Skocz do zawartości

domin30

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O domin30

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    FZ

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia domin30

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuje numeru listwy drzwiowej prawy przód oryginalnie jest szara (auto srebrno - na dole szare). Audi A4 B6 2,5 AYM rok 2002 Avant.
  2. Witam Moje auto to A4 B6 2,5TDI AYM 114kW Wczoraj wykonałem serwis klimatyzacji. Przed serwisem wszystko działało bez problemowo. Podczas serwisu dodano trochę czynnika bo brakowało i gdy wykonywałem próbę ( klimatyzacja zaczęła chłodzić) ale Pan wykonujący serwis powiedział ze coś jest nie tak: ciśnienie po stronie HP dochodzi do 25 bar. Przekazano mi ze wszystko wykonano wg instrukcji a w samochodzie nie mogę używać klimatyzacji ponieważ może rozsadzić węzę. Co udało mi się już ustalić: - Wentylator się załącza - podpiąłem VAG żadnych błędów nie ma. - sprężarka się załącza - z kratek leci zimne powietrze czy ktoś się orientuje co mogło się stać?
  3. Koledzy kogo polecacie do przekładki z Lubuskiego?
  4. Witam samochód już naprawiony. Padł sterownik pompy wtryskowej, który oddałem do naprawy po zmontowaniu wszystko działa jak należy.
  5. Witajcie Moj zestaw to 2,5 TDI AYM 155km rok 2002 + multitronic. Wczoraj jadac na prostej silnik zgasl i auto zaczelo zwalniac. Zdazylem wrzucic N w skrzyni i zjechac na pobocze. Auto nie odpala podczas proby pali sie kontrolka swiec zarowych. Przywiozlem je laweta i stoi przy warsztacie. Podpielem dzisiaj vaga i mam takie bledy: Silnik: 01318 - control module for injection pump (J399) Skrzynia: 17114 - Incorrect Gear Ratio P0730 - 35 - 00. Moje pytanie czy to pompa sterownik czy cos ze skrzynia? Bardzo prosze o wypowiedzi.
  6. Dzień dobry Ostatnim czasem miałem mała kolizję samochód naprawiony ale dostał w prawy tył w okolice zderzaka. Po poskładaniu wszystkiego jak należy sprzęt nie gra tzn. grają głośniki tył ale tak na 20% i nie gra subwoofer. Dzisiaj okazało się ze głośnik od suba jest zepsuty po wymianie na oryginał gra tak jak tył na 20%. Moje klocki to radio pioneer+ adaptery na tył i zestaw orginał w avancie ze wzmacniaczem i subem. Wcześniej grało naprawdę przyzwoicie. Moje pytanie czy to może być walnięty wzmacniacz i czym różnią się wzmacniacze 8E9 035 223 taki posiadam od 8E0 035 223D. ten drugi mogę dostać jutro u mnie w ZG i podmienić ale czy będzie współpracował z moim systemem.
  7. Witam Miałem identyczne objawy co ty. Wymieniłem pół auta a padnięta okazała się dwumasa drżała na postoju i podczas jazdy auto wpadało w wibracje. mam ten sam zestaw napędowy co ty 2,5 TDI + multitronic AYM
  8. Witam wszystkich Problem wyleczony a było trochę tego : 1. Dwumasa zakleszczona po wyjęciu i rozluźnieniu tragedia. - wymieniono 2. Skrzynia biegów - hm na następny raz osobiście kupie tak jak dzisiaj olej do skrzyni. Wymieniony olej ok 8 tyś temu okazał się zupą i obok ATF to raczej nie leżał. Wymieniono też filtr i oczyszczono cała skrzynie. 3. Prawy drążek kierowniczy rozsypał się - wymieniono oba Auto sprawne skrzynia nie szarpie (zrobiłem adaptację) nic nie stuka i nie drży. Bardzo dziękuje za sugestie i porady
