
Dziobas
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dziobas

-
jedz do dynosoftu w katowicach maja hamownie 4x4
-
czy ten czujnik jeste na górnej czesci skrzyni, jest w miare dostepny i czy w b6 jest w tym samym miejscu ??
-
ten czujnik z tego co wyczytałem jest gdzieś na górnej cześci skrzyni biegów ?? dostęp jest jakiś w miarę przyzwoity do tego czujnika i wtyczki
-
hej mam problem bo stale świecą mi się światła wsteczne i stało się to praktycznie w momęcie bo zapalił się błąd spalonej żarówki wstecznej i wtedy to zauważyłem bo wcześniej żadnego błędu nie wywalało wiec wymieniłem żarówkę i dalej stale światła świecą nie pomaga wbijanie różnych biegów (a żadnego błędu niema) i podejrzewam czujnik wstecznego ale nie jestem pewnie da się to jakoś zdiagnozować czy może to coś innego
-
hej zaczęły się ciepłe dni i klima poszła w ruch ale niestety coś słabo chłodziła i podjechałem żeby ją nabić ale okazało się ze gościu pod jakaś plandeką zaczął coś świecić na chłodnice powiedział ze jest nieszczelna i ze nie ma sensu nabijać bo trzeba wymienić i chłodnice i parownik a potem nabić i kosz to okolo 800zl i mam pytanko czy mogę sam wymienić ta chłodnice czy trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia i czy konieczna jest w takim wypadku wymiana parownika ?? aha i czy można jakoś faktycznie sprawdzić ta chłodnice czy jest szczelna ?
-
no moj wykresik na poczatku tez nie byl taki plaski za pierwszym hamowaniem dopiero po czawartym zotal tak jak jest obecnie tak ze Wojtek trochę go musial prostowac audiss - jak możesz to dodaj swoj wykresik do porównania
-
niestey nie mam zadnych logow sprzed a tez i teraz po zabardzo nie mam jak zrobic chyba ze jest ktos chetny to moge sie umowic i gdzies podjechac
-
wyszło jak wyszło może ma jakiś wpływ temperatura, paliwo, rozmiar felg, napęd albo jeszcze coś innego ? wiem tylko tyle ze nie jest to na maksa wyciągnięte bo Wojtek pytał czy robić na max czy zostawić lekki zapas i zdecydowałem żeby na maksa nie wyciągać
-
niestety nie znam się na tyle aby ci opowiedzieć coś o konfigu a reszty nie komentuje bo wydaje mi się z Wojtek jest na tyle dobrym tunerem i robił już nie takie autka ze jestem pewny co do jego pracy a najlepszym tego owocem jest mój banan na twarzy podczas jazdy
-
Wizyta u Wojtka zaowocowała takim wynikiem
-
Narazie zostawię jak jest zaleje jakiegoś Vpowera i może troszkę go pocisnę to się rozejdzie ale tak mi się wydaje ze to jest kwestia zapowietrzenia jakiegoś bo w koncu po wymianie filtra sie to stało i tak jak pisałem troszkę paliwa zleciało i nie da rady zalać filtra wiec te bąbelki gdzieś tam pewnie daja takie sygnały w pompie do czasu jak sie gdzies nie rozejdą
-
Witam a mój problem wygląda tak niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem B6 1.8t Q BFB i postanowiłem powymieniać jak to po kupnie auta wszystkie filtry olej itp no i tak przed wymiana filtra paliwa bylo wszystko oki nic nie buczało ani nie piszczało ale jak wymieniłem filtr paliwa to zaczęło się piszczenie przy odpalaniu trwa około 2s i to przeważnie po nocy albo po dłuższym postoju a jeżeli sie autko zagrzeje albo przejedzie dalsza trasę i zgaszę i odpalę ponownie to piszczenia niema (filtr jest z knechta) jest jakaś możliwość odpowietrzenia układu bo wydaje mi sie ze to jest problem bo przy wymianie trochę paliwa mi sie wylało z przewodów i tez filtra nie za bardzo da się zalać paliwem Pozdrawiam
-
Home polecam
-
Witam Interesuje mnie instalacja urządzenia OBD2 przekazującego po bluetooth'ie dane do komórki na androidzie, która może wtedy informować o wszystkim co da się wyczytać z informacji pochodzących z auta. Chciałbym zasięgnąć porady, czy to działa, jak z wynikami i czy dane są stosunkowo poprawne. pozdrawiam
-
jak mozesz podpiac waga to sprawdz dawke i kat wyprzedzania wtrysku jak tam bedzie oki to proponuje sprawdzic pampe jakie daje cisnienie i czy je trzyma