Skocz do zawartości

aces

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aces

Osiągnięcia aces

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z zanikającym zasilaniem (migocze - przerywa) podświetlana przycisków na kierownicy, nie działają (przerywają) wtedy kierunki tempomat i wycieraczki - (brak zasilania na manetkach), migocze panel klimatronika, przygasa podświetlanie licznika, oraz przerywa prace wentylatorów w kabinie, czasem 'pyka' centralny tylne drzwi. Po kilku/kilkunastu minutach kompletnie brak zasilania na manetkach i centralnym (tak jak bym wyją bezpiecznik nr13) po okuło 40 minutach wszystko wraca do normy- działa poprawnie. Po 1-3h postoju problem się pojawia ponownie. W tym samym czasie silnik pracuje równo nie mam problemu z odpaleniem. Problem ma związek z temperaturą, zaczął się pojawiać w zimie przy -3C potem wiosną przy +5C przez prawie całe lato było ok temp powyżej 15C i pojawił sie teraz na jesieni kiedy temp. spada do około +12C Aha problem przerywanego zasilania istnieje po wyjęciu kluczyka ze stacyjki bo jak włączę kierunki i wyjmę kluczyk to brzęczyk nie jest ciągły tylko przerywa. Akumulator sprawny w pełni naładowany i nic nie bierze prądu (Auto stoi ponad miesiąc i pali z pierwszego) Poniżej lista tego co sprawdziłem do tej pory: - akumulator + zaciski na klemach - akumulator wymieniono na nowy, styki przeczyszczono - moduł komfortu - sprawdzony nie zbiera się wilgoć wiązki również ok (stan idealny) - Komputer (na podszybiu) - zarówno obudowa komputer jak i przekaźniki wyglądają jak nowe - styki przeczyszczone (stan idealny) - moduł elektryki (ten pod nogami kierowcy) - prze-lutowane wszystkie styki oraz wymieniony rezonator 8Mhz (ze starego był wyciek) - wiązki i wtyczki we wszystkich drzwiach - u kierowcy 2 przewody miały przerwaną izolację, oraz prze-lutowane zimne luty na płytce w zamku - naprawiono - kostka stacyjki - podmieniona - przekaźniki 53, 370, podmienione został jeszcze 373 - bezpieczniki -sprawdzone i przeczyszczone styki Pomóżcie bo nie wiem czego mam się teraz "czepić". Może znacie dobrego elektromechanika w Doncaster/Sheffield/Leeds? Auto było u 2 mechaników ale oni tylko sczytali logi i to wszytko. W logach były błędy sporadyczne z komunikacją do poszczególnych modułów. Mogę wkleić w razie potrzeby. ---------- Post dopisany 31-12-2013 at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 14:14 ---------- Witam ponownie, Kupiłem MCE ponieważ stary miał zepsuty resonator. Czy możecie mi powiedzieć jaka jest procedura (krok po kroku) wymiany MCE z innego samochodu. Z góry dzieki.
  2. Mam ten sam problem tzn zanikające zasilanie manetek, podświetlana kierownicy i panelu klimatyzacji. Mam ten sam problem .... Definitywnie brakuje (zanika) zasilania na kierownicy (brak podświetlana przycisków na kierownicy, nie działające kierunki tempomat i wycieraczki) Problem występuje po dłuższym postoju, kiedy temperatura spadnie do okolic +10C. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźniki 53 i 370, sprawdziłem wiazkę w drzwiach kierowcy i dalej to samo. Po odpaleniu i nagrzaniu wnętrza po 10 min wszystko wraca do normy. Czasem po wyjęciu, bezpiecznika nr13 wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc.
  3. Mam ten sam problem .... Definitywnie brakuje (zanika) zasilania na kierownicy (brak podświetlana przycisków na kierownicy, nie działające kierunki tempomat i wycieraczki) Problem występuje po dłuższym postoju, kiedy temperatura spadnie do okolic +10C. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźniki 53 i 370, sprawdziłem wiazkę w drzwiach kierowcy i dalej to samo. Po odpaleniu i nagrzaniu wnętrza po 10 min wszystko wraca do normy. Czasem po wyjęciu, bezpiecznika nr13 wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc.
  4. THX za szybką odpowiedź
  5. Proszę o podobne info dla mojej A4. Który zestaw jest prawidłowy. Silnik AWX z 2001r Mój nr VIN: WAUZZZ8EZ1A066463 Również z pompą wody. Pozdrawiam.
  6. Napisałem do TOM77 na priv i czekam na odpowiedź, łożyska kupie SKF. THX
  7. Niestety nie ma LEMFORDERa na allegro (a przynajmniej ja nie widzę do A4 B6). Znalazłem dydtrybutora LEMFÖRDERa na UK, cena 575L+VAT [za wheel suspension 31913 01] chyba zdecyduje sie jednak na febi (300L z vatem).[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2009, 05:22_________________________________________________Właśnie wróciłem ze stacji diagnostycznej KWIK, samochód był na "trzepakach" mechanik sprawdził łożyska, wachacze i zawiasy - mówi że wszystko ok. Samochód prowadzi się dobrze jedynie to popiskiwanie na dołkach w chwili kiedy koło opada.(popiskuje tak jak ocierają klocki o tarcze - ten rodzaj dzwięku). Zastanawiam sie czy nie wymienić najpierw łączników stabilizatorów. Proszę o rade.
  8. Witam Posiadam A4 B6 2001 AWX Limuzyna [250000 km], po ostatnich wakacjach w Polsce trasa Olszyna - Wrocław zaczeło mi popiskiwać na przodzie no i lekki wyciek z lewego amortyzatora. Także czeka mnie wymiana wahaczy, łożysk, amortyzatorów i sprężyn z przodu oraz amortyzatorów i sprężyn z tyłu. Po przeczytaniu kilkudziesięciu postów na forum zdecydowałem sie na następujące elementy - wahacze - LEMFORDER komplet (ew. FEBI są lepiej dostępne w UK) - sprężyny i amortyzatory przód i tył Kaybay - łożyska przód ??? (sam nie wiem) - Prosze o rade. Dzięki forum znalazłem numery katalogowe części itp ale mam również kilka wątpliwości oraz problem ze znalezieniem sklepów które sprzedają LEMFORDERa (Googlowałem, dzwoniłem i nic). Pyt 1. Jak ktoś zna Polskiego lub lepiej Brytyjskiego dystrybutora (sklep online) LEMFORDERa prosze o linki Pyt 2. Jakie łożyska (chodzi o to by te 3 lata na angielskich (czasem polskich) drogach wytrzymały. Pyt 3. Czy do amortyzatorów i do spręzyn potrzebuje suspension mounting kit oraz protection kit (polecają na stronach Kaybay) Pyt 4. Co ewentualnie warto jeszcze wymienić. Z góry THX za rady. PS jeszcze poszukuję poduszek pod silnik - zamienniki też prosze o rady Czekam na odpowiedź Pozdrowienia
  9. Cześć witam i pozdrawiam wszystkich użytkowniów forum posiadam A4 B6 AWX od roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...