Skocz do zawartości

McGrade

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O McGrade

Osiągnięcia McGrade

0

Reputacja

  1. Zna ktoś z was może numer seryjny tej pompy vacum do a4 2.5tdi 98r.? Ponieważ oferuja mi pompe o numerze: NR. 074 145 100A i nie wiem czy będzie ona pasować. Na swojej niestety nie mogę odczytać tego numeru . Może ktoś z Was będzie wiedział czy ta pompa pasuje do mojej.
  2. Pompa Vacum to inaczej pompa podciśnienia,jak ściągniesz ten plastik z silnika to ją widać nowa na allegro z 48 miesięczną gwarancją kosztuje 299zł. Też mi padła i pod koniec tygodnia będę ją wymieniał a teraz audi stoi ponieważ mechanik nie kazał jeżdzić z popsutą.
  3. A kolego nie odczuwasz, że hamulce jakby sie zrobiły słabsze?, wiesz, że poprostu trochę gorzej hamuje? Jeśli tak to pewnie pompa podciśnienia siada. Miałem podobny problem z pastem b5 1.8T i wystarczyło przeczyścić odmę i dawał rade dalej, ale to była benzyna a nie diesel.
  4. Wruciłem właśnie od mechanika i stwierdził po podczepieniu sie pod komputer, że padła pompa podciśnienia. Na allegro taka pompa boscha nowa kosztuje 500zł, ale nie będe jej rozpieszczał i kupie za 300 nie boscha, ale też nowa. Wyciągnięcie turbiny i jej przeczyszczenie wiele zmieni w pracy silnika? co wogóle daje przeczyszczenie turbiny bo zastanawiam się żeby odrazu też to zrobić bo mi troszkę dymi i czuć ja takim przepalonym olejem. Szczerze się przyznam, że nie szukałem co to jest N75 , ale do rozwiązania problemu z turbiną używałem opcji szukaj, ale nie znalazłem podobnego przypadku do mojego.
  5. jechałem wczoraj tzw. polną drogą do kolegi, gdy jechałem do niego wszystko było ok, ale gdy wracałem czułem brak już brak turbo. Auto wchodzi do 2900 obrotów i nic więcej i zapala się przy tych obrotach kontrolka od podgrzewaczy. Dodam, że na tej fantastycznej drodze straciłem też czujnik od poduszek . Wyczytałem, że to może być nieszczelny wąż dolotowy, zapchany katalizator,filtr powietrza, coś z przepływomierzem, jakiś czujnik N75, lecz wszyscy odczuwali przez jakiś czas, że moc zanika i coś się dzieje z turbo a u mnie stało sie to odrazu, wszystko bylo wporządku aż nagle całkowity brak turbiny . Myślę, że na tych dziurach mogło się coś rozłączyć lub tak jak czujnik od airbagow wyrwać się tylko nie wiem co . Wąż sprawdzałem i jest ok, nie wiem co to jest ten czujnik N75 i gdzie się on znajduje, jesli ktoś by mi to wyjaśnił byłbym bardzo wdzięczny i może ktoś miał podobny przypadek i wie co to może być. Jeśli myślicie, że to mogły odłączyć się jakieś kabelki to napiszcie gdzie się one znajdują bo z elektroniki jestem zielony.
  6. McGrade

    Przeróbka lamp

    To jest 98r i ma dzieloną lampę a chce włożyć całą taką jak ma rocznik 99. Do 98 miała wkładaną lampę dzieloną a póżniej całą
  7. Nie z karoserią wszystko jest ok. Ktoś się nią położył na prawą stronę i uszkodzone jest tylko prawe lusterko, zbita szyba od pasażera i trochę poobijane drzwi. Jedynie dach jest do wymian ale blacharz mówił, że to da rade się zrobić. Najbardziej bałem się o silnik, ale jak mówisz, że nic mu się nie stało to będzie Dzięki za pomoc :oklaski:
  8. McGrade

    Przeróbka lamp

    Mam 98r. Dużo jest do przerobienia, aby wsadzić jej lampy po lifcie?? Z góry dzięki
  9. Chcę kupić audi a4 oczywiście z motorem 2.5tdi, lecz jest ona po dachowaniu i mam pytanie czy silnikowi mogło coś sie stać po dachowaniu, mam na myśli gdy leżał do góry nogami???? Troszkę dymi, ale czytałem, że może to być dziura w dolocie. Nie wiem czy kupić Chcę sie dowiedzieć czy silnikowi po dachowaniu mogło coś się stać i jak sprawdzić czy jest ok z nim. Za pomoc z góry dzięki
  10. Witam!! Srebrna a4 1998r. z 2.5tdi. To jest jazda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...