Skocz do zawartości

Monterek_fx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Monterek_fx

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Gliwce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Monterek_fx

0

Reputacja

  1. Witam. Od jakiegoś czasu słyszę dziwny dźwięk podczas jazdy, dochodzący z tylnego lewego koła. Wydaje mi się że to łożysko. Mam już przejechane prawie 300.000:) i jeszcze nigdy nie były wymieniane. Więc nadszedł czas. I tutaj moje pytanie do was. Nie mam pojęcia jak ono wygląda na allegro są różne ceny też . Jakiej firmy szukać? ktoś może coś polecić? Dzięki i pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich forumowiczów. Od jakiegoś czasu męczy mnie strasznie nawiew w aucie. Zacznę od początku. Przy jeździe od 0-100km/h przy wyłączonej klimatyzacji (opcja chłodzenie) tylko zwykły nawiew na "LO" mogę ustawiać siłę nadmuchu od zera do max. I tutaj wszystko działa jak trzeba Natomiast jak ustawię prędkość nadmuchu na maxa i zacznę jechać szybciej powyżej 100km/h do 140km/h i więcej. Momentalnie spada siła nadmuchu, jest tak słaba jak poranna kawa z ćwiartki łyżeczki. W tym samym momencie jak włączę opcje chłodzenia (kompresor się załączy) i tutaj nie ważne czy ustawie na bardzo zimne czy bardzo ciepłe powietrze siła nadmuchu od razu powraca i jest normalna. Czy ktoś też się z tym spotkał czy jest to normalne? Przyznam ze jak na dworze jest +10...+15 nie potrzebuję załączać klimatyzacji po to tylko żeby była duża siła nawiewu powyżej 100km/h. Czy da się coś z tym zrobić? Pozdrawiam.
  3. Nie chciałbym aby jakiś pan "Mietek" spierdzielił czegoś w moim aucie. Nie mam żadnego sprawdzonego mechanika:( Chętnie kupie całość jeśli jest ktoś kto posiada cały komplet oczywiście nowy, tj. pasek,wszelkie rolki, i wszystko co potrzeba przy tej wymianie proszę o kontakt.
  4. Super wielkie dzieki, w lipcu udam się do ASO niech się tym zajmą
  5. Audi A4 B6 1.9 TDI 2004 rok 130 konny silnik. Witam, Jako że od nowości w aucie nie wymieniałem żadnych pasków po za rozrządem. Chciałem teraz wymienić pozostałe. I mam kilka pytań do was. Jakie paski mogę wymienić i ile ich jest. ( alternator, wspomaganie, klima) czy coś jeszcze czego nie wymieniłem? Chciałem wymienić również wszystkie rolki napinające owe albo ów pasek. Ktoś robił coś takiego? Może ktoś podpowie za czym mam się rozglądać np allegro. Sam tego robić nie będę auto oddam do warsztatu. Tyle że wolałbym kupić swoje rzeczy. Pytanie kolejne: Rok temu nabijałem klimatyzację (nie chłodziła tak jak powinna) okazało się ze za mało było czynnika chłodzącego. Ale klima się załączała było słychać jak silnik zaczynał inaczej pracować, poza tym na instalacji pod maską pojawiał się szron. No i teraz znowu nie chodzi. Próbowałem nasłuchiwać moment załączenia sprężarki czy silnik zacznie inaczej pracować ale niestety nic. Instalacja pod maską jest normalnej temperatury. Czy przyczyną takiego stanu może być dziura w instalacji i czynnik chłodzący postanowił opuścić auto. Wyczytałem gdzieś że jeśli jest totalnie za małe ciśnienie to komputer nie załączy sprężarki. Czy jest coś co mogę samemu sprawdzić? np jakieś bezpieczniki czy coś. Wiadomo pewnie bez warsztatu się nie obejdzie. Chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę zanim pojadę z autem i zaczną mnie panowie naciągać finansowo na coś co kompletnie będzie nie od rzeczy. Autko Audi A4 1.9TDI 2004 rok 130 konny silnik Dzięki z góry na pomocne informację. Pozdrawiam.
  6. Dokładnie nie wiem:) Sprzęgło u mnie bierze wysoko.(tzn tak mi się wydaje:) jak zmienię i zacznie brać na dole to będę wiedzieć ze te się już kończyło:). A na zimnym silniku mam leciutkie drgania auta, na luzie. Szkoda ze jak się któraś z tych części zdupczy to auto zostanie unieruchomione . Poza tym wyczytałem w innych postach ile wytrzymują sprzęgła i dwumasy, u mnie powoli zbliża się ta granica. Niestety robię sporo km:( ale do sierpnia musi wytrzymać. Pozdrawiam.
  7. Dzięki. W takim razie wymienię u siebie tak profilaktycznie:). Nie chce aby mi się autko zatrzymało w trasie:) Pozdrawiam.
