
krzysiek.wi
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O krzysiek.wi

-
Mam jeszcze problem z zapłonem po dłuższym postoju. Jak pale z pierwszego to zapali i zgaśnie ,później pali normalnie . Jak przekręcę kila razy kluczyk na 3 sek to zapali na strzała. Podejrzewam ze tandem pompa się kończy. Co ty o tym sądzisz? Może to mieć wpływ na dawki korekcyjne ?
-
A jak klikniesz to co widzisz?????? ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ---------- Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Proszę o pomoc w ocenie. Martwią mnie dawki korekcyjne . Te poniżej były robione 2 miesiące wcześniej i są mniejsze. Silnik ATD 101 KM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Witam. Jak w temacie proszę o pomoc w ocenie pompowtrysków. Z góry dzięki za pomoc.
-
Co do tej drugiej to już nie tak prosto,Nawet jak masz Vaga. Z nastawnika wychodzi taki mały sworzeń i wchodzi w pompie w pierścień,jak nie trafisz z powrotem w niego to po odpaleniu pompa do wyrzucenia.
-
Brak wspomagania w prawą strone po kilkugodzinnym postoju
krzysiek.wi odpowiedział(a) na Grztom temat w Audi
Demontaż magla w tym linku . http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-przekladni-kierowniczej-maglownicy-fotostory-15058/ -
Brak wspomagania w prawą strone po kilkugodzinnym postoju
krzysiek.wi odpowiedział(a) na Grztom temat w Audi
Panowie, tylko regeneracja was czeka. Rozdzielacz w maglownicy poleciał. Mam to samo ,po świętach czeka mnie wymiana na regenerowaną .A cena takiej regeneracji to minimum 700 pln + zostawiacie swoją zużytą. -
Ważne jeta na jaki kolor dymi. czarny - wtryski do regulacji bo leją niebieski - to pierścienie biały - uszczelka pod głowicą Jeśli ci kopci na czarno to mały problem ale tamte pozostałe to już poważniejsze rzeczy. Pozdrawiam
-
Mam imobilazer dodatkowy ale jak by nie był zasilany IC to samochód by nie odpalił. Miałbym jakieś inne problemy, a tu zero wszystko chodzi jak nalezy nie licząc pompki centralnego. ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- Panowie temat zamknięty. Wymiana laptopa z Świerzym windowsem załatwiła sprawę. Dzięki za pomoc wszystkim. Pozdrawiam
-
Tak wygląda pełen skan. Jak widać nie skanuje kilku grup. <br /><br /> Wcześniej wszystko chodziło.
-
Silnik pali normalnie ,chciałem zrobić test dynamiczny bo coś mi kuleje turbina.Co do wartości w okienku Start Baud nic nie pomogło. Dalej moge wejść tylko do nie których grup, a do silnika czyli 01 nie.
-
Nad mienie że na VAG-COM 409 tez nie idzie grupa 01
-
komp jest ok i też w komplecie od 2 lat z kablem.
-
Pisze ze kontroler nie odpowiada , a ten program używam od 2 lat i pierwszy taki problem.
-
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy, Vag nie łączy się z ze sterownikiem silnika. Moge diagnozować ABS.elektrykę i inne ale nie łączy z silnikiem. Dodam ze kabel mam od dwóch lat i dopiero teraz pierwszy taki problem. Co robić?