Skocz do zawartości

CyRoL

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CyRoL

Osiągnięcia CyRoL

0

Reputacja

  1. koledzy, nikt więcej się nie wypowie
  2. Witam, czy koledzy możecie pomóc w analizie logów A4 Avant 2002/2003 1.9 TDI AVF. Samochód mojego kumpla, po regeneracji turbo. Turbo się załącza dopiero gdzieś około 2200 obr. czy to tak ma być? Przed regeneracją załączało się wcześniej. Wrzucam wszystkie logi do pełnej analizy silnika. Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Basic: 000bs 000bs 000bs Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011
  3. Witam Panów, kiedy następny spot w Tarnobrzegu. Jakbym był akurat w mielcu to może wpadlbym
  4. Kolego, po pierwsze: sprawdź czy wszystkie świece są ok "metodą na kabel", Po drugie: sprawdź kąt wtrysku lub wrzuć logi, Po trzecie: sprawdź szczelność wężyków przelewowych
  5. Kolego ja miałem podobnie w innym samochodzie. Ta siatka łącząca tłumiki, wyglądała, że jest ok, ale jednak nie była. Wymieniłem siatke i przy okazji wywaliłem kata i przestało śmierdzieć. Mi się wydaje, że spaliny nie mają prawa tak mocno śmierdzieć w środku po wycięciu kata. Przepatrz dokładnie układ wydechowy, bo dla synka to na pewno nie jest zdrowe.
  6. Heja, wybiera się ktoś dziś na spot, bo ja mam nadzieje, że dziś dotrę
  7. No to jak masz tam 17, to zmień jej wartość na 18 i zapisz zmiany.
  8. mi się wydaje, że pompa coś może wariować, ale jak wiadomo, trzeba dobrze zdiagnozować, a później brać się za naprawę.
  9. hej, odezwij sie do mnie na gg to Ci wytlumacze, numer przesle na pw
  10. no właśnie jestem w trakcie testowania stp. Dziś jeszcze przestawiłem kąt na 1 ATDC, bo to podobno najlepsza wartość. Ogólnie do -10 pali od kopa, tylko jak widać na filmiku, tak się zbiera, aby odpalić. Spróbuje przetestować twój sposób. Dzieki za pomoc
  11. tak, puszcza delikatnie biały dymek, tylko raczej już cofanie paliwa wykluczam, bo zrobiłem wszystko co się dało w tej kwestii. Mam obawy, że mogą to być wtryski, ale na razie nie mam ochoty rozbierać ;/ Po zapalaniu, działa super, jezdzi się świetnie, Im chłodniej tym gorzej pali ;/
  12. Witam, niestety, kąt wtrysku ustawiłem, esp sie nie zapala, ale po nocy nadal ciężko pali już nie mam pojęcia co to może być [br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 13:03_________________________________________________hej, dodaje filmik z rozruchu, może to pomoże. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak zapala ?
  13. Hej, jest mi ktoś w stanie pomóc przy zmianie kąta wtrysku?
  14. Hej, jest mi ktoś w stanie dziś pomóc z tym kątem. Nie mieszkam na stałe w kraku, nie mam tu nawet zadnych kluczy. Z tego co przeczytalem, to za trudne to nie jest. Laptopa z vagiem mam.
  15. Wiadomo, że im tyle nie dam. Mi mechanior powiedzial 150. Pewnie się przejade, nie mam wyjscia, chyba, że znacie kogoś z klubowiczów kto to potrafi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...