  9. Wymienię to koło dwumasowe jak sie nie poprawi to podjade do Ciebie na diagnostykę skrzyni (po uzgodnieniu dogodnego terminu) daleko nie mam ok 200km bedzie wycieczka. ---------- Post dopisany 19-07-2014 at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2014 at 22:45 ---------- Dwumas musiałby Ci się rozpaść aby powodować szarpania skrzyni. Moim zdaniem błędna diagnoza (chociaż koło z pewnością i tak do wymiany będzie). Odzyskałem swój zestaw VAG i przesyłam zrzuty . Rano nie miałem adaptacji do tyłu ale wskoczyła po 1 razie. Skrzynia nie pokazała żadnych błędów. Następnie po przejechaniu 30 km zrobiłem nowe pomiary: Widzę ze blok MVB12 i jego wartości wskazują na uszkodzenie wałka wejściowego (korzystając ze wzoru MVB12/1 - MVB12/2 = w moim przypadku tragedia 5-25 mA Proszę o wypowiedz.
  10. Witam Auto było u mechanika: Przeczyścił układ wtryskowy (chodziło pod urządzeniem ok 1,5 godziny) na moja prośbę. Następnie wymienił poduszki pod skrzynią chyba te w sankach. Pod silnikiem nie trzeba było. Później tarcze i kocki przód. Dalej objawy nie ustąpiły. Po dłuższej jeździe próbnej auto przed światłami zaczęło szarpać (trzy skoki) i słychać było metaliczny dźwięk (podczas gaszenia też) Stwierdził ze to dwumasa musiała chyba być zakleszczona teraz pięknie podczas gaszenia ją słychać. Podczas jazdy już mniej szarpie ale dalej trzepie budą. Dzisiaj zamówiłem zobaczymy po wymianie zdam relację.
  11. Mój zestaw napędowy to 2,5 TDI 155KM + Multitronic Jakiś czas temu ok 3 tygodni podczas przyspieszania strasznie trzęsło budą. Wymieniłem wówczas przeguby wewnętrzne, a ze niema dobrych zamienników padło na firmę Drive Shaft. 1. Od tego czasu przy przyspieszaniu coś biega po podłodze (dziwne drgania) nie wiem jak to inaczej ująć nie czuć tego na kierownicy ale bardziej na tyłku w fotelu i na desce rozdzielczej. 2. Po za tym jak stoję na postoju i dodam gazu od 1400-2200 orb/min czuć drgania. Co już zrobiłem: Wyeliminowałem w 100% koła założyłem pożyczone koła nówki felgi z nowymi oponami i swoje zimowe. - dalej to samo Zmieniłem poduszkę trzymającą skrzynię biegów - trochę się polepszyło Sprawdziłem poduszki pod silnikiem (mam olejowo elektryczne) są ok (stwierdził to mechanik) Mam nowe zawieszenie, amortyzatory, drążki kierownicze, maglownice po regeneracji, gumy pod drążkiem stabilizacyjnym) Auto ma najechane 248 950 km nie dotykałem w nim dwumasy olej w skrzyni wymieniłem przy 240 tyś orginał I nie wiem co mam dalej robić w tygodniu wymieniam jeszcze tarcze przód + klocki bo właśnie się zapaliła kontrolka. Czy macie jakieś pomysły nie wiem ad 1 przeguby są kiepskiej jakości i trzeba kupić całe półosie, multitronic pada, ad 2 dwumasa, ukłąd zapłonowy Czy może być to ze sobą powiązane??
  12. Jeżeli jest możliwość proszę o numery oryginalnych części dedykowanych do mojego samochodu.
  13. Dzień dobry Proszę o numery poduszek pod skrzynię biegów i silnik do mojej audi A4 B6 AYM 2,5 TDI Multitronik 2002rok podaje win: WAUZZZ8E02A304456 Z góry dziękuje za pomoc Dominik
  14. radyjko zakupione zamontowane i wystrojone padło na deh-80prs nie wiedziałem ze seria będzie grała lepiej na samym radiu ale nie ma co się podniecać czekam na resztę gratów ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...