Skocz do zawartości

rafaele84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafaele84

Osiągnięcia rafaele84

0

Reputacja

  1. Wiatm ponownie Sprawa jest juz rozwiazana. Na szczescie 2 małe wezyki tuz kolo trojnika miały nieszczelnosc. Po załozeniu nowych turbina ciagnie jak trzeba:) Zostało mi dosc czasu by wyczyscic EGR wraz z kolektorem. Wiec autko odsiwerzone mozna smigac. Dziekuje wszytkim za pomoc w rozkminieniu sprawy:) POzdrawiam Ponizej logi juz po w/w zabiegach. 003 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 Dynamiczne- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  2. Witam zrobiłem tak jak mówiłes i palcem nie dało sie wyczuc zadnego zasysania dopiero z ciekawosci przyłlozyłem jezykiem i delikatne zasanie było odczuwalne. Nie wiem jak tam powinna byc wartosc. U mnie jest lecz bardzo słaba. pozdrawiam
  3. Zrobiłem szybki test dziś rano sciagnalem 3 wezyki z podcisnien 2 z EGR jeden z turbiny i żadnych reakcji auto achowuje sie tak samo jak do tej pory przymulone do 2600 pozniej ciągnie. Więc cos z tym podcianieniem jest.
  4. Dzieki za szybka odpowiedz. Wiec co w moim ptrzypadku najlepiej teraz zrobic z tym fantem. Wymienic EGR? Zalozyc sprezarke po regeneracji? Bo jutro juz bede cos z tym dzialal , osłabia mnie tak przymulone autko..:]( Pozdrawiam z gory dzieki za informacje ---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:33 ---------- czy moze cos z tym zaworem N75 po wyłaczeniu turbiny mam zawsze ten blad 17964- Charge pressure Control: Negative Deviation
  5. Witam Dzis zmieniłem termostat i mogłem zrobic wiarygodne logi BS . BS 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pogonilem dzis troche auto na normalnej temperaturze i na 5 biegu po wyzej 120km wyłaczylo mi turbo prawie za kazdym razem jak robiłem taki test na autostradzie:( zauwazylem ze od 2800obr w zwyz turina ciagnie jak szalona i jej nie wyłancza do tego momentu to muł i włąsnie na niskich obrotach i wysokim biegu przestaje czesto ciagnac.( Jutro sie biore za sprawdzenie tego N75. Pozdrawiam Z gory dzieki za pomoc:) Rafal
  6. Dzieki Man od czego zacząć jutro sprawdze wszystkie wezyko od zawodu itd Jaki jest najlepszy domowy sposób do sprawdźenia n75 domowym Sposobem o ile taki istnieje. Z góry dzięki pozdrawiam
  7. Witam Od kilku dni moja turbina nie zachowuje sie najlepiej zamula, ciagnie dopiero na wyższych obrotach, czasami ja wyłancza. Poczatkiem było to ze 2 tyg temu zaczeła głosniej buczec popiedzy 1600-2200 obr. Kiedys miałem podobna sytuacje to wezyk podcisnienia z EGR był przetarty, ale takie swistanie mam pierwszy raz. Do tego gdy turbina sie wyłaczy wywala mi bład 17964- Charge pressure Control: Negative Deviation Turbo jest suche nie dymi dolewam okolo 1l oleju(5w30) na 15tys km. Dodam ze to moj pierwszy raz zabawy z robieniem logów dynamicznych , lecz chyab dobrze sie zapisaly 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Napewno do wymiany mam termostat bo temp utrzymuje sie na okolo 75C. Co do turbiny to nie wiem czy brac sie za czyszcenie czy juz za pozno i wziasc np po regeneracji... Czekam na opinie od kogos bardziej wtajemniczonego w tym temacie. I co powyzsze liczby ukrywaja. Z góry dziekuje Pozdrawiam Rafal
  8. Witam dzieki za Odp chodzilo mi wlasnie o EGR:) wiec popytam na spokojnie najwazniejsze ze autko smiga:) Pozdrawiam
  9. Witam Ponownie:) Chcialem poinformowac ze moj w/w problem z turbina zostal rozwiazany w bardzo prostu sposob. Dzis mialem chwile czasu i posprawdzalem przewody podcisnienia i jeden ten ktory jest podpiety do zaworu NGR (tak sie chyba nazywa) mialem przetarty w kilku miejcach sklailem go tymczasowo tasma i autko odzyskalo swoej zycie.) Teraz szukam tych przewodow na necie lecz jak narzie nic nie ma.. Moze ktos wie gdzie mozna takie nabyc? Pozdrawiam
