Skocz do zawartości

brunet_2004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brunet_2004

Osiągnięcia brunet_2004

0

Reputacja

  1. Proszę o analizę logów. Silnik 90 KM ze zmienną geometrią (AHH). Auto nagle straciło moc. Po wciśnięciu pedału gazu w "podłogę" przyśpieszenie praktycznie nie występuje. Podczas wjeżdżania pod górkę to już w ogóle tragedia. Podłączałem go parę razy pod Vag-a, ale żadnych błędów. Sztanga pracuje prawidłowo, sprawdzałem w Vagiem w próbie statycznej w Basic setting. Mam wymienione wszystkie wężyki podciśnienia na silikonowe, nowy przepływomierz, nowy elektrozawór n75. Nie mam pojęcia gdzie szukać. Wszytko wydaję sie ok. Sprawdzałem węże idące od turbiny, aż do intercoolera i nie zauważyłem żadnych wycieków oleju, więc powinny być szczelne. :wallbash:Proszę o analizę poniższych logów w próbie dynamicznej - robiłem na III biegu. pozdr LOGI DYNAMICZNE: 003,008,010,011. http://vaglog.rtnet.pl/pieczatka4_59610.html http://vaglog.rtnet.pl/pieczatka4_59611.html http://vaglog.rtnet.pl/pieczatka4_59612.html http://vaglog.rtnet.pl/pieczatka4_59613.html
  2. Logi porównałem sobie z tej strony. tam jest odwrotnie/ http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Wystarczy wejść na opis sprawdzenia turbiny, są tam logi. Jeśli chodzi o ciśnienie, to jest tak jak u mnie. Ale wysterowanie zaworu jest na odwrót.
  3. Proszę o analizę logów grupy 011BS w próbie statycznej (N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania). Ostatnio rozebrałem i przeczyściłem n75 i po tym zabiegu samochód w ogóle nie jechał. Przed czyszczeniem n75 silnik cicho chodził i auto naprawdę mało paliło. Jedynym mankamentem było słabe wkręcanie się na obroty do 2500. Oryginalnie miałem n75 7.21903.25 wg Pierburg, albo 1H0906627A. Zakupiłem nowy n75 Pierburga o nr 7.21903.75.0. Podobno n75 7.21903.25 wg Pierburg nie jest już produkowany. Auto chodzi lepiej, ale silnik głośniej pracuje i po przekroczeniu 2500 nie wkręca się tak jak wcześniej i więcej pali. Zgodnie z tym, co przeczytałem na forum w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. U mnie jest odwrotnie, czyli w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość niemal 100.0%, w trybie ON: N75 osiąga wartość 0,00%. O co chodzi? czyżby ten n75 trzeba adoptować?? Proszę o pomoc. Ponadto analizując EGR grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings, wysterowanie zaworu powinno być w granicach 40%, a u mnie jest koło 90%. Inne parametry ciśnienia są OK. EGR nie cieknie i był ostatnio czyszczony. Nie wiem tylko, czy tłoczek który jest w EGR ma się przesuwać lekko, bo przy próbie zassania go przez przewód, musiałem się ostro nadymać, żeby się poruszył. Proszę o rady...
  4. Witam. Mam audi 1.9 tdi 90 kM(AHH) z 2000 roku. W trakcie jazdy zgasł mi FIS oraz przestało działać podświetlenie całej deski rozdzielczej. Jedyne co działało, to zielone kontrolki od kierunków. Wskaźniki zaczęły wiarować i zapalała się na pare sekund kontrolka Abs i Asr. Kontrolki gasły i zapalały się, a obrotomierz i wskaźniki wariowały. Po ponownym odpaleniu auta dalej nic nie działało, a moc silnika spadła, bo pewnie załączył się tryb awaryjny. Na drugi dzień (temp. około 0 stopni) odpaliłem auto i wszystko chodził. W dniu kiedy to się stało było dość ciepło. Czy ktoś wie, o co chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...