Skocz do zawartości

Dziobas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dziobas

  1. jedz do dynosoftu w katowicach maja hamownie 4x4
  2. czy ten czujnik jeste na górnej czesci skrzyni, jest w miare dostepny i czy w b6 jest w tym samym miejscu ??
  3. ten czujnik z tego co wyczytałem jest gdzieś na górnej cześci skrzyni biegów ?? dostęp jest jakiś w miarę przyzwoity do tego czujnika i wtyczki
  4. hej mam problem bo stale świecą mi się światła wsteczne i stało się to praktycznie w momęcie bo zapalił się błąd spalonej żarówki wstecznej i wtedy to zauważyłem bo wcześniej żadnego błędu nie wywalało wiec wymieniłem żarówkę i dalej stale światła świecą nie pomaga wbijanie różnych biegów (a żadnego błędu niema) i podejrzewam czujnik wstecznego ale nie jestem pewnie da się to jakoś zdiagnozować czy może to coś innego
  5. hej zaczęły się ciepłe dni i klima poszła w ruch ale niestety coś słabo chłodziła i podjechałem żeby ją nabić ale okazało się ze gościu pod jakaś plandeką zaczął coś świecić na chłodnice powiedział ze jest nieszczelna i ze nie ma sensu nabijać bo trzeba wymienić i chłodnice i parownik a potem nabić i kosz to okolo 800zl i mam pytanko czy mogę sam wymienić ta chłodnice czy trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia i czy konieczna jest w takim wypadku wymiana parownika ?? aha i czy można jakoś faktycznie sprawdzić ta chłodnice czy jest szczelna ?
  6. no moj wykresik na poczatku tez nie byl taki plaski za pierwszym hamowaniem dopiero po czawartym zotal tak jak jest obecnie tak ze Wojtek trochę go musial prostowac audiss - jak możesz to dodaj swoj wykresik do porównania
  7. niestey nie mam zadnych logow sprzed a tez i teraz po zabardzo nie mam jak zrobic chyba ze jest ktos chetny to moge sie umowic i gdzies podjechac
  8. wyszło jak wyszło może ma jakiś wpływ temperatura, paliwo, rozmiar felg, napęd albo jeszcze coś innego ? wiem tylko tyle ze nie jest to na maksa wyciągnięte bo Wojtek pytał czy robić na max czy zostawić lekki zapas i zdecydowałem żeby na maksa nie wyciągać
  9. niestety nie znam się na tyle aby ci opowiedzieć coś o konfigu a reszty nie komentuje bo wydaje mi się z Wojtek jest na tyle dobrym tunerem i robił już nie takie autka ze jestem pewny co do jego pracy a najlepszym tego owocem jest mój banan na twarzy podczas jazdy
  10. Wizyta u Wojtka zaowocowała takim wynikiem
  11. Narazie zostawię jak jest zaleje jakiegoś Vpowera i może troszkę go pocisnę to się rozejdzie ale tak mi się wydaje ze to jest kwestia zapowietrzenia jakiegoś bo w koncu po wymianie filtra sie to stało i tak jak pisałem troszkę paliwa zleciało i nie da rady zalać filtra wiec te bąbelki gdzieś tam pewnie daja takie sygnały w pompie do czasu jak sie gdzies nie rozejdą
  12. Witam a mój problem wygląda tak niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem B6 1.8t Q BFB i postanowiłem powymieniać jak to po kupnie auta wszystkie filtry olej itp no i tak przed wymiana filtra paliwa bylo wszystko oki nic nie buczało ani nie piszczało ale jak wymieniłem filtr paliwa to zaczęło się piszczenie przy odpalaniu trwa około 2s i to przeważnie po nocy albo po dłuższym postoju a jeżeli sie autko zagrzeje albo przejedzie dalsza trasę i zgaszę i odpalę ponownie to piszczenia niema (filtr jest z knechta) jest jakaś możliwość odpowietrzenia układu bo wydaje mi sie ze to jest problem bo przy wymianie trochę paliwa mi sie wylało z przewodów i tez filtra nie za bardzo da się zalać paliwem Pozdrawiam
  13. Home polecam
  14. Witam Interesuje mnie instalacja urządzenia OBD2 przekazującego po bluetooth'ie dane do komórki na androidzie, która może wtedy informować o wszystkim co da się wyczytać z informacji pochodzących z auta. Chciałbym zasięgnąć porady, czy to działa, jak z wynikami i czy dane są stosunkowo poprawne. pozdrawiam
  15. Dziobas

    Ciężko pali ....

    jak mozesz podpiac waga to sprawdz dawke i kat wyprzedzania wtrysku jak tam bedzie oki to proponuje sprawdzic pampe jakie daje cisnienie i czy je trzyma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...