Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Żółta kontrolka silnika


Monterek_fx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kilka dni temu zaświeciła mi się żółta kontrolka sinika na desce.

Nigdy wcześniej nie było z autkiem problemów. Z racji ze musiałem jechać tak też zrobiłem starałem się nie deptać w pedał.

Autko jechało jak gdyby nigdy nic. Po powrocie do domu szukałem jakiś informacji na tym forum. Znalazłem kilka wskazówek. Wiec zaraz następnego dnia wziąłem kabelek do VAGA lapka i poszedłem do autka. Niestety za skarby świata nie wiem co i jak. Jak sprawdzić błędy, ustawiłem porty i lapek połączył się z autem. Próbowałem odczytać coś z menu silnika coś tam wyskoczyło ale co to było i do czego potrzebne to nie mam pojęcia. Ogólnie nic się z tego nie dowiedziałem po prostu nie wiem co dalej. . Dzisiaj autkiem jechałem wszystko ok (kontrolka nadal się świeci). Później autko stało parę dobrych godzin po czym wsiadłem odpaliłem (kontrolka nadal świeci) przejechałem z 40metrów po czym wyszedłem z auta na około 2 min silnika nie gasiłem. Jak wróciłem kontrolka się nie świeciła przejechałem z 800m i zonk znowu się zaświeciła i świeci się do teraz.

Autko zbiera się jak należy ciągnie w całym przedziale obrotów bez problemu rozpędza się do 200km nie ma problemów z wyprzedzaniem. I teraz pupa już sam nie wiem. Jutro pójdę jeszcze z lapkiem do auta może coś uda mi się tam wyczytać. Może ktoś miał coś podobnego ( wiem bez vaga ciężko coś powiedzieć) ale ja kurcze nie wiem czy kabelek do vaga mam jakiś lipny czy po prostu nie potrafię nic tam odczytać. Będę wdzięczny za każde wskazówki podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro z samego rano wezmę lapka do auta i pobawię się mam już zasilacz do lapka samochodowy:) bo mól lapek niestety lubi bardzo prąd:).

Napiszę jak uda mi się coś tam wyczytać.[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 00:33_________________________________________________Witam.

Po godzinnej pracy z Vagiem takie oto mam wyniki:

1.Program dołączony do kabelka i używany to : VWTOOL jedynie on się połączył

2.Kolejny program którym próbowałem to: VCDS-PL10.6 ale ten nie widział wogóle kabelka port wykrył kabla nie:(

3.Oraz ostatni VCDS-Lite (eng) połączył się z portem udało się zapisać ustawienia po wybraniu 01 Engine program próbował się połączyć ale d*pa -->"no Response From Controler"

To tak VWTOOL wywalił mi błąd: "17664 (P1256) --nieznany kod bledow"

dałem skasuj i po odłączeniu kompa wyłączeniu auta i włączeniu kontrolka zgasła.

Co to za błąd i od czego ktoś może wie? i Jakie koszta są z tym związane:).

Pozdrawiam wszystkich którym chciało się to przeczytać i coś dodać od siebie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17664/P1256 - cieczy chłodzącej silnik obwodu temperatury (G62): Open / Short to B +

Ewentualne objawy

Trudności z uruchomieniem zimnego silnika.

Diesel: wskazanie jest wyjątkowo długi czas czas palenia się światła wskazanie blask.

Uruchomienie silnika, gdy silnik jest ciepławy i ciepłe, w stanie spoczynku rpm natychmiast jest 1200 - 3000 obrotów na minutę.

RPM na wolnych obrotach jest nieregularny.

Z każdej temperaturze silnika rzadko bezczynności rpm będą się różnić między 900 - 1000 rpm.

Z rozgrzewania silnika (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.

Bad przyspieszenie podczas rozgrzewki.

możliwe przyczyny

Okablowanie i / lub wadliwego połączenia

Cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62) wadliwy

możliwe rozwiązania

Sprawdź kable i połączenia

Sprawdź / Replace cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62)

Uwagi specjalne

W MY 1995-2002 (?) W Europie w VW-samochodów G2/G62 miał złą reputację podział często.G2/G62 domyślnie jest czarny i wszystkie zamienniki są zielone.

