-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jasiu-

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
Witam, Kto może pomóc w rozkodowaniu kodów wyposażenia A6 ? Na jednej stronie znalazłem, ale tylko 10% kodów... ">http:// Pozdrawiam
-
Dzięki Teraz muszę znaleźć kogoś z VAGiem Radio wyciągać to jakoś nie na moje siły chyba... Nigdy go nie dotykałem i pewno bym połowę plasticzków połamał
-
Witam, Od kilku dni samochód przestał łączyć się z telefonem. Sprawdzałem z innymi telefonami i żaden z nich nie widzi samochodu. Wychodzi na to, że w samochodzie coś się zrypało z bluetooth'em. Nie wiem czy to jakiś bezpiecznik czy co ? Gdzie szukać problemu? Dodatkowo wciaskając na kierownicy przyciski od książki telefonicznej nic się nie wyświetla.... Na kierownicy działają tylko regulacja głośności radia i zmiana częstotliwości radia. Pozdrawiam Grzegorz
-
Teraz jest nad czym się zastanawiać i czego szukać Wielkie dzięki
-
Witam, Zamierzam kupić A4 rocznik 2011.... Z tego rocznika są dostępnę dwie wersje. Która z nich jest nowsza/ładniejsza ? http://s21.postimg.org/dkse70wjn/A4_B8_2009.jpg http://s27.postimg.org/944ziitm7/A4_B8_2011.jpg
-
dopiero co tłumaczyłem że na 7,5J nie powinno zakładać się 235, a ty chcesz je założyć na 7J Wiem, wiem. Teraz jeździłem na 7J i opony 225 i też tego nie powinno być, ale mnie to odpowiada i wciąż mieści się w granicach normy. W tym przypadku tylko chciałbym się dowiedzieć czy opony 235/45 R17 na feldze 7J17 i ET40 nie będą obcierać Czyżby nikt nie wiedział ? Dziekuje wszsytkim za pomoc. Opony zakupilem, zalozylem, wygladaja dobrze, nic nie obciera. Podsumowywujac: felga 7J17 ET 40 + opony 235/45 R17 wszystko dziala w Audi A4 B7 kombi, zawiecha 1BA. Opony miekkie z dobrym rantem chroniacym felge przed otarciami. Opony GY F1 Asymmetric 2.
-
Jakie macie cisnienie w oponach ANKIETA
Jasiu- odpowiedział(a) na sienkol007 temat w Koła, felgi i opony
W takich oponkach pompowałem 2,8. Z początku chciałem 2,4, ale gumiarz mówi, że przy takim profilu to i tak nie ma komfortu, a przy ciśnieniu 2,4 łatwiej o pokrzywienie felg na naszych drogach. 2,8 to jest ciśnienie maxymalne dopuszczalne w A4 B7 kombi. -
dopiero co tłumaczyłem że na 7,5J nie powinno zakładać się 235, a ty chcesz je założyć na 7J Wiem, wiem. Teraz jeździłem na 7J i opony 225 i też tego nie powinno być, ale mnie to odpowiada i wciąż mieści się w granicach normy. W tym przypadku tylko chciałbym się dowiedzieć czy opony 235/45 R17 na feldze 7J17 i ET40 nie będą obcierać Czyżby nikt nie wiedział ?
-
dopiero co tłumaczyłem że na 7,5J nie powinno zakładać się 235, a ty chcesz je założyć na 7J Wiem, wiem. Teraz jeździłem na 7J i opony 225 i też tego nie powinno być, ale mnie to odpowiada i wciąż mieści się w granicach normy. W tym przypadku tylko chciałbym się dowiedzieć czy opony 235/45 R17 na feldze 7J17 i ET40 nie będą obcierać
-
na szybko muszę kupić oponki , pomóżcie które wybrać chyba że nikt tutaj nie jeździł wyżej wymienionymi oponkami. Przeczytałem testy opon z AutoŚwiata (ostatni numer) i na jego podstawie decyduję się na GY Eagle F1 Asymmetric 2 właśnie w tym rozmiarze co Ty chcesz. Wcześniej miałem GY Excellence i byłem z nich zadowolony. Jeżeli chcesz ten test przeczytać to leć do kiosku po ostatni numer AutoŚwiata
-
To daj mi dobrą ofertę na GY Eagle 1 Asymmetric 2 w rozmiarze 235/45 R17 aaaa i oponki z tego roku
-
Pacjent: Audi A4 B7 kombi. Oryginalne felgi mam 16" 7J ET42 + oponki zimowe 205/55 R16 i wsio pasi. W ubiegłym roku miałem letnie oponki 225/45 R17 na feldze 17" 7J ET40 - było dobrze, ale i tak trochę felgę porysowałem, mimo iż opona ma specjalny pas GY Excellence.... i wcale nie wyglądały jak balony, wręcz idealnie jak dla mnie. W tym roku chcę założyć na te same felgi 17" 7J ET40 , ale oponki 235/45 R17. Pytanie czy nie będzie nic obcierać??
-
U mnie na studiach jak ktoś powiedział płyn hamulcowy to dostawał od ręki pałę. Zgodnie z naszym profesorem poprawna techniczna nazwa to: ciecz hamulcowa, podobnie ma się rzecz z cieczą do mycia naczyń, to wszystko są ciecze, a nie płyny.
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Jasiu- odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Dzisiaj ponownie zadzwoniłem do serwisu i powiedzieli, że wymieniają płyn statycznie, bo dynamicznie to podobno tylko kilka serwisów w PL posiada. Powiedzieli, że po odkręceniu korka spływa prawie cały płyn w mulitritroniku, w układzie zostaje około 0,5 litra. Potrzebują oni 7 litrów do wymiany. Powiedzieli, że nie wszystkie multitroniki mają zamontowane dwa filtry. Sprawdzili po VIN'ie i okazało się, że ja posiadam ten "filtr siatkowy" (tak do nazwali-91 zł). Całkowity koszt wymiany oleju+filtra+robocizna = 800 zł -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Jasiu- odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Byłem na serwisie w Szczecinie i powiedzieli mi, że wymieniają około 7 litrów oleju. Powiedzieli, że w tym multitroniku jest tylko 1 filtr i go nie wymienia się. Podjechałem więc do http://www.prnd.pl/warsztaty/zachodniopomorskie i tutaj również powiedzieli, że wymieniają około 7 litrów oleju i jest tylko jeden filtr, którego się nie rusza. Koszt w obydwu przypadkach taki sam, czyli 700 zł (wliczając robociznę).