wofka
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wofka
Osiągnięcia wofka
0
Reputacja
-
Finał sprawy był taki że padł termostat, wiatrak na wiskozie ma się obracać cały czas. Piszę dla sprostowania jakby ktoś miał ten sam problem. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
-
Też u nich zakładałem i jestem bardzo zadowolony. Wygląd warsztatu może trochę odstraszać ale trzeba przyznać że w kulki nie lecą, zakładają wszystko poprawnie, jakby coś się działo zawsze można liczyć na (skuteczną) pomoc.
-
Tak, chodzi o ten wiatrak od strony kierowcy. Po uruchomieniu na zimno kręci się dosyć szybko i łapać go ręką jak kolega wyżej pisał bym się nie podjął. A czy jeżeli to wina sprzęgiełka i jest ono cały czas załączone to na zgaszonym silniku dało by się go obrócić? Przed momentem próbowałem i obraca się lekko, żadnego większego oporu nie wyczuwam. Jak Panowie myślicie, czy w tym właśnie może być wina tego niedogrzewania?
-
Witajcie Koledzy! Mam taką sprawę, otóż silniczek w moim aucie nie łapie tych optymalnych 90*temp. Wiatrak przy chłodnicy załącza się od razu po rozruchu, co mi się wydaje dosyć dziwne, w moim wcześniejszym aucie bynajmniej tak się nie działo a zacięcia mechanicznego nie mam żeby się jakoś nadzwyczajnie orientować w temacie. Dodam jeszcze że niezależnie od temp zewnętrznej silnik nagrzewa się w identycznym tempie, w środku dosyć szybko robi się ciepło ale na wskaźniku mam nie więcej niż 70*C, gdy zgaszę silnik, auto chwilę postoi ale nie na tyle by wytracić temperaturę silnika po przekręceniu kluczyka wskazuje 90, po uruchomieniu moment ją zbija na 70*C. Jedni mówią że to termostat inni że czujnik temp płynu chłodniczego albo silnika. Termostat wydaję mi się mało prawdopodobny, wprawdzie nie wiem ile on już w moim aucie jeździ bo nie był wymieniany od kiedy jestem właścicielem, ale z tego co wiem to jego nieprawidłowe działanie nie powinno załączać wiatraka i to od razu po zimnym rozruchu. Panowie, uprzejmie proszę o porady. Zapewne ktoś mnie zaraz odeśle do szukaj, owszem szukałem, znalazłem podobne tematy ale nikt nic o wiatraku nie wspominał a sądzę że to może być istotne dla rozwiązania sprawy, dodam jeszcze że przy chłodnicy są 2 wiatraki i zaraz po starcie chodzi prawy. Dzięki z góry i pozdrawiam serdecznie.
-
Witam wszystkich klubowiczów! Zwracam się z prośbą o odpowiedź na pytanie czy AJL 180KM różni się konstrukcyjnie od AEB czymś innym prócz elektroniki. Z gory dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam
-
Witam wszystkich klubowiczów! Mam na imię Waldek i pochodzę z okolic Puław. Śmigam szarym avantem 2000r. 1.8T 180KM. Pozdrawiam.