Czujnik do wymiany pewnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by chodziło w tym przypadku o błąd czujnika G62. Bardziej skłonny jestem uwierzyć, że chodzi o sterowanie EGR. Jeszcze się nie spotkałem z przypadkiem kiedy brak sygnału z czujnika G62 jest sygnalizowany jakąkolwiek kontrolką a to nawet nie jest potwierdzone w objawach błędu. Co innego kiedy przy opisie błędu pisze : "Malfunction Indicator Light (MIL) ON".

Następnym razem podłącz VAG-COM'a 311.2 N - ten przynajmniej pierdół nie pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak autko śmiga jak dawniej, nic nie zauważyłem wczoraj było -1 odpalił od 1 kopa. Obroty od razu ~900. Żadnego falowania pływania. Zbiera się elegancko. Sam kurde nie wiem. Postaram się połączyć innym programem ale kurde chyba mam kabelek jakiś do d..y.

Jutro z samego rana pobawię się jeszcze raz.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie kabelek. Najlepiej jakbys miał Wina XP. Jak masz inny (nowszy) system operacyjny i do tego jeszcze 64 bitowy to są problemy z oprogramowaniem a nie z samym kablem.

pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnika G62

Wątpię by chodziło w tym przypadku o błąd czujnika G62. Bardziej skłonny jestem uwierzyć, że chodzi o sterowanie EGR. Jeszcze się nie spotkałem z przypadkiem kiedy brak sygnału z czujnika G62 jest sygnalizowany jakąkolwiek kontrolką a to nawet nie jest potwierdzone w objawach błędu. Co innego kiedy przy opisie błędu pisze : "Malfunction Indicator Light (MIL) ON".

Następnym razem podłącz VAG-COM'a 311.2 N - ten przynajmniej pierdół nie pokazuje.

co ty piszesz człowieku :wallbash: u mnie kilka razy taki błąd:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

skutkował zapaleniem się żółtej kontrolki z silnikiem na desce, przeczyściłem wtyczkę od tego czujnika środkiem do czyszczenia styków i od pół roku spokój :) , pewnie masz to samo, czujnik chwilowo nie łączy i pokazuje zły odczyt,wtedy wyskakuje błąd, objawem może być wchodzenie silnika na wyższe obroty na wolnych, większe spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Skasowałem dzisiaj błąd. Później zrobiłem ponad 100km i wszystko ok. Kontrolka się nie świeci i nie zaświeciła się więcej.

Teraz mam takie pytanie jeśli miałem ten błąd i go skasowałem czy jeśli "usterka" występuje nadal kontrolka zaświeci się powtórnie czy już nie?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za sprawą uwagi kolegi MiruK trochę poszperałem w necie i znalazłem specjalne kody błędów VW powodujące sygnalizowanie ich żółtą kontrolką silnika czyli Check Engine Light (CEL) ON i znajduje się wśród nich kod błędu P1256 - czyli odpowiednik błędu 17664 (pogrubiony) :

