Skocz do zawartości

Gwidi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gwidi

Osiągnięcia Gwidi

0

Reputacja

  1. Hej. Zanim zabierzesz się za wymianę zaworków (popełnisz niepotrzebne koszty) itd to w pierwszej kolejności sprawdź sobie: 1. Szczelność wszystkich wężyków podciśnienia (turbawka, aku podciśnienia, zaworek turbo, zawór kierunkowy, filtr powietrza, zawór EGR) - czy przypadkiem żaden nie pękł, nie zsunął się lub ze starości nie sparciał; 2. Stan gruszki turbo czy nie zgniła i nie ma dziury bo i tak bywa; 3. Zdejmij wężyk z gruszki turbo, załóż inny i "pociągnij ustami" na zgaszonym silniku i obserwuj pracę sztangi od turbawki - powinna pracować lekko i w zakresie ok. 2-3cm; 4. Sprawdź wszystkie węże co idą od turbo do intercoolera i od intercoolera do silnika czy żaden nie pękł, opaska sie nie poluzowała, nie spadła itd bo będzie łapał lewe powietrze i też klops; 5. Dopiero wtedy zajmij się tym co kosztuje.... tzn zaworki N75, N18, przepływomierz Powodzenia i daj znać.
  2. Witam wszystkich. Jestem z Gdyni i jestem posiadaczem Audi A4 silnik 1.9 TDI AFN. Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...