Skocz do zawartości

greghoryy

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O greghoryy

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia greghoryy

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Trochę ogarnąłem silnik, nie dość że na początku za mocno skręciłem sztangę od gruchy to jeszcze miałem wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. W końcu nie wiedziałem czy te szarpania są od przeładowania czy od układu zapłonowego. W programie od gazu po kolei wyłączałem wtryskiwacze, okazało się że na drugim szarpało najbardziej, wymieniłem cewkę, zmniejszyłem przerwę na świecy i wreszcie się udało Sztangę skręciłem tak że pompuje 0.68 bara przy max obciążeniu. Błędu przeładowania nie ma, auto idzie do odcinki. Myślę że tak może zostać skoro komp nie odcina paliwa. Ogólnie uszczelniłem silnik tam gdzie trzeba było i na razie autko śmiga super na lpg i pb. W tygodniu wstawię logi i może filmik jak przyśpiesza to porównamy, bo może po prostu przyzwyczaiłem się do 150km i mi się wydaje że auto słabe
  2. greghoryy

    Pomiar z Hamowni

    Kurcze mogłeś kupić kabel od viaken.pl też miałem problemy z kablem z allegro. A w innym aucie łączy się ten kabel ?
  3. greghoryy

    Pomiar z Hamowni

    Spróbuj zmienić port com w programie vag. Taki sam port musi być ustawiony w menadżerze urządzeń w systemie.
  4. greghoryy

    Pomiar z Hamowni

    Ja zrobiłem coś takiego : Ściągasz rurę z obudowy filtra, wpinasz się, zaciskasz opaską. Odłączasz tę odmę która wchodzi niżej do rury dolotu, zaślepiasz otwór po niej korkiem do szampana, otwierasz wlew oleju i pompujesz
  5. greghoryy

    Pomiar z Hamowni

    Zrób test szczelności. Spróbuj jeszcze odłączyć akumulator na jakiś czas. Pamiętam że kiedyś też miałem jakieś problemy z podłączeniem vag i to mnie uratowało.
  6. Dv sprawdzone, n75 podmieniony. Dzisiaj ogólnie auto strasznie zaczęło przerywać przy przyśpieszaniu od 2000 tyś obr. powyżej 3500 już w miarę jest ok. Myśle że sztanga od gruszki jest za mocno podkręcona tylko czy by od razu przeładowało? Czy może cewki że tak poszarpuje ? Sztangę skręciłem tak aby ta klapka zaczęła się otwierać od 0.45 bar bo dalej nie chciałem ryzykować przeładowaniem a tu i tak pompuje 0,7 bar (w poradniku na forum jest od 0.55-0.6 bar) Czy możliwe że jest jakiś problem w gruszce ?
  7. Szczelność sprawdzona.
  8. Na razie lipa Podmieniłem przepływomierz i nie ma różnicy. Wydaje mi się że sztangę od wg za mocno skręciłem bo na manometrze pompuje do 0,7 bar. Z tego co wyczytałem to powinien przeładować a tu można normalnie jeździć. Myślę że może coś z ecu jest nie tak ...
  9. Więc jak to powinno wyglądać ?
  10. No tak, już wcześniej pisałem że robiłem. Teraz jestem na etapie uszczelniania kolektora. Długo szukałem części nr 058133555. W końcu kumpel mi dotoczył te osadzenia na wtryskiwacze bo w aso mogli sprowadzić dopiero za 8 dni z Niemiec. Dziwne to, ale sobie jakoś poradziłem. Stare te plastikowe rozpadły się przy wykręcaniu. W drugiej kolejności nieszczelności wyszły na króćcach, dyszach od lpg które wchodzą w kolektor. Dopiero wczoraj zalepiłem je klejem. Jutro zrobię jeszcze raz ten test. Mam nadzieje że już będzie git. Ogólnie do testu użyłem rury kanalizacyjnej średnicy 75mm z zaślepką w którą wkręciłem wentylek, zawór do pompowania kół. Do tego wystarczy podłączyć pistolet z manometrem i pompować Jeszcze bym prosił o jakąś podpowiedź co z tą sztangą ? Czy do nakrętki ma być 11 mm czy klapka ma się uchylać przy 0.55 bara ? Bo u mnie to nie wychodzi. Pozdrawiam Witam, po wszystkich wymianach, przemianach, uszczelnieniach autko wg manometru przy bucie w podłogę pompuje przy 2000tys obr prawie 0,7 bara lecz po chwili doładowanie spada 0,6 0,5 0,4. Wydaje mi się że powinno trzymać 0,6 bara do 5000tyś obrotów tak ?
  11. No w tym ze nie wiem czy mogę tak mocno skręcić sztangę. Panowie podpowiecie coś Witam ponownie, zrobiłem wreszcie test szczelności, nieszczelności okazały się przy uszczelnieniach wtryskiwaczy i uszczelką kolektora na jutro będą części bo te pierwsze tylko w aso. Mam nadzieje że to właśnie mój problem i doładowanie będzie stabilne. pozdrawiam
  12. To mniej więcej tak miałem jak turbo wymontowalem te 11 mm. Tylko klapka zaczynała się otwierać od 0.3bar U mnie aby otwierała się od 0.5bar musiałem skręcić wszystko dalej prawie na końcu gwintu od strony gruszki. To czym mam się sugerować ? Aby do nakrętki było 11 mm czy aby klapka zaczynała się uchyla przy 0.55 bara ?
  13. Ale zawór praktycznie tak samo na wszystkich trzech króćcach przepuszcza na maxa. Mam nowy ori który nie puszcza w najdłuższy króciec. Ewentualnie gdy sie w niego dmuchnie w ten najdłuższy to czuć minimalnie jak przechodzi powietrze. Witam, zabrałem sie wczoraj za regulacje sztangi wg, chciałem ustawić tak jak w poradniku aby klapka zaczeła otwierać się od 0.55 bara tylko u mnie po takim ustawieniu nakrętki są na samym końcu gwintu w stronę gruszki czy tak może być? Na innych filmikach i poradnikach zawsze był jakiś zapas gwintu na sztandze z jednej i drugiej strony. Można skręcić regulacje do końca ?
  14. Witam ponownie, okazało się że padł zaworek n75 i popuszczał w ten najdłuższy króciec który idzie do tipa. Przez to nie było błędu na vagu, bardzo dziwne tylko dlaczego nagle się popsuł. Mam drugi nowy, przed chwilą założyłem sprawny na 100%. Po założeniu autko znowu jest mułowate. Nie ładuje 0.6 bara tak jak powinno. Tylko 0,3 - 0,4. Jutro postaram się sprawdzić szczelność dolotu tak jak w poradniku.
  15. A na którym kanale można podejrzeć cewki w aeb ? Akurat mam 3 zapasowe. Dziwne jest to że auto odzyskało moc, turbina zaczęła być bardziej słyszalna i zaczęło przeładowywać gdy je przegoniłem na 2 i 3 w czerwone pole. Wtedy był błąd przeładowania od razu. Ale ogólnie na manometrze widać jak wkręca się powyżej 0,6 bara.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...