrzymac ,powrot i powinna kontrolka zgasnac. nic nie trzeba kasowac. pozdrawiam.
  12. zdaj relacje. Oni ci to ogarną. Napisz tylko czy na tym kupionym czy na innym kluczu....
  13. Sprawdź bezpieczniki ,Ew przekaźniki przy sterowniku silnika. Wymontuj podszybie,wlew spryskiwacza , 3 torxy i już jesteś. Być może auto po stłuczce i coś luźne , zaoksydowane, lutowane... Sprawdź tez czy masz inne usterki w aucie, jeśli sterownik silnika nie widzi np. Sygnału sprzęgła po sieci z ręcznego hamulca . To jest podobny objaw.. Najlepiej schemat w reke i jechane....
  14. odłącz can od obd2. Ale nie zaraz przy wtyczce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...