Skocz do zawartości

Yokusti

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Yokusti

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Yokusti

0

Reputacja

  1. Niewątpliwie zaletą zacisków aluminiowych jest to że odają ciepło o wiele szybciej niż zaciski żeliwne, a do tego mniej ważą. Być może dlatego do dużych tarcz nie robi się zacisków aluminiowych ponieważ koszty wytworzenia są dużo większe, a raczej producenci nie idą w koszta. Jak chcesz mieć super hamulce do dużych tarcz kupujesz zestaw Brembo albo inny.
  2. Po czym wnosisz, że zaciski żeliwne są mocniejsze? Jakieś testy? Zmieniono na aluminiowe aby pozbyć się kłopotów z korozją. Dzisiaj prawie każde auto ma zaciski aluminiowe. Poza tym zacinający się ręczny jest to bolączka Audi 80 oraz A4 do rocznika 96. Do tego roku były montowane właśnie żeliwne zaciski. Pozdrawiam
  3. Witam serdecznie, Posiadam Audi A4 B5 Avant AFN. Poczytałem parę wątków na forum odnośnie wymiany zacisków ze starego typu żeliwnych na nowsze aluminiowe i wiem, że jarzmo jest to samo, trzeba zaopatrzyć się w nowe przewody i klocki. Mam 3 pytania. 1.Znalazłem także informację, że zaciski aluminiowe wprowadzono od 97 roku. Czy to prawda? 2.Czy ma ktoś informację odnośnie aluminiowych zacisków od którego roku do którego będą pasowały do mojego modelu auta? 3.Czy ma ktoś z Was oznaczenie producenta i nazwę producenta zacisków aluminiowych, które mogę zamontować? Na allegro widziałem ostatnio aluminiowe w dobrym stanie ale były to zaciski z rocznika 02-> i zapewne nie pasują do B5. Pozdrawiam i dzięki za info Bartek
  4. Witam, Wina chyba po stronie czujnika wysokiego ciśnienia. Jak wentylator chodzi rozłączę kość z czujnika wysokiego ciśnienia wentylator zatrzymuje się po ponownym podłączeniu kości nadal stoi. Na następny dzień załączam zapłon i wentylator ponownie śmiga na 2 biegu, delikatnie śrubokrętem uderzyłem ten czujnik i wentylator się wyłączył. Nie znam konstrukcji samego czujnika - może się przywiesza? Pozdrawiam Bartek
  5. Witam, Nie wtyczka wypięła się podczas delikatnego kontaktu z innym autem miałem przed wiosna mała kolizję, jak wtyczkę podłączyłem klima zaczęła działać bez problemu i tak było przez 3 tyg. A od 4 dni mam tak że wentylator chodzi na 2 biegu non stop. Dopiero dzisiaj miałem 2 razy sytuację, że po zgaszeniu auta i odpaleniu wentylator przestał chodzić i było ok. kolejne odpalenie po jakimś czasie i znowu wentylator chodzi na maksa. Co to może być? Czy ktoś spotkał się z takim objawem? A może przekaźnik się zawiesza? Pozdrawiam Bartek[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 22:35_________________________________________________[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 22:36_________________________________________________ Witam, Nie próbowałem z odpinaniem tej wtyczki. Jak wentylator chodzi na 2 biegu nie ma błędów na klimatroniku. Pozdrawiam Bartek
  6. Witam, Sprawdziłem błędy na klimatroniku i pod żadnym kanałem nic nie pokazało. Rozłączyłem kość wentylatora pod osłoną przy zbiorniczku płynu wspomagania wentylator się wyłączył podłączyłem znowu zaczął wyć. Gdzie może być przyczyna? Może jakiś przekaźnik? Gdzie znajduje się czujnik który odpowiada za przełączanie biegów wentylatora? Pozdrawiam Bartek
