Skocz do zawartości

Marcin_1.8T

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marcin_1.8T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak podmienisz przewody i na tym cylindrze dalej będzie problem to znaczy że cewka, jeśli problem pojawi się na innym to znaczy że przewód. Jeśli padła Ci cewka to przemyśl dobrze bo z ori używka to moze byc tak że pojeździsz 2 miesiące i znowu bedzie do wymiany. Myśle że nie ma co oszczędzac i poszukaj dobrego nowego zamiennika i będziesz jeździł tyle co na oryginalnej nówce. Świece załóż np. NGK bo te silniki nie są mega wymagające wiec NGK jakies V-line bez problemu będą śmigac.
  2. Witaj, awaria raczej nie jest z Twojej winy bo często tak się sprawdza właśnie wysokie napięcie ściągając fajke/cewke z jakiegoś cylindra i obserwując przy tym prace silnika. Często się to sprawdza przy wypadaniu zapłonu lub awarii wtrysku na LPG kiedy na benzynie chodzi idealnie a na gazie szarpie przy przyspieszaniu. Ale wracając do Twojego problemu jedyne rozwiązanie takie na szybko to spróbuj zamienic jednak te przewody, wiem że ciężko mogą schodzic ale to najlepsze rozwiązanie. Obejrzyj też fajke albo sprawdź przejścia na kablu.
  3. Witam Mam pytanko bo nadal walcze ze swoim Audi. Miałem silnik AEB i wymieniłem go na ANB wraz z turbiną. Mechanik niby wymienił silnik ale turbo było przeładowane, winą były źle powpinane podciśnienia m.in. na zaworze DV i na sterowaniu N75 idący do WG. Podłączyłem wszystko po swojemu i właściwie jest ok ale zastanawia mnie pod co podłączyc drugi króciec na WG ? Bo w AEB był tylko 1 na gruszce z przodu i był podpięty pod zawór N75, a teraz w tej turbinie mam 2 krócce. Ten z przodu podłączyłem tak jak było pod N75 a drugi jest z boku WG po stronie bloku silnika i pod nic aktualnie nie jest podłączony, a auto śmiga. Macie pomysł gdzie go podpiąc ? Pozdrawiam
  4. Podpiąłem i wszystko działa jak należy Dzięki
  5. OK dzięki wielkie, przepływke mam właśnie 4 PIN więc niebawem ide sprawdzic, bardzo mi pomogłeś nawet chęciami bo kurcze żadnych informacji nie mogłem znaleźc na internecie, a sie rozchorowałem i nie mam nawet jak na warsztacie sprawdzic w jakimkolwiek programie
  6. Witam Miałem ostatnio wymieniany silnik bo rozrząd strzelił. Wszystko jest juz ok z tym że mam do wymiany jeszcze przepływomierz. Jak się okazało u mnie ktoś połamał wtyczke od przepływki i były wpięte same piny, niestety przy demontażu przepływomierza pomieszałem te kable. Czy jest ktoś mi w stanie powiedziec jak podłączyc spowrotem te Piny ? Kolorami kabli albo jakie pomiary powinny byc na kazdym przewodzie i na którym pinie taki powinien się znaleźc ? Przepływomierz Bosch 0 280 217 112 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...