McGrade
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O McGrade
Osiągnięcia McGrade
0
Reputacja
-
Zna ktoś z was może numer seryjny tej pompy vacum do a4 2.5tdi 98r.? Ponieważ oferuja mi pompe o numerze: NR. 074 145 100A i nie wiem czy będzie ona pasować. Na swojej niestety nie mogę odczytać tego numeru . Może ktoś z Was będzie wiedział czy ta pompa pasuje do mojej.
-
Pompa Vacum to inaczej pompa podciśnienia,jak ściągniesz ten plastik z silnika to ją widać nowa na allegro z 48 miesięczną gwarancją kosztuje 299zł. Też mi padła i pod koniec tygodnia będę ją wymieniał a teraz audi stoi ponieważ mechanik nie kazał jeżdzić z popsutą.
-
A kolego nie odczuwasz, że hamulce jakby sie zrobiły słabsze?, wiesz, że poprostu trochę gorzej hamuje? Jeśli tak to pewnie pompa podciśnienia siada. Miałem podobny problem z pastem b5 1.8T i wystarczyło przeczyścić odmę i dawał rade dalej, ale to była benzyna a nie diesel.
-
Wruciłem właśnie od mechanika i stwierdził po podczepieniu sie pod komputer, że padła pompa podciśnienia. Na allegro taka pompa boscha nowa kosztuje 500zł, ale nie będe jej rozpieszczał i kupie za 300 nie boscha, ale też nowa. Wyciągnięcie turbiny i jej przeczyszczenie wiele zmieni w pracy silnika? co wogóle daje przeczyszczenie turbiny bo zastanawiam się żeby odrazu też to zrobić bo mi troszkę dymi i czuć ja takim przepalonym olejem. Szczerze się przyznam, że nie szukałem co to jest N75 , ale do rozwiązania problemu z turbiną używałem opcji szukaj, ale nie znalazłem podobnego przypadku do mojego.
-
jechałem wczoraj tzw. polną drogą do kolegi, gdy jechałem do niego wszystko było ok, ale gdy wracałem czułem brak już brak turbo. Auto wchodzi do 2900 obrotów i nic więcej i zapala się przy tych obrotach kontrolka od podgrzewaczy. Dodam, że na tej fantastycznej drodze straciłem też czujnik od poduszek . Wyczytałem, że to może być nieszczelny wąż dolotowy, zapchany katalizator,filtr powietrza, coś z przepływomierzem, jakiś czujnik N75, lecz wszyscy odczuwali przez jakiś czas, że moc zanika i coś się dzieje z turbo a u mnie stało sie to odrazu, wszystko bylo wporządku aż nagle całkowity brak turbiny . Myślę, że na tych dziurach mogło się coś rozłączyć lub tak jak czujnik od airbagow wyrwać się tylko nie wiem co . Wąż sprawdzałem i jest ok, nie wiem co to jest ten czujnik N75 i gdzie się on znajduje, jesli ktoś by mi to wyjaśnił byłbym bardzo wdzięczny i może ktoś miał podobny przypadek i wie co to może być. Jeśli myślicie, że to mogły odłączyć się jakieś kabelki to napiszcie gdzie się one znajdują bo z elektroniki jestem zielony.
-
To jest 98r i ma dzieloną lampę a chce włożyć całą taką jak ma rocznik 99. Do 98 miała wkładaną lampę dzieloną a póżniej całą
-
Nie z karoserią wszystko jest ok. Ktoś się nią położył na prawą stronę i uszkodzone jest tylko prawe lusterko, zbita szyba od pasażera i trochę poobijane drzwi. Jedynie dach jest do wymian ale blacharz mówił, że to da rade się zrobić. Najbardziej bałem się o silnik, ale jak mówisz, że nic mu się nie stało to będzie Dzięki za pomoc :oklaski:
-
Mam 98r. Dużo jest do przerobienia, aby wsadzić jej lampy po lifcie?? Z góry dzięki
-
Chcę kupić audi a4 oczywiście z motorem 2.5tdi, lecz jest ona po dachowaniu i mam pytanie czy silnikowi mogło coś sie stać po dachowaniu, mam na myśli gdy leżał do góry nogami???? Troszkę dymi, ale czytałem, że może to być dziura w dolocie. Nie wiem czy kupić Chcę sie dowiedzieć czy silnikowi po dachowaniu mogło coś się stać i jak sprawdzić czy jest ok z nim. Za pomoc z góry dzięki
-
Witam!! Srebrna a4 1998r. z 2.5tdi. To jest jazda