Skocz do zawartości

wezel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wezel

Osiągnięcia wezel

0

Reputacja

  1. Ja juz jestem po demontazu tego boczka i nie rozumiem,kiedy piszecie zeby sobie spinki na zapas kupic.przeciez z drugiej strony sa takie metalowe,okragle zatrzaski na plastikowych bolcach i wystarczy je podwazyc srubokretem i schodza bez problemu.gorzej,gdy taki bolec sie urwie.wtedy to juz jest po ptakach,ale jak sie pomysli to nie trzeba kupowac nowej listwy.u mnie byly urwane 4 bolce na 5 mozliwych.klejenie ich nic nie pomoze,wiec w tych kikutach,ktore pozostaly,wypalilem rozgrzana igla otwory( w poprzek)i gdy listwe wciskalem w tapicerke,przez te otwory przelozylem stalowy drucik(na kazdy otwor osobny drucik)i po wszystkim,ale polecam to tylko w przypadku,gdy ktos juz nie chce inwestowac w auto.pozdrawiam
  2. wdahu lampka to Cie informuje o tym ze cos jest nie tak i powinna tylko sie zaswiecac przy uruchamianiu auta.A ABS na tym polega ze zalacza sie jak kola traca przyczepnosc.Po to sa czujniki abs ktore odczytuja obroty kol.
  3. wiem ze to podpadziocha ale narazie chce dla siebie wiedziec gdzie mam wyciek.devastation mozesz mi powiedziec jaki to detergent?
  4. Tak,tylko ze chce zlokalizowac wyciek olej,bo miska jest mokra i laczenie silnika ze skrzynia.Wiem ze napewno olej mi cieknie nad filtrem oleju i musze sprawdzic czy tylko stamtad cieknie
  5. Witam wszystkich.Nie wiecie gdzie we Wrocku lub Oleśnicy mozna umyc silnik diesla?
  6. kuba252525 zlokalizowalem te zgrzyty i jednak byly to czujniki abs.wiec polecam kazdemu kto ma podobny problem przeczyscic te czujniki i ustawic je jak najblizej piasty(docisnac na maxa i lekko cofnac).Aby wyjac zapieczone czujniki polecam wd-40 lub podobny preparat oraz do podwazenia czujnika plaski klucz 17.Nalezy najpierw cofnac gume oslaniajaca czujnik a potem spryskac wd-40 i zabierac sie do podwazania w celu wyciagniecia go i dokladnego wyczyszczenia.
  7. domjenickbo nie dostalem wyczerpujacych odp na ten temat, a ksiadz99 po co sie udzielasz i madrujesz skoro wiesz ze moze byc wiele przyczyn i rownie dobrze ten watek mozna umiescic w kilku roznych dzialach.
  8. ksiadz99 a sciaganie ayta moze byc tez wina wahaczy, a czy wahacze to uklad kierowniczy?
  9. Mam takie pytanie; co moze byc przyczyna sciagania auta w prawo?Dodam,ze z przodu zalozylem nowe opony i ustawilem zbieznosc w serwisie.
  10. oponyna przodzie zalozylem nowe marki general
  11. wezel

    [ALL B5] Kluczyki

    tak to jest jaksie auto kupuje od kogos i nie wiadomo jaka byla jego historia
  12. a przeciez pisze ze opony nowe dalem
  13. wezel

    [ALL B5] Kluczyki

    Mam takie pytanko.Czy to normalne ze do mojej a4 sa 3 kluczyki?jeden do drzwi,jeden do stacyjki i jeszcze jeden do bagaznika?przeciez to bez sensu.
  14. co do tych zgrzytow przy hamowaniu to chyba beda czujniki abs(z tego co czytam na forum),do tej pory nie mialem pojecia co to jest i tak jezdze przez ponad 1,5 roku.czy cos sie moglo zniszczyc w tym czasie?(te czujniki),ale jezeli chodzi o sciaganie auta w prawo to nie mam pojecia.opony raczej sie nie scieraja inaczej niz przy prawidlowej zbieznosci.a kierownice musze caly czas trzymac lekko skrecona w lewo bo jak ja puszcze to juz ciagnie auto w prawo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...