Skocz do zawartości

piotrekmuzyk

Pasjonat
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekmuzyk

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekmuzyk

0

Reputacja

  1. Dzięki Czy orientujecie się czy przewód z inną końcówką w kodzie np zamiast 'T" np 03G 103 493 D będzie pasował ?
  2. Hey Czy ktoś może podpowiedzieć jakie oznaczenia ma rurka odmy 1,9 TDI BRB 2007r i czy rurka będzie pasowała od 2.0 TDI np BPW ?
  3. BKE, BRB to inne silniki niż w AWX itd Dudni z filtra to wszystko wiadomo Używane kłaść bez sensu ...
  4. Uszczelniacze zostały wymienione jeszcze przed wałkiem, okazało się że nic nie dało - mało tego wymienili je wadliwie i problem z mieszaniem ropy z olejem dopiero powstał dopiero druga wymiana przyniosła oczekiwany skutek. Ogólnie skumulowało się wałek, szklanki, 2 x uszczelnienia PD, DPF który był skutkiem wytartego wałka i 4 x olej w 3 tyg. Ostatnio zatarła się sprężarka klimy - Oj kochamy swoje Ałdiczki
  5. Sprężarka się zatarła było prawie 0 oleju w układzie i 160 gram czynnika chłodzącego. Pytanie na dziś - jakim cudem 3 sezony w lato klima działała idealnie, a teraz nagle zero oleju. Wycieków z układu zero, i wycieków ze sprężarki zero. Dodam tylko że w Marcu był wymieniony rozrząd ? czy mechanik rozszczelnił układ i dobił troszeczkę samym czynnikiem ? Czy olej może wyparować ?
  6. Olej tylko LM 5w/30, filtry knecht, ON z Orlenu, wszystko wymieniane na czas - olej co 15 tyś max lub częściej - samochodem zrobiłem w 2,5 roku prawie 80 tyś ... problem powstał ewidentnie na jesieni - mało tego zauważyłem że zaczął gorzej odpalać zaraz po pełnym serwisie filtry / olej
  7. Czy ktoś wie jakie dokładnie kompresory montowali w tych B7 2007 1,9 BRB ? Czy był tylko typ DENSO 6SEU14c ? czy były inne typy ?
  8. I mnie spotkała wczoraj awaria klimy. Rano działała - po 15 km przestała chłodzić. Econ nie świeci się, wentylator działa, nie załącza się kompresor - zero reakcji. Wskazania takie same z włączonym i wyłączonym ECON
  9. Nie wiem czy robiłeś komputerowe wypalanie DPF podczas jazdy i obserwowałeś temperaturę jaka jest potrzebna do prawidłowej procedury wypalenia - ja ostatnio dwa razy miałem przyjemność to robić. O ile jedziesz na tempomacie po prostym odcinku to jest wszystko OK ale wystarczy lekki dół i temperatura spada. Tempomat ma utrzymać prędkość, nie obroty i jadąc z górki odcina dawkę paliwa dlatego powinno się wciskać równo pedał gazu.
  10. Broki na swoim miejscu były i są, a jednak wałek się wytarł, a jak widzę nie jest to odosobniony przypadek
  11. Kilkukrotne wypalanie nawet bez komunikatu o problemie z DPF może mieć negatywne skutki dla żywotności silnika - czyli dolewanie ropy do oleju. Tym bardziej jeżeli w nowych samochodach brakuje bagnetu którym można sprawdzić poziom oraz zapach i konsystencje oliwy. A sama jazda w trasie może wspomagać dopalanie ... żeby procedura wypalania była optymalna to obroty na poziomie 2-3 tyś stała prędkość np 70-80 km /h i bez używania tempomatu - wtedy są najbardziej optymalne warunki.
  12. Moje auto ma oryginalny soft, od kiedy tylko go mam lałem dobry olej i co .. problem powstał, inny kolega do mnie pisze i ten sam problem: na początku słabo odpala a po pewnym czasie dudnienie z filtra. Niestety chyba ten typ tak ma.
  13. Chodzi ci o przypisanie kluczyka np po zmianie baterii ? Musisz auto otworzyć poprzez włożenie kluczyka w zamek drzwi - przekręcasz prawo lewo - potem wkładasz w stacyjkę i już działa .... przynajmniej u mnie zadziałało w B7 Pozdro
  14. Aktualizacja: drugi mechanik stwierdził jednak uszkodzony wałek rozrządu i szklanki, po wymianie auto pracuje cicho i kulturalnie no na tyle na ile pozwala TDI PD Po odzyskaniu sprawności motoru wystąpił wczoraj problem z DPF ... na razie pomogło wypalanie komputerem ze 100% do 0 % - jak będą dalsze problemy to filtr idzie do mycia. Auto chodzi ciszej, zapala od strzała, odzyskało moc i elastyczność - chyba ciągnie nawet lepiej jak w momencie kiedy je kupiłem.
  15. Niestety auto u drugiego mechanika i co ? Do wymiany wałek, szklanki itd .... ufff ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...