Skocz do zawartości

kaito

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaito

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Gorzów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kaito

0

Reputacja

  1. w swojej a3 zmienialem sam kosz z 1 din na 2 din plus nawi wiec wiem co to rozkrecanie polowy auta:). rozkrecanie nie straszne... raczej koszta calej operacji. ogolnie dzieki za odpowiedz
  2. Kolego to mniej więcej tak jak byś próbował założyć ładną klawiaturę do telefonu bez bateri Sam panel niczego nie obsłuży potrzebna do tego reszta, czyli teoretycznie montaż całej navi koszta koło 3tyś i właśnie o to mi chodzilo ... zle sie zrozumielismy najwidoczniej chcialem wymienic radio na nawigacje czyli wywalam radio ktore jest na konsoli srodkowej kupuje nawi i dokladam takze panel sterowania:).
  3. ok a czym jest to spowodowane? Jeśli jest nawi mmi 3g na sterowaniu z konsoli środkowej to jest rozwiązanie związane z biedniejsza wersja wyposażenia czy to porostu wersja początkowa , którą później rozbudowano o panel sterowania? Sorki za pytania dziwnej treści ale dopiero sie zapoznaje z A4 b8
  4. wklejony link nic nie wnosi do mojego pytania....
  5. Witam, mam pytanie czy ktoś już montował sobie taki panel do auta pozbawionego takiego tez panelu? Jeśli tak to czy sa jakieś problemy przy takiej przekładce i ewentualne koszty?
  6. Kat przyjmuje wartosc od 49 do 51 wiec chyba jest ustawiony idealnie. Wczesniej mialem lekko wyprzedzony i specjalnie go sam ustawialem na takie wartosci jakie powinny byc czyli 49-51
  7. Przeladowanie turbo wydaje mi sie ze jest niewielkie w dopuszczalnej granicy i raczej w az tak radykalny sposob nie zmniejszyloby mocy auta. Postaram sie dzisiaj zrobic dodatkowe logi grupy 11 ale raczej to nie jest trop braku mocy bynajmniej takie sa moje odczucia ale zobaczymy. Filtr paliwa byl zmieniany 4 mies. temu. Podaje logi grupy 11 statyczny oraz statyczny bs http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15703.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15704.html grupa 00: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15708.html grupa 03: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15706.html grupa 04: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15707.html nalezy patrzec na logi z 21 czerwca bo na poczatku sa takze logi z innych dni
  8. Witam, problem jest nastepujacy auto pozbawione jest mocy w parze z tym idzie wysokie spalanie na poziomie ok 9 l na miescie. Turbina w aucie byla regenerowana zostal wymieniony zaworek n75 przeplywka po czyszczeniu. Maxymalna predkosc auta to 160 km/h przy ponad 4 tys. obrotow a zeby uzyskac taka predkosc nalezy rozpedzac sie ponad 2 km lub wiecej. Na dole przedstawiam logi dynamiczne i statyczne: grupa: 00 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15183.html grupa: 01 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15184.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15185.html grupa: 03 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15186.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15187.html grupa: 04 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15188.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15189.html grupa: 08 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15190.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15191.html grupa: 010 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15192.html grupa: 011 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15193.html prosze o analize logow bo jezdzic sie nieda....
  9. Siemanko na codzien smigam A3 ale ze a4 i a3 to jedna rodzina wiec moze czegos ciekawego dowiem się na forum. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...