Skocz do zawartości

matig7

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matig7

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Górno/Rzeszów

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matig7

1

Reputacja

  1. Zakupiłem niedawno Dragy. Najlepsze wyniki jakie udało mi się zrobić to: 0-100 4.27s 100-200 9.9s Porównywałem z Racelogickiem i mierzy identycznie.
  2. Taki dokładnie był plan - miał być FMIC, bez wywalania kratek i jakiegokolwiek cięcia zderzaka i tak jest. FMIC jest "jednostronny". Temperatury bardzo fajne, do takich mocy nie ma potrzeby nic więcej kombinować raczej. Co do czasów to RL nie mierzyłem ale myślę, że realne 100-200 z przepinką 3-4 jakieś 9,5 sekundy by wyszło pewnie. Dzięki, zaglądnę tam.
  3. Szukam jakiegoś dobrego i sprawdzonego salonu auto detailingowego, najlepiej w Rzeszowie lub okolicach. Chcę zrobić wszystko co na leży na zewnątrz (lakier, felgi) oraz wnętrze (podsufitka, skóry, tapicerka itd). Możecie kogoś polecić?
  4. Dzięki. Lakier jest w planie w najbliższym czasie, z felgami sam nie wiem co robić, przyzwyczaiłem się do tego koloru i w sumie mi się podoba Ogólnie mam do zrobienia jeszcze trochę większych i mniejszych "detalingów" na zewnątrz jak i w środku. A że sedan to trzymam i nie planuję sprzedawać w najbliższym czasie bo tego już praktycznie nie ma
  5. Tak, myślę że mogę śmiało polecić chłopaków. Poświęcili dużo czasu żeby wszystko porobić jak należy. Kilka drobnych rzeczy można było zrobić trochę inaczej ale ogólnie jestem zadowolony i na następne modyfikacje raczej nie będę szukał nikogo innego.
  6. Nie nie, w CP tylko stroiłem na seryjnych turbinach jeszcze. Mechanikę ogarniał mi znajomy a wszystkie ostatnie przeróbki i strojenie robiłem w Lublinie w Route17.
  7. Dzięki. No trochę się uzbierało złotówek Całe nowe K04 od SIDa, długo czekałem bo nigdzie nie były dostępne przez ponad miesiąc.
  8. Dawno nic nie pisałem więc pora odświeżyć temat, bo zaszło kilka zmian. Żółte S3 kupił blisko rok temu kolega i jeździ nim cały czas. Natomiast w S4 trochę się pozmieniało: 2 nowe turbiny Borg Warner K04 RS4 Downpipe 3'' Wtryski Bosch 440cc Pompa DW200 FMIC ''jednostronny'' cewki RS4 FSI (wywalone moduły zapłonowe) przepływka RS4 sprzęgło RS4 + kevlar heble przód 18ZR 345mm heble tył S4 B6 300mm remont skrzyni biegów remont wału napędowego i masa innych większych i mniejszych rzeczy, które wychodziły po drodze. Wynik jaki udało się osiągnąć to 410KM i 585NM. Ograniczeniem okazały się głowice oraz to, że chciałem zostawić seryjny wydech. W najbliższym czasie będzie to poprawione/zmienione Przejażdżka z 535D coś koło 380/750: S4B5_vs_E60535d.mp4 100-200 (płyn jest, temp. OK S4 B5 K04 RS4 100-200.mp4
  9. Gregor wiadomo ale terminy raczej też odległe u niego :/
  10. Możecie polecić kogoś z podkarpacia (najlepiej okolice Rzeszowa) do S4 2.7 biturbo? Poddałem się po długiej walce z przeładowaniem i szukam kogoś do tego + kilku innych drobnych rzeczy. W RS Service trzeba czekać ponad 2tyg a tyle czasu nie mam. Jeżeli macie kogoś sprawdzonego to proszę o informację.
  11. Wczoraj rano na wylocie z Sokołowa Młp. w stronę Stalowej Woli wyprzedzałem ładne czarne B8 na blachach RST (mrugnąłem awaryjnymi) Pozdrawiam kierowcę.
  12. U mnie średnie utrzymuję się okolicach 15 litrów (soft na 330/440). Robię raczej krótkie odcinki czasem jakiś przelot autostradą, ogólnie jazda dynamiczna. Przy dośc spokojnej trasie autostradą (130-150km/h) średnie spalanie przy pięciu osobach wyszło mi ostatnio równe 12 litrów. Przy jeszcze w miarę przyzwoitych cenach LPG wychodzi chyba niewiele drożej niż 1.9TDI
  13. Napisz adres, pracuję w branży, może uda się znaleźć coś lepszego niż LTE (jak cena nie gra roli to na pewno będzie się dało)
  14. V8 kolegi W S3 siedzi tylko jakiś niemiecki program 241/353. Ja po kupnie robiłem remont silnika, turbo, wydech, TIP i mnóstwo innych pierdół więc potencjał powinien jeszcze jakiś byc
  15. U mnie w S3 jest bardzo podobny objaw (słychac może nie syczenie a takie jakby parskanie). Miałem blowoffa, myślałem że to on się chrzani więc wywaliłem i wrzuciłem DV z ASO ale nic to nie dało. Później wysypał mi się gumowy wąż dolotu więc myślałem, że to od niego były takie dźwięki. Wstawiłem więc TIPa z nierdzewki no i co dziwne nic to nie zmieniło - jak parskało tak parska :/ Auto jeździ normalnie, błędów żadnych również nie mam. Będę z tym walczył dalej, jak coś znajdę to dam znac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...