Dyslekcja nie beda sie zaslanial;)
---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ----------
Panowie dzieki za pomoc...
Oddalem autko do firmy V-tronic w Szczecinie, jednego z przedstawicieli v-tech na zachodniopomorskie.
Diagnoza N75, pojezdze nim troche i zobacze.
Po dam znać jak autko sie zachowuje, ale na ta chwile juz moge wszystkim polecic w/w fachowców.
Szlak mnie tylko trafia jak pomysle ile wydalem zamin autko oddalem do nich...
pozdrawiam
---------- Post dopisany 13-06-2012 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2012 at 13:21 ----------
Niestety po przejachaniu 100km znowu to samo, N75 niestety wstawili mi urzywany...
Po wekendzie zakupie nowy i zobaczymy co bedzie.
---------- Post dopisany 01-07-2012 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 14:10 ----------
Panowie ponownie problem wraca.
Na ta chwile wymieniłem na nowe - oryginalne:
Przepływkę,
przepustnice,
świece,
kable WN,
cefki,
moduł zapłonowy,
N75 - był uszkodzony na 100%,
DV - był uszkodzony na 100%.
Teraz pojawiają się błędy przegrzanego silnika 128' C, gdzie na zegarach nie przekracza 90' C.
Więc wymienię jeszcze G62.
Także pojawiają się błędy niskiego napięcia sterownika silnika - poniżej 8V, Z tego względu przepustnica traci adaptacje.
Sprawdzałem ten pin, obciążałem świeca żarowa i napięcia były cały czas ok.
Sprawdziliśmy masy nie były zardzewiałe, profilaktycznie przeczyszczone i ponownie skręcone.
Pojawią się także błędy trzech wtrysków, mechanik twierdzi że jest partacko założona instalacja gazowa.
Widać gdzie nie gdzie luty i gole kable co może powodować błędy wtrysków.
Na ta chwile nie wiem co robić, czy poprawiać instalacje gazowa, czy zająć się sterownikiem silnika.
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Wydaje kupę kasy na części a auto nadal źle jeździ...
Pomóżcie proszę!!!