  10. Witam od tygodnia borykam sie z tym samym problemem.. objawy sa takie ze pomiedzy 1400-1800 obr/min mam okolo 3s opoznienia zanim autko przyspiesza powyzej 2000 okolo 2s. Stalo sie to po tym jak w deszcowa noc wiechalem w dosc wysoka wodę auto zaraz po przejchaniu zgaslo. Po chwili odpalilem ale turbio juz nie to samo, na drugi dzien postanowielm dac mu trodzke po obrotach i było całkiem dobrze lecz tylko jeden dzien teraz brak mu tego zrywu co wczesniej. Dodam ze zmienilem po tym filtry olejem- dla pewnosci czy jakas woda sie tam nie dostala , ale w filtrze suchutko. Przypominam sobie ze jakos rok temu mialem pdobna sytuacje ale tylko dzien lub dwa i pozniej bylo wszystko ok. Pozdrawiam
  11. Witam Czy wie ktos ile mniej wiecej ile kilometrow wytrzymuje kolo dwumasowe? Ja sie oczytalem chyaba za duzo na forum i po moich objawach czyli. -na postoju (przy uruchomionym silniku) problem z wbiciem jedynki lub wstecznego podczas jazdy juz nie najgorzej ale z lekkim oporem, sprzeglo bralo mi wysoko od roku ale nie ciaglo czasem szarplo delikatnie przy ruszeniu. Kupilem caly komplet sprzeglo dwuams Luka. I co sie okazalo mialem rozsypane łożysko igiełkowe ktore jest na walku i to byla glowan przyczyna. Kumpel ktory mi to zakladal moiwl ze kolo jest jeszcze w dobrym stanie i na sprzegle bym jeszcze posmigal (Przy wymianie mialem 240tys km) Teraz jest wszytsko nowe i jest miodzio:) Lecz nieraz nie warto sie spieszyc z zakupem czesci. Pozdr
  12. witam Ja jezdze juz z tym dzwiekiem 2 rok (nie jest zbyt glosny ale jest) autko chodzi idealnie.. Teraz mam juz taki styl jazdy ze praktycznie nie wystepuje. nie zmieniam biegow ponizej 2tys obr. Dzwiek u mnie pojawil sie po pierwszej wymianie oleju..nie wiem jaki byl wczesniej leje caly czas castrola 5-30 Pozdrawiam i radze sie nie przejmowac
  13. Witam Mialem mam ten sam problem co autor postu tylko ze ja znam juz w 100% przyczyne. Klime mialem nabita dziala ponad tydzien i pozniej lecialo takie letnie powietrze na szybe a srodkowe nawiewy cieple. Po 7 dniach klima sie załanczala bez problemow tylko nie chodzil wiatrak,myslelem ze to ten zawor co ejst w cienkiej rurce (poniewaz jedna mailem taka letnia a druga cipla) Dzis pojechalem na sprawdzenie i okazlo sie ze jest znaczny ubytek gazu przez to nie bylo takiego cisnienia jakie powinno byc i system nie załanczał wiatraku. Po nabicu wraz s srodkiem widocznym pod UV (klima mroziła wiatraczek chodzil) dopatrzylismy sie neisczelnosci w sprezarce. Teraz musze zdobyc usczelki i spróbuje je zmienic. Szukam własnie na forum bo widziliałem ze ktos to juz robił i było wszytko fajnie opisane. Ogolem polecam najpierw sprawdzic poziom czynnika bo to on jest odpowiedzilny za wiele rzeczy. Pozdrawiam
  14. witam a mowilem o filtrze kabinowym on zjaduje sie po prawej stronie. A po lewej w tej cienszej rurce znajduje sie taka dysza z filterkiem. Mam nowe wiesci na temat mojej klimy dzis została znaleziona przyczuna tj. nieszcelnosc sprezarki:( musze kuppic w tyg uszcelki i próbowac zmienic. Jak pislaem wczesniej po nabiciu kilma dzialala tydzien , po 7 dniach tylko jedna rurka była zimna, i nie załanczał sie ten mniejszy wiatrak. Dzis posprawdzeniu ilosci gazu był widoczny ubytek, dobilsmy klime wraz srodkiem barwiącym widocznym bardzo dobrze pod UV, klimna dziala znow super, ale niestety nieszcelnosc w sprezarce. teraz mam oprózniony uklad i w tyg bede sie brał za naprawe:( Pozdrawiam
  15. Ja mam ten sam problem> U mnie nowa kosztuje 180e Choc swoja skleiłem , ale teraz w tylnej czesci jest nastepne jakies mikro pekniecie. Nie cieknie ale widac, wigoc w tym miejscu. Bede sie znow bral z jej naprawe jesli ktos chce wskazowke jak namierzyc dokladnie miejsce ciekniecia to proponuje odkrecic obudowe oraz te 3 sruby trzymajace chłodnice. Wtedy bedzie mozna ja obnizyc jakies 10-15cm. Dobrze wyczyscic na sucho i owinac ja mocno papierem (toaletowym lub kuchennym) pozniej odpalic silnik i obserwowac gdzie pojawia sie jakas wilgoc:) zaznaczuc, wyczyscic i mozna kleic. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...