  8. Ja mam natomiast inne pytanie. Czy da się jakoś wcześniej odczuć ze dwumasa sie kończy? Czy jeśli nagle się skończy to auto zostanie uziemione? jak to wygląda w praktyce. Po prostu nie wiem i chciałbym się dowiedzieć. Jeszcze jedno odnośnie sprzęgła. Czy ono wcześniej też da znać ze już się kończy? I jak to ewentualnie zdiagnozować? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  9. Witam. Program o którym była mowa wyżej tj -VAG-COM'a 311.2 N- nie chodzi. Mam system XP i niestety program nie widzi samochodu, porty wykrył wszystko niby ok ale nic nie potrafi przeczytać. Wkurzyłem się strasznie dałem za kabel 140zł i d*pa. Łączyć się nie chce z programami o którymi mogę zdiagnozować wszystko. Zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego: 1. http://allegro.pl/skaner-memoscan-u585-2w1-vag-5053-obd2-j-polski-i1925631877.html 2. http://allegro.pl/skaner-vag-5053-k-can-polski-vw-pelen-serwis-i1937160683.html 3. http://allegro.pl/skaner-vag-kkl-k-can-90-11-obd2-02-11-obd1-vag405-i1932995579.html nie potrzeba do tego laptopa można mieć zawsze przy sobie. Ktoś ma coś takiego? Jak się sprawuje? Po ostatnim skasowaniu błędu i przejechaniu jakiś 200km ponownie się zaświeciła ten sam błąd. Jutro idę tutaj do Audi zobaczymy ile zaśpiewają za czujnik. Jak go wymienię opiszę czy problem zniknął. Pozdrawiam.
  10. Witam. Skasowałem dzisiaj błąd. Później zrobiłem ponad 100km i wszystko ok. Kontrolka się nie świeci i nie zaświeciła się więcej. Teraz mam takie pytanie jeśli miałem ten błąd i go skasowałem czy jeśli "usterka" występuje nadal kontrolka zaświeci się powtórnie czy już nie? Pozdrawiam.
  11. Powiem tak autko śmiga jak dawniej, nic nie zauważyłem wczoraj było -1 odpalił od 1 kopa. Obroty od razu ~900. Żadnego falowania pływania. Zbiera się elegancko. Sam kurde nie wiem. Postaram się połączyć innym programem ale kurde chyba mam kabelek jakiś do d..y. Jutro z samego rana pobawię się jeszcze raz. Pozdrawiam.
  12. Jutro z samego rano wezmę lapka do auta i pobawię się mam już zasilacz do lapka samochodowy:) bo mól lapek niestety lubi bardzo prąd:). Napiszę jak uda mi się coś tam wyczytać.[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 00:33_________________________________________________Witam. Po godzinnej pracy z Vagiem takie oto mam wyniki: 1.Program dołączony do kabelka i używany to : VWTOOL jedynie on się połączył 2.Kolejny program którym próbowałem to: VCDS-PL10.6 ale ten nie widział wogóle kabelka port wykrył kabla nie:( 3.Oraz ostatni VCDS-Lite (eng) połączył się z portem udało się zapisać ustawienia po wybraniu 01 Engine program próbował się połączyć ale d*pa -->"no Response From Controler" To tak VWTOOL wywalił mi błąd: "17664 (P1256) --nieznany kod bledow" dałem skasuj i po odłączeniu kompa wyłączeniu auta i włączeniu kontrolka zgasła. Co to za błąd i od czego ktoś może wie? i Jakie koszta są z tym związane:). Pozdrawiam wszystkich którym chciało się to przeczytać i coś dodać od siebie.
  13. Witam. Kilka dni temu zaświeciła mi się żółta kontrolka sinika na desce. Nigdy wcześniej nie było z autkiem problemów. Z racji ze musiałem jechać tak też zrobiłem starałem się nie deptać w pedał. Autko jechało jak gdyby nigdy nic. Po powrocie do domu szukałem jakiś informacji na tym forum. Znalazłem kilka wskazówek. Wiec zaraz następnego dnia wziąłem kabelek do VAGA lapka i poszedłem do autka. Niestety za skarby świata nie wiem co i jak. Jak sprawdzić błędy, ustawiłem porty i lapek połączył się z autem. Próbowałem odczytać coś z menu silnika coś tam wyskoczyło ale co to było i do czego potrzebne to nie mam pojęcia. Ogólnie nic się z tego nie dowiedziałem po prostu nie wiem co dalej. . Dzisiaj autkiem jechałem wszystko ok (kontrolka nadal się świeci). Później autko stało parę dobrych godzin po czym wsiadłem odpaliłem (kontrolka nadal świeci) przejechałem z 40metrów po czym wyszedłem z auta na około 2 min silnika nie gasiłem. Jak wróciłem kontrolka się nie świeciła przejechałem z 800m i zonk znowu się zaświeciła i świeci się do teraz. Autko zbiera się jak należy ciągnie w całym przedziale obrotów bez problemu rozpędza się do 200km nie ma problemów z wyprzedzaniem. I teraz pupa już sam nie wiem. Jutro pójdę jeszcze z lapkiem do auta może coś uda mi się tam wyczytać. Może ktoś miał coś podobnego ( wiem bez vaga ciężko coś powiedzieć) ale ja kurcze nie wiem czy kabelek do vaga mam jakiś lipny czy po prostu nie potrafię nic tam odczytać. Będę wdzięczny za każde wskazówki podpowiedzi. Pozdrawiam.
  14. Witam. Czy jest tutaj ktoś z okolic Oss, Eindhoven, Arnem kto ma pewny kabelek do Vaga i potrafiłby sprawdzić błędy w kompie? Oraz trochę wolnego czasu? Od 2 dni świeci mi się żółta kontrolka silnika. Mam kabelek ale kurde coś jest nie tak i za nic nie potrafię nic odczytać. Autko jeździ ale nie wiem jak długo i co może być nie tak. Pozdrawiam.
  15. Hej. Dwa dni temu u mnie tez zauważyłem ten problem. Po wrzuceniu wstecznego piszczy przez 3-5sek i potem cisza. Wyczytałem kolego na w innych postach. Ze prawdopodobnie padł jakiś czujnik. Cena na aledrogo od 50-100zł za sztukę. Tylko trzeba zlokalizować które czujki padły. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...