Kod Opis

P1102 Ogrzewanie O2S obwodu Bank 1 Czujnik 1 za niskie napięcie / Air Leak

P1105 Ogrzewanie O2S obwodu Bank 1 Czujnik 2 Krótki pozytywne

P1107 O2S Obieg grzewczy Bank 2 Czujnik 1 Krótki pozytywne

P1110 O2S Obieg grzewczy Bank 2 Czujnik 2 Krótki pozytywne

P1113 Sensor O2S Opór grzałki Too High Bank 1 Sensor 1

P1115 Sensor O2S obwód grzałki zwarcie do masy 1 Bank czujnika 1

P1116 Sensor O2S grzałki obwodu Open Bank 1 Sensor 1

P1117 Sensor O2S obwód grzałki zwarcie do masy 1 Bank czujnika 2

P1118 Sensor O2S grzałki obwodu Open Bank 1 Czujnik 2

P1127 Długie Term Fuel Trim B1 Too Rich

P1128 Długie Term Fuel Trim B1 Too Lean

P1129 Long Term Fuel Trim B2 Too Rich

P1130 Long Term Fuel Trim B2 Too Lean

P1136 Long Term Fuel Trim Dodaj. Systemu B1 paliwa Too Lean

P1137 Long Term Fuel Trim Dodaj. Systemu B1 paliwa Too Rich

P1138 Long Term Fuel Trim Dodaj. Systemu B2 paliwa Too Lean

P1139 Long Term Fuel Trim Dodaj. Systemu B2 paliwa Too Rich

P1141 Krzyża Obliczanie obciążenia Sprawdź Zakres / Performance

P1144 Mass czujnik przepływu powietrza Open / Short to Ground.

P1145 Air czujnik przepływu masy Krótki pozytywne.

P1146 Air Mass Sensor przepływu Napięcie zasilające.

P1155 Manifold Absolute Pressure Sensor Krótki pozytywne.

P1156 Manifold Absolute Pressure Sensor Open / Short to Ground.

P1157 Manifold Absolute Pressure Sensor Napięcie zasilające.

P1160 Czujnik temperatury powietrza dolotowego Temperatura zwarcie do masy.

P1161 Czujnik temperatury powietrza dolotowego Temperatura Open / Short pozytywne.

P1162 Czujnik temperatury powietrza dolotowego Temperatura zwarcie do masy.

P1163 Czujnik temperatury paliwa Open / Short pozytywne.

P1164 Czujnik temperatury paliwa Nieoczekiwane sygnału.

P1171 Sterowania przepustnicą Zarejestruj potencjometru. 2 Range / Performance

P1172 Sterowania przepustnicą Zarejestruj potencjometru. 2 Zbyt słaby sygnał

P1173 Sterowania przepustnicą Zarejestruj potencjometru. 2 zbyt wysoki sygnał

P1176 Tylne Korekcja O2S

P1177 Korekta O2 Za B1 Catalyst Limit Attained

P1196 O2S grzałki obwodu Bank 1 Czujnik 1 Electrical Malfunction

P1197 O2S grzałki obwodu Bank 2 Czujnik 1 Electrical Malfunction

P1198 O2S grzałki obwodu Bank 1 Czujnik 2 Electrical Malfunction

P1199 O2S grzałki obwodu Bank 2 Czujnik 2 Electrical Malfunction

P1213 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 Krótka pozytywne

P1214 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 Krótkie pozytywne

P1215 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 Krótkie pozytywne

P1216 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 Krótka pozytywne

P1217 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 Krótki pozytywne

P1218 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 Krótki pozytywne

P1225 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 zwarcie do masy

P1226 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 zwarcie do masy

P1227 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 zwarcie do masy

P1228 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 zwarcie do masy

P1229 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 zwarcie do masy

P1230 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 zwarcie do masy

P1237 Wtryskiwacz obwodu Otwórz Cylinder 1

P1238 Obwód wtryskiwacza cylindra Otwórz 2

P1239 Obwód wtryskiwacza cylindra Open 3

P1240 Wtryskiwacz cylindra 4 obwodu Otwórz

P1241 Obwód wtryskiwacza cylindra Otwarty 5

P1242 Obwód wtryskiwacza cylindra Otwórz 6

P1245 Igła Sensor Podnieś zwarcie do masy

P1246 Igła Podnieś Nieoczekiwane sygnału

P1247 Igła Sensor Podnieś Open / Short pozytywne

P1248 Początek zimnej Różnica Injector Początek sterowania

P1251 Start Of Cold Start Injector Krótki pozytywne

P1252 Start Of Cold Start Injector Open / Short to Ground

P1255 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik zwarcie do masy

P1256 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik Open / Short pozytywne