  7. Witam, Od paru dni mam problem z wentylatorem klimatyzacji, który włącza się po przekręceniu zapłonu i chodzi podczas jazdy bez przerwy. Ktoś spotkał się z taką dolegliwością. Gdzie znajduje się czujnik który steruje biegami wentylatora? Czy może to mieć związek z czasem źle działającym imobilaizerem (migający kluczyk)? Pozdrawiam Bartek
  8. Witam, Niedawno rozwiązałem problem nie działającej klimatyzacji (wyczepiła się wtyczka z zaworu wysokiego ciśnienia), a od wczoraj wentylator klimatyzacji włącza się po przekręceniu zapłonu i chodzi podczas jazdy bez przerwy. Ktoś spotkał się z taką dolegliwością. Czy może to mieć związek z czasem źle działającym imobilaizerem (migający kluczyk)? Pozdrawiam Bartek
  9. Witam, Dodam, że jakiś czas temu poprawiałem zimne luty w sterowniku klimatronika ponieważ cyferki były nieczytelne. Czy brak możliwości odpalenia klimy może być tym spowodowane, że sterownik był odłączony od kości? Pozdrawiam Bartek[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 14:27_________________________________________________Witam, Rozwiązałem problem. Jakiś czas temu miałem lekkie otarcie (prawy przód) z innym autem. Dzisiaj postanowiłem zgłębić temat i odszukać potencjalnej przyczyny nie załączania się klimatyzacji. Błąd klimatronika C1 22.5 dotyczył czujnika wysokiego napięcia.Schyliłem się pod auto w miejscu gdzie była kolizja i zobaczyłem przez kratkę, że jakaś kość zwisa...patrzę wyżej puste gniazdo...tak to właśnie był czujnik wysokiego napięcia. Podłączyłem kość klima zaczęła działać! Także zawsze warto samemu dogłębnie przeanalizować problem,a forum jest zawsze dobrym doradcą gdzie być może tkwi przyczyna. Dzięki Pozdrawiam Bartek
  10. Podłączam się pod temat. Klimatyzacja się też mi nie włącza, poprawiałem zimne luty w sterowniku klimatronika bo cyferki były nie czytelne. Po ponownym zamontowaniu klima się nie załącza. Pozdrawiam Bartek
  11. Witam, Po zimie próbowałem załączyć klimatyzację, a ta nie chcę się w ogóle odpalić. Myślałem, że jest to zabezpieczenie jeszcze trzyma (poniżej 5 stopni klima nie odpala) , ale do dziś nie mam możliwości jej załączenia. Upały zmusiły mnie żebym zaczął działać. Proszę o fachowe opinie. przesyłam błędy jakie udało mi się odczytać z klimatronika. Tak na moje nieprofesjonalne oko to jakiś zawór wysokiego ciśnienia...lub może brak czynnika, ale pozostawiam opinie fachowcom, którzy już nie raz analizowali podobne przypadki. Pozdrawiam Bartek Error 1c 22.5 2c 0 3c 0 4c 99 5c 107 6c 140 7c 0 8c 216 9c 40 10c 220 11c 243 12c 247 13c 111 14c 111 15c 238 16c 240 17c 0 18c 4.9 19c 5.0 20c 14.1 21c 0 22c 1 23c 0 24c 121 25c 207 26c 255 27c 43 28c 78 29c 0 30c 65 31c f 32c 0 33c 0 34c 0 35c 0 36c 237 37c 12 38c 241 39c 12 40c 235 41c 12 42c 235 43c 13 44c 1 45c 270 46c 17 47c 17 48c 107 49c 0 50c 0 51c 53 52c 3 53c 110 54c 95 55c 17 56c 0 57c 0 58c 21 59c 17 60c 0 61c 2 62c 128 63c 128 64c 24 65c 0 66c 0 67c 141 68c 20 69c 0 70c 0 71c 14 72c 131 73c 132 74c 0
  12. Witam, Witam, No w sumie to już autko złożone. Dzięki za linka odnośnie czyszczenia ECU. Odnośnie mojego pytania o demontaż obudowy ECU na prezentacji widać tylko jedna śrubę M10 a druga gdzie jest po lewej stronie obudowy? Bo na zdjęciach nie widać a właśnie lewa strona mi trzyma. Mam wszystk0o zasłonięta po lewej stronie przewodem (+) aku i pewnie dlatego jej nie widzę...dobra wracając do tematu dzisiaj podczas suszenia auta zobaczyłem dziurę w podłodze za siedzeniem pasażera od strony tunelu ...postanowiłem wejść pod auto...skorodował mi gwint M6 mocowania osłony termicznej wydechu i gwint prawie już odpadł, była dziura i zapewne w tym miejscu też coś podciekało.Dziura zalepiona, kanały odwadniające udrożnione, jeszcze tylko demontaż ECU i powinno być OK. Co do osłony na filtr kabinowy to takiej nie mam, mam tylko tą górną z przy szybie. Chyba wycieczka na szrot mnie czeka. Pozdrawiam
