
mirefire
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mirefire

Informacje
-
Imię
mirefire
-
Miasto
3miasto
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja u siebie w BLB zmieniałem dawkę startowa dla ciepłego silnika ( oczywiście w firmie Tuningowej profesjonalnej z hamownią) teraz pali na ciepłym i na zimnym silniku tak samo i jest ok.
-
Mojemu znajomemu tez się zapowietrzał z tym że w B5>po wielkich poszukiwaniach, zamianach pompy paliwa i ustawianiu dawek okazało się że uszkodzony był minimalnie oring na powrocie filtra paliwa > nie wiem jak to się fachowo nazywa ale oring ten znajdował się pod takim plastikowym króćcem na powrocie przewodu z paliwem i wchodzi z góry do filtra paliwa.
-
40 kkm po swapie pompy (w tym droga do Hiszpanii i z powrotem) i wszystko ok.Pozdrawiam
-
Montaż elementów pakietu oświetlenie w Audi A4 B6/B7
mirefire odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Jeszcze małe pytanko dla upewnienia ..... Czy w B7 tak samo samo się podłącza piny w drzwiach przy zakładaniu lampek w tapicerce drzwi, bo chyba wcześniejsze posty odnosiły się do B6... Mianowicie posiadam jakieś dziwne zestawienie> B7 2005r. bez pakietu oświetlenia ( brak nawet lampek w drzwiach) Bixsenony, kiera multifunkcja>apropo czy po tym można dowiedzieć się jaki mam MK? Planuje zebrać graty do drzwi i założyć światełka >na razie a jak się to uda to zobaczymy co dalej -
Montaż elementów pakietu oświetlenie w Audi A4 B6/B7
mirefire odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
czy te lampki bedą pasowały do B7? http://allegro.pl/lampka-drzwi-oswietlenie-kabiny-audi-a6-c5-przew-i1866740499.html -
Ja mam 30 tyś. km po swapie zrobione w tym 5 tyś. km teraz latem (wakacje Hiszpania :> )Żadnych odchyleń od normy nawet troszkę mniej pali, jestem zadowolony z zabiegu wedle przepisu ...wiadomo kogo , chociaż lekkiego telepania jak i przed i po zabiegu nie udało mi się zdiagnozować i usunąć, chyba blb tak mają a już przestałem z tym walczyć i się do tego przyzwyczaiłem Pozdrawiam wszystkich przed i po zabiegu
-
witam Ja na przełomie kwietnia i maja wywaliłem wałki metodą >wał BKD, pompa oleju BKD,Uspokajacz oleju bodajże z AJM, miska BKE, pompę BKD kupiłem z allegro > po zamontowaniu i odpaleniu niskie ciśnienie oleju(dużo nerwów i stresu )zamówiłem nową z serwisu zamontowane, odpalone i dalej niskie cisnienie > dopiero po konsultacjach z "Jaro 4444" i po jego przemyśleniach i analizach otrzymałem od niego info iż nieszczęsne wałki są dodatkowo smarowane i należy zaślepić dziurę w bloku, po tym zabiegu ciśnienie wzorowe oczywiście wszystkie uszczelniacze, śruby, panewki itd. wedle przepisu jaro4444. aaaaa dodam jeszcze że wymieniałem przy okazji dwumas i komplet sprzęgło. Nie powiem za ile bo to pieniądze wyrzucone w błoto Wrażenia po..... >Wymiana dwumasu nic nie pomogła> dalej nieznacznie na jałowym szarpnie od czasu do czasu budą (chyba tak musi być, już się przyzwyczaiłem) >minimalnie większa wibracja samym silnikiem, w kabinie nie odczuwalne (P.S. korekcje pompek w normie ) > po za tym od tego czasu zrobione około 10 kkm i wszystko ok bez zmian P.S. wielkie podziękowania dla "Jaro4444" za cierpliwe odbieranie moich telefonów i spokojne kierowanie moimi poczynaniami z BLB.>WIELKI SZACUN !!!!!!!!!!!
-
ja dwumas wymieniłem i dalej ten głuchy stuk>tak jakby w zbiorniku paliwa kulała się jakaś piłeczka.....
-
rozumiem że chodziło mechanikowi o brak śladów oleju pod pokrywą silnika> czyli brak smarowania silnika przy pompo-wtryskach lub całego, a olej prawdopodobnie w misce się znajduje......?czy dobrze rozumuje?>jeśli tak to imbusik lub gniazdo się wytarło... >toby tłumaczyło czemu nie miałeś pomarańczowej kontrolki na fisie o niskim stanie oleju.... P.S. ale i tak tej jazdy z czerwoną kontrolką nie mogę zrozumieć....
-
za mało informacji..... ile przebiegu? - skąd wiesz że to awaria pompy skoro nie ma oleju /. - gdzie olej? - nie było wcześniej pomarańczowej kontrolki oleju informującej o niskim stanie oleju? - czy dymił na biało >jeśli tak to mogła wessać olej padająca turbina.... Z tego co napisałeś wnioskuję iż jechałeś dalej z czerwoną kontrolką na fisie i brakiem oleju lub niesprawnym napędem pompy oleju? >jeśli tak to załatwiłeś silnik na własne życzenie ......
-
u mnie po wywaleniu wałków nieznaczne drgania w przedziale 900do 1800, a w przedziale od 1800 do 2000 mocniej rzuca budą, powyżej cisza jak makiem zasiał. p.s. pozdrawiam tych co już wyrzucili wałki i tych co zamierzają je wywalić
-
zdecydowanie ja też wymieniłem całe sprzęgło i dwumas nic nie pomogło, drgania zostały , więc skoro nie musisz, to ja bym się zastanowił i jeździł jak najdłużej< a parę zł w kieszeni. :gwizdanie: P.S. za geometrie zapłaciłem 60 zł
-
zyje, zyje... ja rowniez czekam na kolejne recenzje i powoli dojrzewam do tej operacji.... BTW. mierzyl ktos cisnienie oleju po zmianie w roznych zakresach predkosci obrotowej? na jałowym 2 bary, a przy 2 tyś obrotów 5 barów >wyżej nie mierzyłem P.S. u mnie dalej buja na jałowym i lekkie wibracje wyżej> pomimo wymienionego sprzęgła i dwumasu , , ale tym się już tak nie przejmuje> bo najważniejsze że smarowanie jest ok. pozdrawiam
-
nie miałem wcześniej czasu napisać z powodu nawału pracy (powódź) >po zaślepieniu dziury w bloku,tej od smarowania wałków wyrównoważających ciśnienie znacznie się podniosło na biegu jałowym 2,5 bara a przy 2000 obrotów 5 barów
-
> jak by ktoś chciał to ja mam pompę 06G115105 od bkd > która jak się okazało jest dobra jak coś na email lub PW