Skocz do zawartości

lejton

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lejton

Osiągnięcia lejton

0

Reputacja

  1. :yeah:witam, nie znam sie na tym ale mam pytanie jak podłączyć CB(Lafayette czy cóś takiego) pod fabryczny CHORUS, czy będzie tak chodziło jak fabryczne tzn włączać i wyłączać
  2. podzielam opinie, nie wiem czy bym dojechał na te wakacje :oklaski:
  3. trochę za mądre dla wielu i chyba dlatego bez odpowiedzi
  4. nie jest tragicznie ale wymiana nieunikniona już blisko
  5. bardzo ważną rzeczą w amorach jest ich różnica w stopniu zużycia na jednej osi, tzn bardzo niebezpieczne jest kiedy na diagnozie lewe pokazuje ci np 50% a prawe 75% to to już jest napewno powód do wymiany pozatym tak jak piszecie nowe nigdy nie mają 100%, ja swoje przednie użytkowałem gdy miały jeszcze 48% ale wymiana już blisko, z tyłu wyszła za duża różnica (ponad 20%) i uwieżcie robi sie już niebezpiecznie
  6. piszesz o rozkręceniu czyszczeniu i złożeniu
  7. ile zejdzie czasu na rozebranie tego ustrojstwa :gwizdanie:
  8. WSZYSTKO POSKŁADANE JAK ORYGINAŁ , dokręcenie sprawdzałem już dwa razy i nic dalej dziwne skrzypiące stukanie, dziwne też że tuleja na belce zaczęłaby stukać akurat po wymianie amorów. zastanawia mnie ta badziewna plastikowa osłona kowal napisz czy pomogło
  9. rozkręcałeś wszystko czy psikałeś pomiędzy manetki? nie ukrywam że sporo roboty byłoby przy rozkręcaniu
  10. witam. zastanawiam się czy rozkręcać czy popsikać , u mnie wszystkie światła chodzą ale jest problem z kierunkami, włącznik awaryjnych prawie nonstop skrzeczy,dodam że przy ruchach manetek na chwilę pomaga. wyczytałem że może mieć to związek właśnie z przełącznikiem świateł i z manetką kierunków ,,, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę i doradzi co zrobić a no i oczywiście gdzie psiknąć jeśli trzeba
  11. ja wymieniłem termo i teraz jest tak jak powinno być, wymiana bez problemu na kobyłkach na trawniku (trochę zachodu przy zdjęciu osłony silnika reszta poszła gładko), u mnie bardzo rzadko dochodziło do 90 st. -najczęściej max.69-70 i tyle na klimie, jak puszczam gaz to odrazu temp spadała ,,,,odpowietrzanie bez problemu górnym wężem , teraz 90 jest po 5-7 kilometrach i trzyma non stop, termost gates za 31 zł i 2 litry g12 oraz woda destyl :good:polecam[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:07_________________________________________________yahoo sprawdź na zagrzanym silniku czy nie strzyka ci płynem z jakims tam ciśnieniem przez cieńki wężyk przelewowy do zbiorniczka -to może powodować chwilowe bąbelki na pow w zbiorniczku, a jesli nie to sprawdz to łopatologicznie ściskając rytmicznie górny wąż od chłodnicy(oczywiście na gorącym silniku)
  12. wszystko nowe, zastanawiają mnie tylko osłony czy nie są zbyt krótkie bo raczej powinny jej konce trzymac się u dołu na plastikowej nasadce i z góry na telerzyku co nie i powinny chyba przykrywać cały odbój u mnie tak nie jest bo osłony sie zsuwają
  13. witam . mój włącznik awaryjnych niemiłosiernie pyka sobie non stop po włączeniu zapłonu i to z różną częstotliwością(odłos jak przy włączonych kierunkach tyle ze szybko i bardzo szybko), zaznaczam ze kierunki i awaryjne działają prawidłowo, niedawno wymieniłem go na nowy i o dziwo zaczął teraz niemiłosiernie skrzeczeć - oczywiscie wtedy gdy kierunki czy awar nia są włączone, strasznie mnie to wku... nie wiem co zrobić . dodam że jak jest zimno to mniej skrzeczy i czasami pomoże na chwilę machnięcie manetką kierunków lub świateł, moze ktos ma podobnie i przerabiał problem, moim zdaniem mogą to być styki w module manetek przy kierownicy a jeszcze jedno -czy nr fabr przekaźnika , przerywacza musi być ten sam co poprzedni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...