-
Postów
169 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Mike_D

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
lider, miałem podobne objawy, u mnie te mechanik sugerował wymianę pompy - na szczęście to nie było to - pomogła wymiana tylnych czujników ABS wraz z "koszyczkami" w których siedzą - stare były tak skorodowane że o żadnej prawdziwej regulacji odległości nie było mowy. Nie twierdzę że na 100% będzie u Ciebie to samo, ale jeśli wyczerpałeś już inne możliwości...
-
Poznań - potrzebny ktoś z a4 B5 na test radia
Mike_D odpowiedział(a) na Mike_D temat w Wielkopolskie
Wiem, można też poprzerabiać wtyczki do zasilacza komputerowego - ale w kazdym przypadku szybciej będzie sprawdzić to w aucie -
Hej, Nie chciałby ktoś z A4 b5 zarobic kilku piwek ? Mam radio (concert) do sprawdzenia przed sprzedażą a pozbywałem sie juz Audi - miałby ktos czas podjechać na Stare Żegrze na Ratajach i pozwolić podłączyć na chwilę radio? Chce zobaczyć czy a) - jest rozkodowane - ciągle działa
-
Nie mam niestety możliwości podłączenia go gdziekolwiek Dla pewności zaznaczę w ogłoszeniu że do rozkodowania - dzieki za odpowiedzi
-
Takie śmieszne pytanie... Sprzedałem już Audi (z fabrycznym radiem CD z Seata) i został mi Concert którego chcę również sprzedać - nie mam pojęcia czy radio jest zakodowane czy nie (nie chcę wprowadzać ew. kupującego w błąd) - natomiast radio wyciągałem, odłaczałem i podłaczałem ponownie, wyciągałem akumulator - i nigdy nie było potrzeby wprowadzania kodu. Czy to oznacza że jest rozkodowane czy też jest jakieś "powiązanie" radia do konkretnego auta i w innym kod jednak mógłby wyskoczyć?
-
Dla potomności - miałem opisywany tu problem z załączającym się ABS-em, żadna regulacja nie pomagała - po wymianie tylnych tulejek ABS i na starych (ori) czujnikach (niby sprawnych - mierzona oporność) problem wciąż występował - pomogła dopiero wymiana tulejek i czujników (czujniki sam dałem mechanikowi więc nie miał interesu żeby ściemniać i wymieniać niepotrzebnie). Wreszcie problem zniknął
-
Pacjent to A4 B5 FL - AJM kombi w ośce z 2000r z ABS włączającym się przy minimalnej prędkości. Mechanik twierdzi że nie idzie wyregulować odległości czujnika od koronki - skorodowane na amen. Zakładam że wymiana koszyków (tulejek) czujników może pomóc. Kupiłem tulejki czujnica Wabco 899 760 510 4 (wspomniane przez Deva w temacie o ABS) - teraz pytanie, one są do tyłu czy do przodu (czy też tyłu i przodu)? Takie jak na zdjęciu (kot był w gratisie): Jakby ktoś kiedyś potrzebował odpowiedzi na to samo pytanie - czujniki przód/tył mają tą samą średnicę, więc pewnie i tulejki również (do tyłu pasują na pewno)
-
Pany, jak z tymi tulejkami czujników - 2 czy 4 potrzebne? Wszystkie inne opcje już były przerabiane, tylko to zostało...
-
Panowie, czy te tulejki czujników ABS są tylko z tyłu czy we wszystkich kołach? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1716141619210-FE15340-O11301-tulejka-czujnika-abs.html Pacjent to AJM w ośce.
-
Mógł być mój, tyle że granatowy & brudny
-
Ja mam dokładnie taką; tylko z dociętą uszczelką z dętki rowerowej; wygląda dobrze i nie przecieka.
-
Jak nie będzie Ci się chciało z tym bawić to wywal cały mechanizm w cholerę, zaślep przewód od spryskiwacza, zamontuj zaślepkę i ciesz się gładka klapą
-
Czy ktoś coś zbiera/ kolekcjonuje??
Mike_D odpowiedział(a) na rosool88 temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
Typowy (mój) kot pewnie by olał i schował się w kartonie po tym cudzie architektury -
Zawsze możesz wywalić w cholerę dziadostwo i załozyć zaślepkę - lepiej wygląda i raz na zawsze zapominasz o problemie
-
jak przeciągnąć kabel AUX z radia do schowka?
Mike_D odpowiedział(a) na Mike_D temat w Nawigacja i car audio
Dzięki Kowi