  13. Witam, Dzisiaj postanowiłem się zabrać za temat. Rozpocząłem akcję od tylnej lewej strony mianowicie zdemontowałem siedzisko tylnej kanapy następnie zacząłem podnosić wykładzinę...masakra co zobaczyłem litry wody, zacząłem wyciskać z wykładziny i wybierać wodę za pomocą gąbki wszystko pływało.Teraz na noc podłożyłem pod wykładzinę stos gazet by wyciągnąć wilgoć. To tyle na starcie, następnie stwierdziłem że posłucham się poprzednich porad i zacząłem rozbierać z przodu całe podszybie, wyciągnąłem akumulator, półkę akumulatora a pod nią zobaczyłem zatkany odpływ...kolejny był pod serwem też zapchany.Odetkałem woda ściekła, wyczyściłem cały syf za skrzynką ECU - a właśnie przy okazji czy komuś udało się ją odkręcić od karoserii bo ja odkręciłem nakrętkę po lewej stronie przy błotniku ale coś jeszcze trzyma z lewej strony i dałem sobie spokój. To co mogłem za skrzynki wyciągnąć to wyciągnąłem było trochę tego.Mam nadzieję że po tej akcji wszystko będzie OK muszę jedynie wysuszyć porządnie wykładzinę. Mam pytanie odnośnie filtra kabinowego. Dzisiaj ściągnąłem górna obudowę filtra kabinowego i po lewej stronie zobaczyłem taką blaszkę do zamocowania plastiku, czy wy macie u siebie coś tam zamontowaną jakaś osłonkę zabezpieczającą? Po górna osłona w tą blaszkę się nie wpina. Pozdrawiam Bartek
  14. Oki sprawdzę tą uszczelkę, ale zauważyłem coś nowego mianowicie pod fotelem pasażera nawiew na nogi...jest możliwe że właśnie z tego nawiewu wycieka woda i leje się pod tylny lewy dywanik?Skrapla się?? Nie jeżdżę często na klimie włączam ją od czasu do czasu aby kompresor rozruszać. Czy jest możliwe aby woda skraplała się na parowniku i wyciekała przez prawy nawiew...tylko, że dlaczego w takim razie lewa dywanik jest suchy? Pozdrawiam Bartek[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 19:11_________________________________________________Uszczelka na lince maski OK. Jednak chyba podcieka mi z środkowego prawego słupka bo znalazłem mokry pasek tuż przy tylnej kanapie w okolicy tylnego lewego dywanika. Cieżko jest rozebrać te plaskiti na słupku, a jezeli juz to zrobię to gdzie mam usczelnić...w ogóle to jest jakas farsa z tym przeciekaniem...przeciez to Audi... Pozdrawiam Bartek
  15. Tak to jest woda, wąchalem i niczym nie śmierdziało. Ostatnio też tak miałem po deszczach ale wykladzina byla wilgotna wiec podniosłem tylna wycieraczkę i czekłem 2 dni aż wszystko ladnie wyschło. Wczoraj dość konkretnie popadało a dzisiaj jak ręka przetarłem to wody było dość dużó. Auto stoi na mokrej trawie myślałem że może ciągnie wilgoś z podłoża...ale raczej nie sądzę. Myślałęm , że Może po lewej rynience przedniego fotela pasażera gdzieś płynie do tyłu ale dotykałem wykładzine pasażera z przodu i nic...zastanawiam się nad prawym środkowym słupkiem czy czasem gdzies tam nie podcieka i ścieka do najniższego punktu na podlodze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...