Lechu23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lechu23
Osiągnięcia Lechu23
1
Reputacja
-
Mam podobny przebieg, no niestety mi tez zjada olej, ok 0.5l na 1000km. Wymienilem uszczelniacze i nic. Probowalem zaradzic temu i zmienialem oleje...jezdzilem na syntetyku castrolu ale nic nie pomoglo, no i teraz mam wlany polsyntetyk bo jest tanszy a tyle samo go bierze...podobno wymieniali pierscienie i nie polepszalo sie.
-
Witam, Mam taki problem ze niechce mi świecić lewy xenon. Sprawdziłem wszystkie podłaczenia, lekko uderzylem w przetwornice i sie zapaliła ale po pewnym czasie przestała swiecic. Powtorzylem to samo i sie zapaliła po raz drugi, w tym problem ze sie to cały czas powtarza. Miałem zalozony zestaw HID, wiec podłaczylem normalne zarowki i swieci. Mam do was pytanie o przetwornice. Czy moge kupić jaką bądz? Jakie musi mieć przystosowania i czym mam sie kierowac kupując przetwornice zeby pasowała do zarników HID które mam, bo chyba sa dobre.
-
Mi ten silnik bierze 0,5l/1000 przy przebiegu 120000 km
-
Nie tędy droga. Mi tez bieże olej w tym silniku, takie są te silniki. Robiłem różne patenty z odmą i odpowietrzeniem bo był tam olej ale nic nie dało. Wymieniałem nawet uszczelniacze zaworów. Zostaje tylko ewentualnie zapieczony pierścień ale nie mam na to czasu ani ochoty
-
Jak widać mam ten sam silnik. Miałem problemy z wolnymi obrotami do czasu kiedy nie wymieniłem układu rurek odpowietrzenia silnika i rurek układu ssącego. Wszystkie łączą sie w tzw. śrubie odpowietrzającej:1 odpowietrzenie z pokrywy zaworów 2 odpowietrzenie z michy olejowej 3 rurka do przewodu ssącego (po filtrze powietrza) i to co ewentualnie trzeba wymienić to rurka średnicy ok 12 mm i dalej łącząca sie z rurką w kształcie ,,U'' dochodzącej do kolektora ssącego w dół. Układ widoczny jest po zdjęciu plastikowej przykrywki silnika z napisem 2.0. Jeżeli w którejś z tych rurek będzie pęknięcie lub zwęzenie to można sie spodziewac skoków obrotów. Zestaw tych rurek jest drogi, są zrobione na wysokie temperatury ale ja je miałem popękane i sypały sie w rękach.
-
W książce jest napisane ze moze brac 0,5 litra na 1000km i mi mniejwiecej tyle teraz bierze.
-
Tak rozwiązałem. Zmienilem lepkość. Jak kupowałem samochod to wlali mi olej niewiadomo jaki, a ten niemiec ktory nim jezdzil to na syntetyku. Kolega mi doradzil zebym znowu zmienil z tego pol syntetyka na pełny chociaz podobno nie jest to najlepsze. Teraz jest oki, ale napewno jak sie jezdzi szybko na wysokich obrotach to wiecej bierze. W miescie napewno mniej
-
Czy można i czy opyla sie wlozyc soczewke ksenonową do zwyklych lamp valeo na h7?
-
Jeśli mam zestaw HID 6000k,tzn ze przetwornice sa odpowiednio ustawione i zeby zmienic barwe np na mniejsza lub większa musze miec inne przetwornice ustawione do tych barw??
-
Mam założone HID ksenony 6000k, jak mi padnie zarowka to moge dokupic sobie np.zarowke osram czy inną???
-
tyle to ja wiem tylko pytam sie jaki bedzie efekt i roznica swiatla miedzy zarowka ksenonowa w soczewkach,a ori ksenonem.
-
Jaka jest rożnica lampy soczewkowej od xenonowej jak wlozy sie żarwowke ksenonową do tej pierwszej?
-
Mam silnik 2.0 i bierze mi olej, nawet do litra na 1tys. Jeżdze na połsyntetyku, przebieg 107 tys.
-
Dzieki, spróbuje go umyć
-
Witam. Kiedy wyciagne troche więcej pasa, jest problem ze zwijaniem i taki dziwny odgłos. Jak sie zwinie to sie troche blokuje.