Skocz do zawartości

chmiel25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chmiel25

Osiągnięcia chmiel25

0

Reputacja

  1. Udusze cię !! CHMIELKA !!!! Pisz poprawnie!!
  2. Na pompkach BA z zapasem wyszlo zaprzalowi 205+ i ponad 400nm ale w B4. Na AL pewno 230 nie jest problemem.
  3. Logi zrobione . Teraz Łaszczu je wrzuci. Pozdro
  4. Jak padnie bedzie AVF w tym setupie już poł roku jeździ. Z najnowszych wieści Auto z filmiku na GTB1756vk dziś zawirusowane na 197ps i 397nm 1,7 bara Ori AVF z pompkami BA soft by Zaprzał Padłem
  5. a jakie sprzęgło ma ten pasek AVB??? pytam bo sam mam takiego po małych modach i moje sprzęgło i dwumas przy 370Nm mówi papa U mnie seryjny dwumas już ponad rok daje rade na podobnych parametrach. W tym passku jest sprzegło naszego pomysłu na jednomasie. Tą turbine wkładał moj kolega ten co jest jego filmik na początku tematu. pozdro
  6. U mnie narazie jest jakiś program na 1.55 bara i jedzie jakoś wystrojone będzie na dniach ale bez hamowni :gwizdanie: A tutaj obiecane zdjecia Passata B5 FL ale sorka za moja pomyłke bo pisałęm wcześniej że wsadzono jest w nim GTB 2056vk a okazaje się że wsadzone jest GTB 2265vk. Z góry sorka zapomniałem. Auto ogółem to Pasek b5fl z silnikiem AVB + Al (zgony) hamownia pokazała 230ps i około 400nm prosiłem o wykres i może dostane pozwolenie na wklejenie go tutaj. Pozdro
  7. Żeby założyć GTB trzeba dorobic flansze lub kupić flansze od 2.5 tdi v6. Ja swoja GTB 1756vk kupiłem z alledrogo za 230pln. Ze spalonego A6. pozdro
  8. Do 250 ps według zapewnien MRmotors By ragallotti czy jak mu tam. Jeśli się uda to logi bedą przed finalnym strojeniem. pozdro
  9. Łaszczu chyba nadal na wakacjach. Mieści się skoro weszła do Passat B5 i to wsadzone jest GTB2056vk.
  10. Turbo jest nie wystrojone jeszcze narazie jest soft z czasów ori gt1749va na 1,6 bara wgrany przez UYSEGO. Nie mam czasu się zebrać żeby zrobić porządek z softem. Jutro postaram ci spisać numery.
  11. Nie wiem czego tyczy się pytanie?? Ja mam z A6 2009 rok moge ci spisać jaki mam dokładnie numer.
  12. Tak wyjątkowa masakra Uważasz że to proste?? Troche trzeba zmienić bo prawie wszystko do gołego bloku ale wszystko jest do zrobienia. Tylko że turbo w ARL jak je wsadzisz do wzdłużnego silnika to gorąca strona jest do przodu. Ale to banał. Nie jest trudne. Tylko że Łaszczu chyba na wakacje wyjechał. Wróci to się zrobi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...