Skocz do zawartości

pavol1986

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pavol1986

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Leszno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pavol1986

0

Reputacja

  1. turbo orginał a to że troche świeci jak sie spałuje to już gdzieś znalazłem że Norma . Dzięki czekam na sterownik w takim razie
  2. Witam z racji tego że zakupiłem zabaweczke 1.8 t Q w Avancie po niewiadowmych modach i długiej drodze w odgruzowywaniu ma kilka pytań. Doświedczenie z 1.8 t zdobywam właśnie na tym egzemplarzu. Napisze co było zrobione jak auto kupiłem ( co zaobserwowałem że jest dłubnięte) Na pewno jest centralny intercooler z jakiegos fiata bravo. Wskaźnikn doładownia na słupku Zawór DV był jakiś chinol niklowany zamieniony na orinał Auto kupione z padniętą przepływką (około roku usterka wystepowała) wymineniona przepływka w mojej ocenie mierzy prawidłowo) Ogólnie lambda w aucie jeszcze orginał, i tutaj mam obawy co do prawidlowych pomiarów wydłubany katalizator czyli pusta puszka (DP juz czeka żeby go zastąpić) Teraz napisze co zrobiłem w skrócie atkach niz uzywak orginal Wyciągniety silnik rozebrany na śrubki nowe pierscienie panewki gł. korbowodowe panewki walka posredniego wymnieniona pompa oleju na orginal bo byl topran który miał większe luzy na zębach niż używany orginał, wymieniony lańcuszek napinacz rozrząd, uszczelniacze zaworowe no i wszystkie uszczelki jakie sa możliwe w silniku skrzyni i dyfrze. Obserwacje to auto po złożeniu chodzi prawidłowo przynajmniej dla mnie żadnych niepoojących dźwieków nie ma (juz jest 4 tyś po złożeniu ) Wskażnik doładownia pokazuje jak na serie czyli 0,6 w piku (0,5 stałe )ale przy około 4000 juz słabnie aż do 0,35 przy odcince / NIe ma problemu z rozruchem i kręcniem bączków. Jedzie do mnie sterwonik od AJL i chciałbym aby był gotowy na przyjęcie nowego sterwnika. Szukałem danych porównawczych ale jakoś nie mogłem nic sensownego znaleźć stąd pytanie do znawców. P.S Mam jakieś doświadczenie ale z tdi a tutaj trosze tak po omacku. 002 007 1.csv 013 025 1.csv 008 2.csv LOG-01-007-002-xx1.8t2x.CSV
  3. Raczej tak samo też późno wstawało
  4. Witam pytanie do znawców tematu, turbo po regeneracji jakoś na moje po regeneracji na moje późno wstaje chyba że ajm tak ma dolot szczelny wężyki sprawdzone na krótko jak podłączyłem z serva to podobnie reagowało. Regenerowane ponieważ poszedł olej stroną zimną
  5. pavol1986

    Co to za przewód?

    To będzie od otwierania obwodu podgrzewania paliwa w filtrze paliwa ktoś zaślepił kulką bo by nie miał podciśnienia i sterowania turbiną egr- em i serva. Podepnij bez kulki oczywiście może membrana w tej gruszce poszła i dlatego ominął ten układ.
  6. No objawy ewidentnie wskazują na uszczelke głowicy , sprawdz po trasie czy węże twarde. Ja tak jeździłem ażzaczęła nagrzenica ciec no i jeszcze musiałem wymieniać a jak wiadomo trochę roboty przy tym jest.
  7. Tam będzie torx mi pękł jeden klucz, raczej jeden powolny ruch i już bez poprawiania.
  8. pavol1986

    Gdzie regulacja recznego

    Jak chcesz ręczny podciągnac to weź wcisnij hamulec i zaciagnij ręczny i póść ręczny i tak kilka razy to podciągniesz samoregulacje gdzieś to wyczytałem i tak robie i hamulce nie blokują i reczny niżej bierze bo regulacji ja szukałem i nie znalazłem
  9. Kolego robiłem ostatnio w swoim ale ją mam afn to planowanie z sprawdzaniem szczelności i wymiana uszczelniaczy zaworowych to 450 zł całość kosztowała 1000 zł z groszem bo jeszcze pasek bo strach zakładać ten sam i szklanki wymieniane. Robocizna moja więc nie licze, poradzisz sobie tylko bez pospiechu. Weź jeszcze ściągnij sobie książkę audi a4 sam naprawiam to tam masz ładnie napisane moment dokręcania poszczególnych śrób.
  10. No i ostateczne koszty to głowica regeneracja (wymiana uszczelniaczy, plus dwa zawory i dwie prowadnice, szlif, sprawdzenie szczelności i wpuszczanie zaworów i szlif gniazd zaworowych, mycie) 450 zł. uszczelka głowicy i szpilki 150zł uszczelnienie walka rozrządu 10 zł uszczelka pokrywy zaworów 70 zł uszczelka kolektora wydechowego 12 zł uszczelki kolektora dolotowego 4 x 8 zł płyn chłodniczych 30 zł olej plus filtry 220 zł pasek rozrządu 60 zł bez robocizny wszystko 1034 zł można bez paska i olejów i płynów
  11. Kolego mi też szarpała i ciekła zmieniłem uszczelki za 36 zł ( pewnie cieknie ci z pod nastawnika), wyczyściłem nastawnik po złożeniu miałem dawkę 3,4 mg i też szarpało ale przestawiłem na 4,6 mg i jak ręką odjął. Wiem że dawka może być mniejsza ale moje autko jest po programie, różnicy nie odczułem przy zmianie dawki.
  12. No ja też tak uważam, pewnie już się zajechało na lawecie bo pracuję w sharanie i lawety ciąga na budziku ma już 420tyś. to pewnie już czas jej nadszedł. A po regeneracji zrobiło już 60 tyś.
  13. Ale że co że późno reaguje czy przeładowuje bo tutaj już wszystkie opcje były wymieniane, magik od turbiny stwierdził że turbina jest igła więc to nie to kata już nie ma, zaworki były zamieniane a nawet podmieniane na inne, zero różnicy. Przy podpięciu bezpośrednio pod serwo przed skróceniem sztangi wstawało późno, egr zaślepiony. Był wymieniony przepływomierz ale na nowym boscha w ogóle nie szedł.
  14. Po długich kombinacjach i podpowiedziach z forum, facet który regenerował turbinę zarzekał się że wszystko idealnie i problem tkwi gdzie indziej. Skróciłem o 2 obroty sztangę i odczucia o wiele lepsze. Pytanie do znawców tematu czy tak zostawić ?
  15. Trochę poślizg był ale koło kompresji wygląda nie najgorzej. Zawiozłem moja głowicę do sprawdzenia i wymiany uszczelnień i prowadnic ceny wahały się różnie, w Głogowie chcieli 800 wzwyż, w Przeźmierowie koło Poznania komplet 450 a wyjściowa 350. Więc trzeba sprawdzać w kilku zakładach, w obu przypadkach naprawa ma obejmować mycie, planowanie , sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelnień, wymiana prowadnic jeśli będzie taka potrzeba, wpuszczanie zaworów, plus szlif gniazd zaworowych. Koszty bez mojej pracy koszty będą się kręcić około 1000 zł z wymianą szklanek, dokładne koszta na koniec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...