Skocz do zawartości

login642

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O login642

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. każdy liczył na k.o. ja tez ale niestety
  2. dobrze by mieć ściągacz do końcówek bez niego trudno wymienic
  3. poszło niezła sztuka swoją drogą
  4. 7dni 11h 20min
  5. ja kupiłem 3lata temu polski SZNAJDER i do tej pory bez zazutu a mamy -13
  6. no własnie skoro hol przyczepki ma niekorzystny wpływ na tą skrzynie to tymbardziej ciąganie auta ta skrzynia nie lubi obciążen i się tej wersji bede trzymał znawcy tematu multi tę teze poprą. oczywiscie kazdy moze miec swoją opinie
  7. zwykłym automatem tak ale multitroniciem niet patrz encyklopedia multitronika na forum i nie słuchaj kolegów
  8. miałem identyczne objawy przez rok byłem u mechanika magika który po przdejechaniu sie bez podłańczania pod VAG postawił diagnoze: "skrzynia do remontu koszt 5tyś i to i tak panu tanio zrobie" niewiedziec czemu od niedawna usterka sama minęła
  9. smierć dla multitronika nawet nie próbuj sam mam multi i wiem
  10. mi po wymianie filtra kabinowego przestało parowac ale rzeczywiscie mozesz miec mokrą wykładzine
  11. no fajna rzecz ale wiem że złodziej ma zabewki do zakłucania sygnału gps i raczej takie urządzenie nic nie pomoże :gwizdanie:
  12. no i ma ori antrape
  13. mi śmigają bosch aerotwin i juz prawie rok dają rade
×
×
  • Dodaj nową pozycję...