P1300 Niewypał Wykryto, poziomu paliwa za niska

P1250 Poziom paliwa za niska

P1325 Cyl. 1 Knock Limit Attained sterowania

P1326 Cyl. 2 Knock Limit Attained sterowania

P1327 Cyl. 3 Knock Limit Attained sterowania

P1328 Cyl. 4 Knock Limit Attained sterowania

P1329 Cyl. 5 Knock Limit Attained sterowania

P1330 Cyl. 6 Knock Limit Attained sterowania

P1336 Adaptacja moment obrotowy silnika na granicy

P1337 CMP Sensor Bank 1 zwarcie do masy

P1338 CMP Sensor Bank 1 Zwarcie lub pozytywne

P1340 CKP / CMP sygnały czujników poza kolejnością

P1341 Cewka zapłonowa Stopień wyjściowy 1 zwarcie do masy

P1343 Cewka zapłonowa Stopień wyjściowy 2 zwarcie do masy

P1345 Cewka zapłonowa Stopień wyjściowy 3 zwarcie do masy

P1354 Modulowany skokowej czujnika elektryczny Awaria obwodu

P1386 Wewnętrzny moduł sterujący Knock Błąd sterowania

P1387 Jednostka kontroli wewnętrznej czujnika wysokości

P1391 CMP Sensor Bank 2 zwarcie do masy

P1392 CMP Sensor Bank 2 Otwórz obwodu / Short pozytywne

P1393 Cewka zapłonowa Moc Etap 1 Malfunction

P1394 Cewka zapłonowa Moc Etap 2 Malfunction

P1395 Cewka zapłonowa Moc Etap 3 Malfunction

P1401 Zawór EGR Stage zasilania zwarcie do masy

P1402 Vacuum EGR Regulator zaworu elektromagnetycznego Krótki pozytywne

P1403 Systemu EGR Różnica sterowania

P1407 Temperatury EGR sygnał z czujnika za niska

P1408 Temperatury EGR sygnału czujnika zbyt wysoki

P1410 Wentylacja zbiornika obwodu zaworu Krótki do B +

P1420 Secondary Air Injection Control Module Electrical Malfunction

P1421 Secondary Air Injection obwodu zaworu zwarcie do masy

P1422 Secondary Air Injection obwodu zaworu Krótki do B +

P1424 Secondary Air Injection systemu Bank 1 Wykryte nieszczelności

P1425 Zawór wentylacji zbiornika zwarcie do masy

P1426 Wentylacja zbiornika Zawór Otwórz obwodu

P1432 Secondary Air Injection Zawór Otwórz

P1433 Secondary Air Injection Pump Relay Otwórz obwodu

P1434 Secondary Air Injection Pump Relay Obwód Krótki pozytywne

P1435 Secondary Air Injection Pump obwodu przekaźnika zwarcie do masy

P1436 Secondary Air Injection Pump Relay Elektryczne Malfunction

P1440 Zawór EGR Etap zasilania Otwórz

P1441 Vacuum EGR Regulator zaworu elektromagnetycznego Open / Short to Ground

P1450 Secondary Air Injection obwodu systemu Krótki pozytywne

P1451 Obieg wtórny Air Injection zwarcie do masy

P1452 Secondary Air Injection systemu obwodu Otwórz

P1471 EVAP System Control LDP zwarcia na pozytywne

P1472 EVAP System Control LDP zwarcie do masy

P1473 EVAP System Control LDP Otwórz obwodu

