Skocz do zawartości

rswancar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rswancar

Osiągnięcia rswancar

0

Reputacja

  1. Witam Ponownie problem rozwiązany dzięki pomocy i naprowadzeniu mnie w odpowiednie lokalizacje ,otóż cała przyczyna tkwiła w obudowie ECU -(KOMPA) w której znajdują się przekaźniki bezpiecznik etc etc a mianowicie dostała się tam woda i zalała przekaźnik który jest zamocowany u dołu obudowy ( był skorodowany i nawet lekko zapleśniały w stanie agonalnym heheh)Musze także dodać że po kilku dniach do usterki dołączyła się kolejna otóż samochód odmówił posłuszeństwa kręcił ale nie odpalał , po podpięciu komp pokazał brak zasilania ECU a przyczyna to ten nieszczęsny przekaźnik przy Kompie w serwisie Audi dostępny od ręki koszt 32 EUR po wpięciu auto natychmiast odpaliło i usterka z włączającym się samoczynnie wiatrakiem ustąpiła.Wielkie dzięki za podpowiedzi i pomoc pozdrowencje dla wszystkich Robert Dublin
  2. Dziękuję za podpowiedzi jutro zabiorę się do pracy ,sterownik był rozebrany i sprawdzony pobieżnie ,układy scalone ewentualne zimne luty ,zaśniedziałe końcówki raczej wyglądało dobrze ale to nie znaczy że nic tam nie jest , hmmm>Bardzo dziękuję za pomoc i naprowadzenie mnie na punkty które mogą być przyczyną. jutro wezmę się jeszcze raz za nią sprawdzę przekaźniki oraz wszystkie połączenia ze schematu, wielkie dzięki i pozdrowencje ,oczywiście dam znac jak uporam się z problemem no i jeśli coś jeszcze można sprawdzić proszę o opinię i dziękuje Robert
  3. Witam ,szukając na forum nie natknąłem się na podobny temat więc proszę o opinie .Otóż zamykam auto (audi a4 B6 2,0 petrol 01/ALT)nie ma reguły ale po około 2 /5/ 6 godzinach postoju różnie ,włącza się wiatrak (w sposób ciągły, nie wyłącza się ) chłodnicy i rozwala baterię , o co chodzi nie wiadomo natomiast obserwując auto udało mi się go złapać na gorącym uczynku ,włączył się wiatrak i co ciekawe po załączeniu zapłonu natychmiast się wyłącza!?Nieźle Co zrobiłem ,kilkakrotnie podłączone pod kompa : Diagnoza uszkodzony czujnik na wyjściu z chłodnicy błąd 17698 , a wcześniej błąd 16502 czujnik temperatury płynu chłodzącego .No więc obydwa zostały wymienione błędy skasowane , ponowne skanowanie pokazało zero błędów pomyślałem rewelacja problem z głowy , a tu niespodzianka znów załącza się wentylator nie wiadomo kiedy i nie wiadomo dlaczego ....rozładowując baterię ....dodam że oględziny kilka godzinne auta ze sprawdzaniem sterownika wiatraków, kabli ,wtyczek , bezpieczników , przekaźników nie przyniosły rezultatu nic złego się nie dzieje , nie mam więcej pomysłów , podłączenie pod kompa : wynik brak jakichkolwiek błędów .Proszę o pomoc w rozwikłaniu tajemnicy przy okazji pozdrawiam wszystkich na forum i poza Robert Dublin
  4. Witam jako nowy członek społeczności pragnę wszystkich powitać ,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...