
udy
Pasjonat-
Postów
484 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O udy

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podmień n75 na sprawny z innego auta, innego Pewnego sposobu nie ma, a najlepiej kup nowy i masz spokoj
-
po prostu trzeba jechać i w momencie kiedy wprowadzą cie na komputer mówią że do tego auta jest niezrealizowana akcja serwisowa, ja miałem auto ze z stanów i również.
-
może od razu nie turbina posprawdzaj osprzęt
-
Zloguj auto, coś ze sterowaniem turbiny, może n75 padł, lub dv może jednak nie trzyma do końca i puszcza.
-
No bez jaj Panowie , jak się ma b6 to trzeba się liczyć z takimi kosztami, nie mowie tego złośliwie bo sam zawsze szukam zamienników ale życie mnie nauczyło ze takie rzeczy jak czujniki itp bierze się w oryginale, bo można w końcu potem nie dojść czy to co się wymienilo działa czy nie, a co to jest obecnie 290 zł, ledwo pol baku benzynki zartuje oczywiście, też uważam ze ździerstwo dookoła...[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 22:58_________________________________________________Co do czujnika cieczy to w wawie w szewczyku dałem kiedyś 80zl
-
powtórzę się, sprawdź katalizator ... Chyba ze go nie masz juz... No i do przejzenia cały układ dolotowy pod kątem szczelności, wyjmujesz cały dolot i składasz od nowa na nowych wezykach przy okazji wkładając nowe dv oraz n75, może to trochę rozrzut e podejcie ale ja gdybym znowu zaczął przygodę z tym silnikiem od tego bym zaczął raz robisz pozadek i masz pewność ze tu jest ok, potem katalizator, cewki, warto też wymienić lub sprawdzić stan kabli doprowadzających napięcie do cewek, ja miałem problemy z nierówna praca, praca na nie wszystkie gary itp, pobladzilem we mgle jakieś pol roku po czym elektryk wymienił mi te wszystkie kable i było git, tak wiec masz co sprawdzać tak jak mowie polecam zadbać o osprzęt i układ ciśnień, podcieniem kompleksowo a będziesz miał spokój z tym silnikiem, czy masz vaga ?? Jak z mocą ?? Czy jesteś w stanie wykonać logi silnika ??
-
tak jak kolega wyżej wspomniał dv do wymiany, katalizator oraz odma do sprawdzenia, z cewkami się wstrzymaj no chyba ze zalapiesz się na akcje serwisowa dotyczaca ich wymiany ale dotyczy ona tylko pewnej trefnej serii wypuszczonych cewek,( niektóre numery) problem moim zdaniem leży jednak w jakijes nieszczelności w dolocie, zapchanym kacie, odma, lub też owa dv czyli zawór upustowy, Pozdr
-
tam inaczej przelicza się liczbę oktanową to są takie same paliwa, tylko że u nich jest pb91 pb93
-
Jedź do zabek na ul batorego firma klimat, rok temu taka operacja na regenerowanej wyniosła 2000 zł w b6
-
Wpisz w szukaj dlawik, albo dysza, znajdziesz dobry temat
-
2000
-
jedź do zakładu gdzie specjalizują sie w klimatyzacjach. Nie wiem czy nie warto sprawdzić sprzęgiełka sprężarki. Może to ono nie działa. pamiętaj o wymianie ususzacza, skraplacza, i dokładnym płukaniu całego układu jeżeli okaże się sprężarka zatarta. Sama wymiana nic nie da. W układzie zostanie syf i po założeniu nowej po miesiącu używania będzie powtórka z rozrywki. Pozdro
-
5 minut temu robiliśmy to w pasacie b5 więc pewnie tu też
-
a nie lepiej wyjąć obudowę filtra powietrza i stamtąd się dostać... z tego co pamiętam jest tam dostęp
-
LUKOIL RADZYMIŃSKA TARGÓWEK PB95 - 5,00 PB98 - 5,02 ON - 4,89 ZAPRASZAM SZCZEGÓLNIE PO NAJTAŃSZĄ PB98 W WARSZAWIE