
lejton
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O lejton

-
[ALL B5] CB-RADIO podpięte pod radio i wyłączane z kluczyka
lejton odpowiedział(a) na Cysiu temat w Nawigacja i car audio
:yeah:witam, nie znam sie na tym ale mam pytanie jak podłączyć CB(Lafayette czy cóś takiego) pod fabryczny CHORUS, czy będzie tak chodziło jak fabryczne tzn włączać i wyłączać -
[ALL B5] Naprawa modułu kierunkowskazów (koszt 2 PLN)
lejton odpowiedział(a) na majkd temat w Audi A4 B5
ja kupiłem używkę za 20 zł -
[ALL B5] Przejeżdzę sezon, na amorkach które mają 46% skutecznośći?
lejton odpowiedział(a) na slepy temat w Audi A4 B5
podzielam opinie, nie wiem czy bym dojechał na te wakacje :oklaski: -
[ALL B5] Naprawa modułu kierunkowskazów (koszt 2 PLN)
lejton odpowiedział(a) na majkd temat w Audi A4 B5
trochę za mądre dla wielu i chyba dlatego bez odpowiedzi -
[B5 AFN] Wymiana wahacza górnego prostego - bez wykręcania kolumny zawieszenia
lejton odpowiedział(a) na groszek27 temat w Audi A4 B5
słowem, każdy orze jak może -
[ALL B5] Przejeżdzę sezon, na amorkach które mają 46% skutecznośći?
lejton odpowiedział(a) na slepy temat w Audi A4 B5
nie jest tragicznie ale wymiana nieunikniona już blisko -
[ALL B5] Przejeżdzę sezon, na amorkach które mają 46% skutecznośći?
lejton odpowiedział(a) na slepy temat w Audi A4 B5
bardzo ważną rzeczą w amorach jest ich różnica w stopniu zużycia na jednej osi, tzn bardzo niebezpieczne jest kiedy na diagnozie lewe pokazuje ci np 50% a prawe 75% to to już jest napewno powód do wymiany pozatym tak jak piszecie nowe nigdy nie mają 100%, ja swoje przednie użytkowałem gdy miały jeszcze 48% ale wymiana już blisko, z tyłu wyszła za duża różnica (ponad 20%) i uwieżcie robi sie już niebezpiecznie -
piszesz o rozkręceniu czyszczeniu i złożeniu
-
ile zejdzie czasu na rozebranie tego ustrojstwa :gwizdanie:
-
[ALL B5] Dziwne stukanie po wymianie tylnych amorów
lejton odpowiedział(a) na lejton temat w Audi A4 B5
WSZYSTKO POSKŁADANE JAK ORYGINAŁ , dokręcenie sprawdzałem już dwa razy i nic dalej dziwne skrzypiące stukanie, dziwne też że tuleja na belce zaczęłaby stukać akurat po wymianie amorów. zastanawia mnie ta badziewna plastikowa osłona kowal napisz czy pomogło -
rozkręcałeś wszystko czy psikałeś pomiędzy manetki? nie ukrywam że sporo roboty byłoby przy rozkręcaniu
-
witam. zastanawiam się czy rozkręcać czy popsikać , u mnie wszystkie światła chodzą ale jest problem z kierunkami, włącznik awaryjnych prawie nonstop skrzeczy,dodam że przy ruchach manetek na chwilę pomaga. wyczytałem że może mieć to związek właśnie z przełącznikiem świateł i z manetką kierunków ,,, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę i doradzi co zrobić a no i oczywiście gdzie psiknąć jeśli trzeba
-
ja wymieniłem termo i teraz jest tak jak powinno być, wymiana bez problemu na kobyłkach na trawniku (trochę zachodu przy zdjęciu osłony silnika reszta poszła gładko), u mnie bardzo rzadko dochodziło do 90 st. -najczęściej max.69-70 i tyle na klimie, jak puszczam gaz to odrazu temp spadała ,,,,odpowietrzanie bez problemu górnym wężem , teraz 90 jest po 5-7 kilometrach i trzyma non stop, termost gates za 31 zł i 2 litry g12 oraz woda destyl :good:polecam[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:07_________________________________________________yahoo sprawdź na zagrzanym silniku czy nie strzyka ci płynem z jakims tam ciśnieniem przez cieńki wężyk przelewowy do zbiorniczka -to może powodować chwilowe bąbelki na pow w zbiorniczku, a jesli nie to sprawdz to łopatologicznie ściskając rytmicznie górny wąż od chłodnicy(oczywiście na gorącym silniku)
-
[ALL B5] Dziwne stukanie po wymianie tylnych amorów
lejton odpowiedział(a) na lejton temat w Audi A4 B5
wszystko nowe, zastanawiają mnie tylko osłony czy nie są zbyt krótkie bo raczej powinny jej konce trzymac się u dołu na plastikowej nasadce i z góry na telerzyku co nie i powinny chyba przykrywać cały odbój u mnie tak nie jest bo osłony sie zsuwają -
witam . mój włącznik awaryjnych niemiłosiernie pyka sobie non stop po włączeniu zapłonu i to z różną częstotliwością(odłos jak przy włączonych kierunkach tyle ze szybko i bardzo szybko), zaznaczam ze kierunki i awaryjne działają prawidłowo, niedawno wymieniłem go na nowy i o dziwo zaczął teraz niemiłosiernie skrzeczeć - oczywiscie wtedy gdy kierunki czy awar nia są włączone, strasznie mnie to wku... nie wiem co zrobić . dodam że jak jest zimno to mniej skrzeczy i czasami pomoże na chwilę machnięcie manetką kierunków lub świateł, moze ktos ma podobnie i przerabiał problem, moim zdaniem mogą to być styki w module manetek przy kierownicy a jeszcze jedno -czy nr fabr przekaźnika , przerywacza musi być ten sam co poprzedni?