P1475 EVAP System Control LDP Awaria / sygnału obwód otwarty

P1476 EVAP System Control LDP Awaria / mało próżniowe

P1477 EVAP System Control LDP Malfunction

P1478 EVAP System Control LDP Zakotwiczone Tube Wykryte

P1500 Pompa paliwa elektryczna Relay Awaria obwodu

P1501 Pompa obiegu paliwa Przekaźnik zwarcie do masy

P1502 Pompa obiegu paliwa Przekaźnik Krótki pozytywne

P1505 W pozycji zamkniętej przepustnicy nie zamyka / Open obwodu

P1506 Zamknięty położenia przełącznika przepustnica nie Open. / zwarcie do masy

P1512 Kolektor dolotowy przełączania obwodu zaworu Krótki pozytywne

P1515 Kolektor dolotowy przełączania obwodu zaworu zwarcie do masy

P1516 Kolektor dolotowy zawór przełączający obwód otwarty

P1519 Wałka rozrządu dolotowego Bank 1 Malfunction

P1522 Rozrządu Banku spożycie Control 2 Malfunction

P1537 Paliwa zawór odcinający Niepoprawna funkcja

P1538 Paliwa zawór odcinający Open / Short to Ground

P1539 Pedału sprzęgła przełącznik sygnału błędu

P1540 VSS zbyt wysoki sygnał

P1541 Pompa obiegu paliwa Przekaźnik Otwórz

P1542 Potencjometr przepustnicy Sterowanie Zakres / Performance

P1543 Sterowania przepustnicą sygnału Potencjometr zbyt niski

P1544 Sterowania przepustnicą sygnału Potencjometr zbyt wysoki

P1545 Pozycja Awaria sterowania przepustnicą

P1546 Zawór upustowy zawór regulacyjny Bypass Krótki pozytywne

P1547 Zawór upustowy zawór regulacyjny Bypass zwarcie do masy

P1548 Zawór upustowy zawór regulacyjny Bypass Otwórz

P1549 Zawór upustowy zawór regulacyjny Bypass Open / Short to Ground

P1550 Różnica ciśnienia ładowania sterowania

P1555 Ciśnienie Górna Charge Przekroczono limit

P1556 Ciśnienie ładunek ujemny odchylenie

P1557 Ciśnienie Positive Charge Odchylenie

P1558 Siłownik przepustnicy Electrical Malfunction

P1559 Idle Speed ​​Control przepustnicy Pozycja Awaria Adaptacja

P1560 Maksymalna prędkość obrotowa silnika Exceeded

P1561 Regulator różnicy ilości kontroli

P1562 Regulacja Górna Ilość Wartość Zatrzymaj

P1563 Regulacja ilości Dolna wartość Zatrzymaj

P1564 Idle Speed ​​Control przepustnicy Pozycja Low Voltage Podczas adaptacji

P1565 Idle Speed ​​Control przepustnicy Pozycja dolna granica nie są otrzymywane

P1568 Idle Speed ​​Control przepustnicy Pozycja Mechanical Malfunction

P1569 Przełącznik sygnału Wadliwy CCS

P1580 Siłownik przepustnicy Awaria B1

P1582 Idle Adaptacja na granicy

P1600 Power Supply Terminal nr 15 Low Voltage

P1602 Power Supply Terminal nr 30 Low Voltage

P1603 Wewnętrzny moduł sterujący Sprawdź Ja

P1606 Nieostrożne Spec Road. Moment obrotowy silnika ABS-ECU Electrical Malfunction

