Skocz do zawartości

marekwaw007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marekwaw007

  1. Wątek jest dość długi i nie mogę znaleźć potrzebnych mi info. Planuję zakup letnich opon. Teraz mam 205/55R16. Myślę o zakupie szerszych opon, może 215/55. Jeśli ktoś juz robił taką zamianę, dajcie znać czy są jakieś zmiany w prowadzeniu auta, jak ze spalaniem ( czy w ogóle się zmieniło) ? Ewentualnie jakie gumy polecacie do szybkiej jazdy. Główne kryterium to wolne zużycie i dobre trzymanie na zakrętach
  2. No to może za tydzień zrobimy grilla i każdemu odrazu będzie cieplej
  3. Pompowtryskiwacze są w dobrym stanie. Jeden na czwartym cylindrze miał tam jakiś odchył ale jakiś naprawde marginalny. Generalnie narazie zrobiliśmy tak "oszczędnie" bo widać olej spod turiny, na tym przewodzie który jest pod turbiną. W intercoolerze jeszcze oleju nie ma ale muszę najpierw doprowadzić do porządku turbine (może ją wymienić na większą np od 150KM Leona) i wtedy zobaczymy ile da sie jeszcze wycisnąć
  4. tak gałeczka zakupiona na allegro. Lampy tylne już zmieniłem na oryginalne i już jest zdecydowanie lepiej. Co do zawieszenia to wymiałem z tyłu sprężyny i mechanik mi doradził żeby założyć wzmacniane. Miał stać nisko jak wcześniej tylko twardość miała być inna a wyszło inaczej. Aczkolwiek juz w bagażniku leżą normalne sprężyny więc będzie znacznie niżej. Felgi są 16' ponieważ kupowałem je teraz a opony były 16' po zakupie auta więc zostałem zmuszony do zakupu 16 felg żeby nie kupować nowych opon a tych wywalać bo są prawie nowe no i porządne. W tym roku musi tak zostać, a może na przyszłą wiosnę pomyślimy o 18'. Dzięki za oponie i rady, i prosze o więcej.[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 22:22_________________________________________________Nowy program i inne niewielkie zmiany opisałem na początku postu poniżej początkowego opisu
  5. Witam Wszystkich. Chcę wam zaprezentować moją A4. Jest to model B6 z roku 2001/2002 z silnikiem 1.9 TDI 130KM ale już niedługo będzie zdecydowanie więcej no ale to wtedy poinformuję ile wyjdzie dokładnie. Co do zmian jakie zaszły to może tak: - wrzuciłem do niego system audio HERTZ oraz do bagażnika skrzynkę MAC AUDIO z dwoma głośnikami basowymi 30cm i porządnym wzmacniaczem. - Radyjko JVC z DVD 4x50W - seryjną gałkę zmiany biegów wymieniłem na podświetlaną a kolorze czerwonym ( zdjęcie niedługo) - amortyzatory gazowe firmy Bilstein - sprężyny firmy MONROE - nowe felgi i opony Continental SportContact 2 205/55r16 - przyciemnione szyby tył - nowe lampy tylne LED - w tym tygodniu będzie zamontowany asystent parkowania Valeo oraz światła do jazdy dziennej LED Philips DRL A co będzie dalej zobaczymy. Jak się coś zmieni oczywiście dam znać. KOLEJNE MODYFIKACJE Dzisiaj byłem na zmianie seryjnej mapy i wgraniu wirusa. Chciałem żeby efekt był w miarę oki ale żeby też było bezpiecznie dla silnika. Poniżej wykresy momentu i mocy przed i po modyfikacji. Na hamowaniu auta przed wyszło 134KM i 280NM. Po wgraniu wirusa wyszło 155KM i 333NM. Dało się więcej zrobić ale narazie wystarczy, nie chciałem za bardzo przeciążać silnika. Dodatkowo zamontowałem światłe led do jazdy dziennej philips. Wyrzuciłem też tylne lampy i zamontowałem oryginały. Teraz czekam na zamówione sprężyny sportowe 40mm przód + tył oraz na dystanse 17mm na tylną oś. Co do mocy to narazie zobaczymy jak autko będzie jeździć i czy mi to wystarczy. Być może pomyśle o zmianie turbiny z leona RS i jakiś wydajniejszy intercooler. Powiedzcie mi jeszcze co daje wyrzucenie katalizatora w samochodach z tym silnikiem ?
  6. na obudowie alternatora musi być naklejka lub tabliczka znamionowa i tam są wszystkie numery i oznaczenia
  7. zrób tak jak koledzy wcześniej mówili. spuść to co masz teraz w układzie chłodzenia, najlepiej też użyj Radiator Flush żeby gdzieś oleju nie zostało i zalej nowy płyn lub wodę na chwilę żeby sprawdzić czy znowu olej się nie pojawi. Poza tym z tego co wiem, to w dieslach częściej jest tak , że to płyn chłodniczy idzie do oleju jak uszczelka pada pod głowicą więc powinno ubyc Ci sporo płynu jakby uszczelka nawaliła.
  8. kolego jak możesz to podaj mi numer alternatora. Pewnie jest tam alternatora BOSCH więc najlepiej numer Boscha byś mi podał i powiem Ci jakie łożysko powinno tam być. jak nie bedzie numer boscha to numer OE audi
  9. na tej stornie możecie się dowiedzieć jaki olej powinien być zalany do silnika, znajdziecie dokładną specyfikację a nawet ile oleju należy wlać. Również podają tam ile info o oleju do skrzyni biegów, płynów do chłodnicy i układów hamulcowych. ja w firmie często korzystam z tego katalogu i polecam Wam http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=1152
  10. Witam wszystkich To może kilka słów o sobie. O miesiąca posiadam piękne czarne Audi A4 1.9 TDI AWX 131KM. Jak sami zapewne wiecie to świetne autko, jego dynamika bardzo mile mnie zaskoczyła bo moc i moment obrotowy są spore, mam nadzieje na wiosnę poprawię osiągi i możliwości autka. Praktycznie od zakończenia szkoły średniej siedzę w branży motoryzacyjnej, pracuję w prężnie działającym sklepie motoryzacyjnym, także zawsze służę poradą. Jeśli ktoś chce wiedzieć co ile może kosztować, co założyć do swojego autka, służę pomocą. Pozdrawiam serdecznie *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...