Skocz do zawartości

Lechu23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lechu23

Osiągnięcia Lechu23

1

Reputacja

  1. Mam podobny przebieg, no niestety mi tez zjada olej, ok 0.5l na 1000km. Wymienilem uszczelniacze i nic. Probowalem zaradzic temu i zmienialem oleje...jezdzilem na syntetyku castrolu ale nic nie pomoglo, no i teraz mam wlany polsyntetyk bo jest tanszy a tyle samo go bierze...podobno wymieniali pierscienie i nie polepszalo sie.
  2. Witam, Mam taki problem ze niechce mi świecić lewy xenon. Sprawdziłem wszystkie podłaczenia, lekko uderzylem w przetwornice i sie zapaliła ale po pewnym czasie przestała swiecic. Powtorzylem to samo i sie zapaliła po raz drugi, w tym problem ze sie to cały czas powtarza. Miałem zalozony zestaw HID, wiec podłaczylem normalne zarowki i swieci. Mam do was pytanie o przetwornice. Czy moge kupić jaką bądz? Jakie musi mieć przystosowania i czym mam sie kierowac kupując przetwornice zeby pasowała do zarników HID które mam, bo chyba sa dobre.
  3. Mi ten silnik bierze 0,5l/1000 przy przebiegu 120000 km
  4. Nie tędy droga. Mi tez bieże olej w tym silniku, takie są te silniki. Robiłem różne patenty z odmą i odpowietrzeniem bo był tam olej ale nic nie dało. Wymieniałem nawet uszczelniacze zaworów. Zostaje tylko ewentualnie zapieczony pierścień ale nie mam na to czasu ani ochoty
  5. Jak widać mam ten sam silnik. Miałem problemy z wolnymi obrotami do czasu kiedy nie wymieniłem układu rurek odpowietrzenia silnika i rurek układu ssącego. Wszystkie łączą sie w tzw. śrubie odpowietrzającej:1 odpowietrzenie z pokrywy zaworów 2 odpowietrzenie z michy olejowej 3 rurka do przewodu ssącego (po filtrze powietrza) i to co ewentualnie trzeba wymienić to rurka średnicy ok 12 mm i dalej łącząca sie z rurką w kształcie ,,U'' dochodzącej do kolektora ssącego w dół. Układ widoczny jest po zdjęciu plastikowej przykrywki silnika z napisem 2.0. Jeżeli w którejś z tych rurek będzie pęknięcie lub zwęzenie to można sie spodziewac skoków obrotów. Zestaw tych rurek jest drogi, są zrobione na wysokie temperatury ale ja je miałem popękane i sypały sie w rękach.
  6. Lechu23

    [B6 ALT] Bierze olej

    W książce jest napisane ze moze brac 0,5 litra na 1000km i mi mniejwiecej tyle teraz bierze.
  7. Lechu23

    [B6 ALT] Bierze olej

    Tak rozwiązałem. Zmienilem lepkość. Jak kupowałem samochod to wlali mi olej niewiadomo jaki, a ten niemiec ktory nim jezdzil to na syntetyku. Kolega mi doradzil zebym znowu zmienil z tego pol syntetyka na pełny chociaz podobno nie jest to najlepsze. Teraz jest oki, ale napewno jak sie jezdzi szybko na wysokich obrotach to wiecej bierze. W miescie napewno mniej
  8. Czy można i czy opyla sie wlozyc soczewke ksenonową do zwyklych lamp valeo na h7?
  9. Jeśli mam zestaw HID 6000k,tzn ze przetwornice sa odpowiednio ustawione i zeby zmienic barwe np na mniejsza lub większa musze miec inne przetwornice ustawione do tych barw??
  10. Mam założone HID ksenony 6000k, jak mi padnie zarowka to moge dokupic sobie np.zarowke osram czy inną???
  11. tyle to ja wiem tylko pytam sie jaki bedzie efekt i roznica swiatla miedzy zarowka ksenonowa w soczewkach,a ori ksenonem.
  12. Jaka jest rożnica lampy soczewkowej od xenonowej jak wlozy sie żarwowke ksenonową do tej pierwszej?
  13. Lechu23

    [B6 ALT] Bierze olej

    Mam silnik 2.0 i bierze mi olej, nawet do litra na 1tys. Jeżdze na połsyntetyku, przebieg 107 tys.
  14. Witam. Kiedy wyciagne troche więcej pasa, jest problem ze zwijaniem i taki dziwny odgłos. Jak sie zwinie to sie troche blokuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...