P1611 MIL Call-Up obwodu / TCM zwarcie do masy

P1612 Moduł sterowania silnikiem Błędne kodowanie

P1613 MIL Call-Up obwodu Open / Short pozytywne

P1616 Podłącz jarzeniówki Wskaźnik Krótki pozytywne

P1617 Podłącz jarzeniówki Wskaźnik Open / Short to Ground

P1618 Przekaźnik świec żarowych Krótki pozytywne

P1619 Przekaźnik świec żarowych Open / Short to Ground

P1624 MIL żądania sygnału aktywny

P1626 Jazdy autobusem Brakujące polecenia z M / T

P1630 Pozycja pedału gazu Czujnik 1 zbyt mała

P1631 Pozycja pedału gazu Czujnik 1 zbyt wysoki sygnał

P1632 Czujnik położenia pedału akceleratora 1 / 2 Napięcie zasilające

P1633 Pozycja pedału gazu Czujnik 2 zbyt niski sygnał

P1634 Pozycja pedału gazu Czujnik 2 zbyt wysoki sygnał

P1639 Czujnik położenia pedału akceleratora 1 / 2 Zakres wydajności

P1640 Moduł kontroli wewnętrznej (EEPROM) Błąd

P1648 CAN-Bus awarii elementów systemu

P1649 Szyny danych Powertrain Missing Message From hamulcowe Controller

P1676 Drive By przewodowy MIL Malfunction elektryczne

P1677 Drive by wire MIL zwarcia do pozytywnych

P1678 Drive by wire MIL zwarcie do masy

P1679 Drive by wire MIL obwodu Otwórz obwodu

P1681 Programowanie modułu sterowania nie gotowy

P1686 Błąd Control Unit, Błąd programowania

P1690 MIL Malfunction

P1691 MIL Otwórz obwodu

P1692 MIL zwarcie do masy

P1693 MIL Krótki pozytywne

P1778 Solenoid EV7 elektryczny Awaria

P1780 Interwencja Silnik odczytu

P1851 Jazdy autobusem Brakujące polecenia z ABS

P1854 Napęd CAN-Bus niepracującym

Więc wychodzi na to, że jednak MiruK ma rację :good:

Jeśli zatem kontrolka ponownie da o sobie znać i błąd ten sam się powtórzy to w pierwszej kolejności należy wypiąć wtyczkę z czujnika i piny wtyczki jak i czujnika spryskać spray'em do złącz elektrycznych by usunąć ewentualną śniedź, która chwilami powoduje przerwy w sygnale z G62 do ECU. Można również podejrzeć i/lub monitorować vagiem aktualne wskazanie z tego czujnika w 01 Engine, grupa 007, ostatnie pole aby ustalić kiedy taka przerwa nastąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Mam następujący problem. dziś rano pokazała mi się zółta kontrolka silnika podczas porannego odpalenia auta. Auto odpala pracuje i przyspiesza normalnie. jedyny zauważalny objaw to ta kontrolka. Mam do Was pytanie. czy to coś poważnego? bo mam do zrobienie 1.5 tyś km po dolnym sląsku a W warsztacie jestem umowiony na piątek przy okazji przeglądu sezonowego.

Bardzo dzięki za pomocne wypowiedzi.

jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Program o którym była mowa wyżej tj -VAG-COM'a 311.2 N- nie chodzi. Mam system XP i niestety program nie widzi samochodu, porty wykrył wszystko niby ok ale nic nie potrafi przeczytać. Wkurzyłem się strasznie dałem za kabel 140zł i d*pa. Łączyć się nie chce z programami o którymi mogę zdiagnozować wszystko. Zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego:

1. http://allegro.pl/skaner-memoscan-u585-2w1-vag-5053-obd2-j-polski-i1925631877.html

2. http://allegro.pl/skaner-vag-5053-k-can-polski-vw-pelen-serwis-i1937160683.html

3. http://allegro.pl/skaner-vag-kkl-k-can-90-11-obd2-02-11-obd1-vag405-i1932995579.html

nie potrzeba do tego laptopa można mieć zawsze przy sobie. Ktoś ma coś takiego? Jak się sprawuje?

Po ostatnim skasowaniu błędu i przejechaniu jakiś 200km ponownie się zaświeciła ten sam błąd. Jutro idę tutaj do Audi zobaczymy ile zaśpiewają za czujnik.

Jak go wymienię opiszę czy problem zniknął.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobne objawy i padniety byl czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jesli u ciebie tez czujnik juz nawala to wymien go jak najszybciej, bo ja przez niego musialem wymieniac roczne swiece zarowe na nowe. Auto jezdzilo normalnie, kontrolke kasowalem vagiem i jezdzilem kilka miesiecy. Niestety czujnik chyba podawal zanizona temperatura i swiece zarowe prawdopodobnie grzaly nawet gdy nie powinny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kabel do 311.2 N dałeś 140 zł ?

Gdzieś Ty go kupował, przecież interfejs do tego vaga (VAG-COM KKL USB) można już kupić nawet poniżej 40 zł. Mój (również z 311.2 N łączy się bez problemu z AVF z 2004 rocznika na Viście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...