Skocz do zawartości

wofka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wofka

Osiągnięcia wofka

0

Reputacja

  1. Finał sprawy był taki że padł termostat, wiatrak na wiskozie ma się obracać cały czas. Piszę dla sprostowania jakby ktoś miał ten sam problem. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  2. Też u nich zakładałem i jestem bardzo zadowolony. Wygląd warsztatu może trochę odstraszać ale trzeba przyznać że w kulki nie lecą, zakładają wszystko poprawnie, jakby coś się działo zawsze można liczyć na (skuteczną) pomoc.
  3. Tak, chodzi o ten wiatrak od strony kierowcy. Po uruchomieniu na zimno kręci się dosyć szybko i łapać go ręką jak kolega wyżej pisał bym się nie podjął. A czy jeżeli to wina sprzęgiełka i jest ono cały czas załączone to na zgaszonym silniku dało by się go obrócić? Przed momentem próbowałem i obraca się lekko, żadnego większego oporu nie wyczuwam. Jak Panowie myślicie, czy w tym właśnie może być wina tego niedogrzewania?
  4. Witajcie Koledzy! Mam taką sprawę, otóż silniczek w moim aucie nie łapie tych optymalnych 90*temp. Wiatrak przy chłodnicy załącza się od razu po rozruchu, co mi się wydaje dosyć dziwne, w moim wcześniejszym aucie bynajmniej tak się nie działo a zacięcia mechanicznego nie mam żeby się jakoś nadzwyczajnie orientować w temacie. Dodam jeszcze że niezależnie od temp zewnętrznej silnik nagrzewa się w identycznym tempie, w środku dosyć szybko robi się ciepło ale na wskaźniku mam nie więcej niż 70*C, gdy zgaszę silnik, auto chwilę postoi ale nie na tyle by wytracić temperaturę silnika po przekręceniu kluczyka wskazuje 90, po uruchomieniu moment ją zbija na 70*C. Jedni mówią że to termostat inni że czujnik temp płynu chłodniczego albo silnika. Termostat wydaję mi się mało prawdopodobny, wprawdzie nie wiem ile on już w moim aucie jeździ bo nie był wymieniany od kiedy jestem właścicielem, ale z tego co wiem to jego nieprawidłowe działanie nie powinno załączać wiatraka i to od razu po zimnym rozruchu. Panowie, uprzejmie proszę o porady. Zapewne ktoś mnie zaraz odeśle do szukaj, owszem szukałem, znalazłem podobne tematy ale nikt nic o wiatraku nie wspominał a sądzę że to może być istotne dla rozwiązania sprawy, dodam jeszcze że przy chłodnicy są 2 wiatraki i zaraz po starcie chodzi prawy. Dzięki z góry i pozdrawiam serdecznie.
  5. Witam wszystkich klubowiczów! Zwracam się z prośbą o odpowiedź na pytanie czy AJL 180KM różni się konstrukcyjnie od AEB czymś innym prócz elektroniki. Z gory dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam
  6. Witam wszystkich klubowiczów! Mam na imię Waldek i pochodzę z okolic Puław. Śmigam szarym avantem 2000r. 1.8T 180KM. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...