Skocz do zawartości

Marcin29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin29

Osiągnięcia Marcin29

0

Reputacja

  1. witam czy wie ktoś co to za błędy 9.1 i 9.3 ?
  2. Witam odpowietrzalem, odkrecalem zbiorniczek wyr. podnosiłem wyżej a wąż od nagrzewnicy zsunołem do otworka. Wczoraj jak jechałem temperature 90 st. na wskaźniku złapał po 7-9km na klimie było 85 st następnie auto postało 30 min i po normalnej jeździ na klimie pokazywało 104 st!!! , na wskaźniku 90st.Zatrzymałem się i sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i był zimny. Jak wyrzyciłem z górki na luz temp. na klimie spadła do 92-94st (to wszystko oczywiście po wymianie termostatu,plukaniu układu srodkiem,a ogrzewanie w kabinie raz jest za chwilke zniknie wieje zimne a po chwili znów ciepłe) Może jest walnięty jakiś czyjnik? Jade do nysy do seata na komputer w tygodniu. Pozdrawiam
  3. Ja widze że Wszyscy ,którzy typują co może być w danym przypadku powinni zająć się grą w totolotka. Dziś wymieniłem termostat i mam prośbe do kogoś kto rozwiązał problem temperatóry która skacze,dochodzi (np. u mnie na klimie) do 94-95stopni i auto przestaje grzać brak nawiewu ciepłego tylko zimny) na jakieś 2-4 min po czym temperatura spada do 87 i znów do kabiny nadmuchiwane jest ciepłe powietrze.SPRAWDZAŁEM (na klimie 89st.) dolny wąż od chłodnicy i jest zimny a ponoć termostat zaczyna od 87st. Czy oprocz dwóch klap (z ramieniami czerwonym i niebieskim ,czerwony jest chyba od zimnego i ciepłego powietrza)które znajdują się za radjem,klimą , jest jeszcze jakaś klapa centralna która może przymykać się od czasu do czasu co powoduje brak nawiewu ciepłego. Co może być przyczyną że nagrzane auto nagle dmucha zimnym powietrzem? pozdrawiam
  4. u mnie jest ten sam problem z ogrzewaniem,plukalem pare dni temu uklad i z wezy do nagrzewnicy ledwo leci.Jak jade i mam ok. 2000 obrotów to troche grzeje natomiast na postoju wychladza sie jakby nie dochodziła ciecz do nagrzewnicy. Zastanawiam sie nad uszczelką ale gdyby była ona walnięta to byłuby chyba poważniejsze skutki , woda w oleju,robilaby się biała maź lub ubywałoby dużo płynu, Prosze o jakieś konkretne wskazówki.
  5. Witam. Tez regenerowałem ,ciekla po stronie pasazera dosc sporo,luzu nie zauwazylem. Regeneracja kosztowala mnie 1000 + wymiana, przy okazji wymieniłem drążki i końcówki żeby nie trzebabyło już tam zaglądać,zrobiłem 14kkm i puki co żadnego problemu.Gwarancji mam 1 rok
  6. Witam wszystkich zapalencow audi. Moja audiczke kupiłem 9 miesięcy temy. Rok 1997 zielona kombi ,silniczek 1.9 tdi 110 . Zrobilem nia już 13tys km i jak dotąd nie zawiodła. Chciałbym pojechać na jeden z najblższych zlotów pomijając koniec sierpnia ponieważ wtedy bede składał przysięge malżeńską Odnośnie strony to to super sprawa, można dowiedzieć się bardzo dużo ciekawych rzeczy o których nie przeczytałoby się w żadnej ksiażce. Jeszcze raz pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...