Skocz do zawartości

kita18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kita18

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Śniaty

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kita18

0

Reputacja

  1. Witam szukam procedury wymiany oleju w mojej skrzyni głównie chodzi mi o zalanie skrzyni nowym olejem . Jak to zrobić dokładnie krok po kroku aby było ok . A6 C7 2.0 TDI 190 km 0CK300043L numer skrzyni
  2. Dev a masz może procedurę wymiany ? Kupiłem zestaw do wymiany oleju w skrzyni z pomocą Piterzzróbto .... sam no i przyszło mi coś innego... teraz muszę nie długo jechać do Pl i chciałbym dolać oleju do skrzyni bo jest wyciek(nie wiem jak długo cieknie ,nie wiem ile jest oleju w skrzyni) a jak będę na miejscu to pełna wymiana z filtrami itp.
  3. Witam . Potrzebuje numery części potrzebnych do wymiany oleju w skrzyni (uszczelka pod miskę ,filtry , olej i jaka ilość . Bardzo dziękuje za pomoc . Numer skrzyni to 0CK300043L oznaczenie SKB
  4. Czyli i jedna i druga będzie odpowiednia do mojego auta tak ?
  5. Witam . Muszę wymienić pompe w zbiorniku , niestety jestem obecnie w Holandii i zostanę tu do Swiąt Bożego Narodzenia . No a uto zostało w PL i nie mam możliwości sprawdzenia jaki jest numer tej pompy . Czy ktośmoże Mi pomóc ?
  6. Po odpięciu turbo, przepływki cały czas pokazuje to samo . Czyli wychodzi że jest soft uwalony . Ale dlaczego auto raz działało raz nie ? Czy ten soft mógł się powoli psuć czy coś w tym rodzaju ? Dodam że na początku już po usuniecia DPF komputer normalnie sygnalizował odłączenie przepływki i taki błąd wyświetlał .
  7. Witam . Otóż mam problem z moją A4 auto nie chce jechać , ale możę zacznę od oczątku . Postanowiłem dołożyć jej ,,Koników'' no i ma teraz niby 200,6 km . Wszystko było dobrze aż do momentu (około 2 miesiące ) Poczółem poszarpywanie podczas przyśpieszania (pedał w podłogę ) i tak było to wyczuwalne coraz mocniej . Aż pewnego dnia ( wyjazd nad morze ) zaczeło bardzo mocno szarpać , po pewnym czasie zapaliła się żółta kontrolka silnika i mruganie świec ( oczywiście auto wpadło w tryb awaryjny ) Zapalił się też filtr cząstek stałych . Oczywiście nad morze nie dojechałem no i tu zaczeły się same kłopoty . Auto u mechanika , próbowali za pomocą vaga 3 krotnie czyścić filtr ale podobno się nie dało . Znalazłem panów którzy podjeli się usunięcia tego filtra (filtr usunięty mechanicznie , wstawiona rura w puszkę po filtrze no i program . Auto nadal szarpie przy przyśpieszaniu . Padło na zapeczoną turbine , dałem do czyszczenia no i auto zaczeło chodzić . Auto stało ponad miesiąć uzywane sporadycznie przez mojego ojca ( pracuję w Holandii) no i po powrocie okazuje się że długo nie pochodziło bo po przejechaniu może 30 km auto przestało iść i teraz jest straszny mół , gdy wduszę pedał gazu na maksa to jest tragedia i bardzo słabo przyśpiesza. Gdy dodaje gazu delikatnie to jak by lepiej przyśpieszało niżpedał w podłogę . Dodam że 100% nie wchodzi w tryb awaryjny , po przeskanowaniu vagiem jest jeden błąd ale jego numer to 00000. Zrobiłem logi mam nadzieję że dobrze je dodaje ; http://vaglog.pl/log_234323.html http://vaglog.pl/log_234320.html http://vaglog.pl/log_234321.html http://vaglog.pl/log_234322.html
  8. W razie czego na allegro jest dostępny zestaw naprawczy pompy vacum (uszczelki wraz z zimeringiem i oringiem) okolo 190 zł
  9. Na allegro jest dostępny zestaw uszczelek i wspomniany przeze mnie zimering w komplecie za około 190 zł i pompa jak nowa :-)
  10. A może ktoś wie z jakimi numerami Vacum montowali w moim silniku BRD ? Niestety na mojej vacum nie ma numeru ...
  11. A skąd taki manometr mam wziąć ? Może jakiś namiar podasz gdzie mógłbym coś takiego kupić ? Znalazłem sporo na serwisie aukcyjnym Tylko teraz jaki mam wybrać aby gwint pasował do mojej pompy? No chyba że każdy ma taki sam ? No i jeszcze mógłbyś zamieścić dokładne foto w którym to miejscu taki manometr wkręcić ?
  12. Witam otóż mam problem z swoim samochodem ponieważ zabrałem się za wymianę filtra paliwa no i po wymontowaniu okazało się że paliwo jest dosłownie koloru czarnego . Podzwoniłem trochę i podejrzenie padło na pompę tandemową /vacum pompę. Najpierw zabrałem się jednak za spuszczenie czarnej ropy ze zbiornika i dokładne go wyczyszczenie ponieważ na ścianach osadzony był olej . No to kolej na Vacum no i tu mam problem bo w okolicy nie ma nigdzie pompy od 170 km tylko od 140 . Czy taka pompa może być założona ? No i jeszcze jedno na górze dekla mam wybitą nazwę BOSCH a na dole V600 mogę mieć pompę BOSCHA ale na dole z oznaczeniem V520(widziałem też oznaczenia v480 ) Czy to będzie miało jakiś wpływ na pracę silnika , moc ? Taki temat założyłem na Elektrodzie niestety nikt mi nie odpowiedział konkretnie co do tych wartości ,,V" Kupiłem Vacum (z oznaczeniem V520) i mam jakby wrażenie że auto jakby słabiej przyśpieszało. A i jeszcze jedno jeśli ktoś byłby zainteresowany to dzwoniłem do ASO i moje auto kwalifikuje się do darmowej wymiany Pompowtrysków (silnik BRD) może ktoś chciałby skorzystać Warto za dzwonić i zapytać
  13. Witam mam na imię Krzysztof i od dwóch lat mam Audi A4 1.8 95 r [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...