Skocz do zawartości

hokej66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hokej66

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hokej66

0

Reputacja

  1. U mnie błąd 17994 wyskoczył po "operacji" mycia silnika myjką ciśnieniową. Może zbieg okoliczności, ale drgań żadnych nie czuję, wycieku z poduszki też nie widzę, a błąd czasem sam znika (w sumie to nie wiem, czy błąd znika, ale gaśnie mi kontrolka silnika na desce). Próbowałem organoleptycznie wybadać przewód prowadzący do poduszki i wydaje mi się OK. Nie znalazłem żadnych przetarć, czy coś podobnego... Ktoś pisać, że można opornikiem zewrzeć piny, ale jaka ma być rezystancja? Możecie coś podpowiedzieć? Jak poradzić sobie z problemem? Wkurza mnie ta świecąca kontrolka silnika.
  2. hokej66

    17994 - poduszka silnika

    Udało Ci się może znaleźć rozwiązanie?
  3. Dzięki za odpowiedzi. Ja mam tylko przednie fotele z B8. Ma ktoś może jakieś namiary albo rozpiskę, jak te kostki zmienić? Chodzi mi to, który kabelek z którym połączyć. I mam jeszcze pytanie o podgrzewanie. Jaka jest szansa na uruchomienie tego u mnie? Pozdrawiam, Piotr
  4. Witam serdecznie, Dostałem niejako w prezencie oba fotele przednie z B8, a mam B6. Fotele od B8 są z poduszkami i chyba z podgrzewaniem. Ja u siebie też mam poduszki, ale nie mam podgrzewania. Ale główne pytanie to, czy "szyny" będą pasować? Ma ktoś jakieś doświadczenia? Z góry dziękuję za pomoc, Piotr Ps. Ups, przepraszam, znalazłem wątek, który odpowiada na moje pytanie. Proszę o usunięcie.
  5. Witam, Podopnę się pod temat.... Mam podobny problem, który niestety sam spowodowałem. Oświetlenie nóg działało mi bez zarzutu, jednak przy demontaży osłony kierownicy od dołu tak niefrasobliwie ściągałem wtyczkę z owej lampki do podświetlenia nóg, że doprowadziłem do zwarcia. Lampka zgasła. Pomyslałem - nic nie stało, pewnie tylko bezpiecznik, jednak bezpiecznik jest OK, a i pozostałe lampki oświetlające nogi świecą. Tylko ta jedna nie. Żarówka jest ok, zresztą sprawdziłem miernikiem i nie ma napięcia na stykach. Co mogłem zepsuć i jak to naprawić? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Piotr
  6. Tak, tylko ja nie mialem numeru haka przed zakupem. Sprzedawca zapewniał, że będzie pasował do B6. Suma sumarum, zamontowalem hak z B7 do B6 i po małej modyfikacji wszystko gra i buczy. Z zewnątrz nie widać różnicy. Pozdrawiam!
  7. Ja kupiłem to: http://allegro.pl/hak-audi-a4-8e0-01-08r-avant-i1175537659.html Po podcięciu zderzaka nic nie wybrzusza. Ja w każdym razie nie widzę tego. Pozdrawiam!
  8. Dzisiaj "przećwiczyłem" problem. Odpowiedź - nie pasuje. Inny rozstaw śrub, dłuższy profil i lekko wybrzusza zderzak. Aczkolwiek, jako że nie miałem wyjścia, da się go dopasować: skrócić profil, wywiercić nowe dwa otwory. Pozostaje problem wybrzuszenia zderzak, ale jako, że jest ono minimalne, to mam nadzieję, że po niewielkim, koniecznym podcięciu zderzaka problem powinien być niewidoczny. To podcięcie to oczywiście w dolnej, wewnętrznej części zderzaka, konieczne zresztą chyba przy odpowiednim modelu haka. Pozdrawiam!
  9. Dziękuję. Na wielu aukcjach opisują, że pasuje do modeli od 2001-2007. Więc może wejdzie do B6? Przerabiał ktoś to może praktycznie? Piotr
  10. Witam! Pomóżcie proszę, bo mam mętlik w głowie. Kupiłem używany hak (komplet) ALKO o numerze 8E0 800 491 B i nie wiem, czy zabierać się za montaż, czy nie. Sprzedający zapewniał, że pasuje do modeli od 2001-2005. Na forum w jednym wątku wyczytałem, że to jest do B6, w innym, że do B7. I już sam głupi jestem. Głupio byłoby zdemontować wnętrze bagażnika i zderzak, aby dowiedzieć się, że nie pasuje. Pomóżcie proszę... Piotr
  11. No można tak powiedzieć, ta sama firma. Na moje sugestie, że to może mieć związek z błędem podczas wymiany paska stwierdzili, że to nie ma związku, gdyż przy wymianie paska "tego koła nie rusza się" (nie odkręca).
  12. Witam! Po blisko dwóch latach użytkowania auta (A4 '96 Avant AFN, 210 tys. na liczniku) spotkała mnie dzisiaj wielka przykrość. W czasie wyprzedzania, a właściwie już po nim, szarpnęło mi nagle autem oraz zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Natychmiast noga z gazu, hamulec i zjeżdżam na pobocze, ale już w trakcie tego silnik mi zgasł. Silnik suchy, olej w silniku jest - pewnie pasek , myślę (choć ma dopiero 30 tys. i nie całe 2 lata). No nic, silnika nawet nie próbuję uruchamiać i holuję go do mechanika. Okazało się, że odkręciło się koła zębate od wałka rozrządu. Rozpacz! Wymiana paska i ustawienie tego wszystkiego nic nie dało. Pewnie poszły zawory... Głowica do rozbiórki. Ale co chciałem się Was zapytać.... Powiedziano mi, że to najprawdopodobniej efekt redukcji z 5-tki na 3-kę. Za duże obciążenie. Nie wiem, głowy nie dam, może i tak zrobiłem. Rzadko to robię, czasem się zdarzy, ale czy tak nie powinno się robić? Czy też, jest to normalna eksploatacja samochodu? Z góry dziękuję za wszelkie opinie!
  13. Na Allegro niby są orginalne, ale bez wiązki. Niestety za bardzo nie wiem, co to oznacza i dlaczego ta wiązka tylko kosztuje. Myślałem, że to parę kabelków. Z góry przepraszam za dyletanctwo, ale czy mógłby uprzejmnie mnie ktoś oświecić w tym temacie?
  14. Witam! Widzę, że dzisiaj Podkarpacie w natarciu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...