Skocz do zawartości

qfel

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qfel

Informacje

  • Imię
    qfel
  • Miasto
    LDZ

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qfel

0

Reputacja

  1. qfel

    Dwumas jakie objawy?

    Panowie ten sam temat ... B7 2.0 tdi multitronic Podłączenie do kompa nie pokazało żadnych błędów przy gwałtownym przyśpieszaniu trzęsie budą ( raz bardziej , raz mniej), jak się zatrzymuję np. na światłach to na D trzęsie jak przełącze na P jest w miarę ok. Podczas jazdy przy przśpieszaniu tak od ok 2000 obr zaczyna drżeć jak odpuszczę gazu ustępuje, a i podczas jazdy jak wrzucę na N i dodam gazu nic nie szarpie jest ok. , więc to chybna nie wtryski, czy to będzie dwumas??? i jak to wygląda w multi??? ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- i jeszcze przy odpalaniu jak zimny - ok jak ciepły - szarpie i ma ciężej odpalić
  2. Ciekawe jakby teraz głosowanie wyglądało..... myślę,że motul wygrałby bardziej niż 2006 mobil...
  3. ja również Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 i jest bajka...w ASO w Niemczech był lany Shell, ale wydaje mi się że na motulu chodzi ciszej....
  4. W ASO Łódź - 1700 pln za wszystko[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 13:06_________________________________________________ podłącze się jeszcze do kolegi.... na co jeszcze zwracać uwagę przy wymianie rozrządu oprócz pompy,paska,rolek ,napinacza itp ??? nie wiem czy dobrze pamietam, ale chyba gdzieś na forum kiedyś czytałem, że trzeba tez zwrócić uwagę na bodajże jakiś silniczek czy coś takiego...laik ze mnie , a nie mogę tego postu znaleźć...
  5. najpierw sprawdź bo możesz mieć moduł bluetooth tylko nie aktywny... ja też tak miałem i też mam ten uchwyt który zawadza (ktoś może wie jak to zdemontować bez uszczerbku???)... Ja aktywowałem bluetooth i wszystko śmiga jak należy... co do felunku to wszystko kwestia ile jeździsz ...ja jeżdżę sporo i mam 17 i 235/45 i już jest taczka.... na 18 sobie nawet nie wyobrażam :gwizdanie:
  6. To ja juz nic nie wiem,na zbiorniczku pisze zalewac tylko mineralny,tylko jak skoro nie jest dostepny,G004000 jest syntetykiem?no to co mówi serwis teraz,zalewac syntetyk? G002000 jest dostępny!!! ja wymieniałem jakiś czas temu, a ostatnio kupowałem znajomemu w ASO
  7. Jeszcze raz dzięki jak dorwe kabel to się odezwę pozdro
  8. ok ...zrozumieliśmy się :> [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 16:00_________________________________________________a czy u mnie wchodzi w grę zmiana oprogramowania skrzyni??
  9. D Dzięki wielkie zrobie jak mówisz, olej oczywiście ,że ori... i małe pytanko "Na koniec sprawdzenie jaki soft i jakie sprzęgło znajduje się w skrzyni (i ewentualna decyzja - jeśli jest "6" a chcesz pojeździć autem dłużej, przemyśleć sprawę swapa)." chodzi o liczbe "biegów"??? bo jeśli tak to mam 7, a silnik BPW, a skrzynie HHF[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 15:55_________________________________________________ok sorry już kumam chodzi o nowy swap ...tak??
  10. Witam Małe pytanko, Pomału szykuje mi się wymiana oleju w multi przy przebiegu prawie 240tys. skrzynia pracuje ok. i zastanawiam się czy przy tym przebiegu przeprowadzić wymianę dynamiczną czy statyczną??? Bart-S Jestem również na etapie kupowania kabla, więc po podłączeniu wstawie swoje dane Z góry dzięki pozdro dla wszystkich
  11. zgadza się 90zł za litr, ale jak mam napisane G002000 to leję taki jak napisany. Wcześniej wymieniłem wszystkie rolki, napinacz, sprzęgiełko, pasek i płyn na febi 6162, bo troszkę mi wspomaganie wyło, plyn wymieniłem na febi by troszkę pojeździć i przepłukać układ i wymienić na ori. Dwa tygodnie było wszystko oki, a potem zaczęło wyć przy lekkich ruchach kierownica na postoju, ...... migiem do serwisu po ori .... i tam pytam się o G004000 bo tez byłem przekonany, że nie ma już G002000, a gość mówi, że nie było przez jakiś czas, ale wrócili do nie go... data ważności na butli do końca 2016, a więc myslę , że powinno być ok.... dwa dni temu wymieniłem i narazie spokój i cisza aż miło............ Też nie polecam Febi .... a i jeszcze kumpel sprawdził mi ten olej czy gdzieś go taniej można załatwić, znalazł tylko też febi , ale jakiś w czarnej butelce ??? A więc ja bym nie ryzykował.... Może ori G004000 też jest ok, skoro tylu ludzi go lało wcześniej, ale ja wziąłem G002000
  12. No właśnie G004000 to 40zł, a G002000 to 90zł., ale taki mam napisany na zbiorniczku więc nie będę kombinował, zresztą już wymieniłem...
  13. Z tego co mi wiadomo to dawniej była norma G002000 ... only mineral fluid.....co można przeczytać na zbiorniczku/nakrętce.... tej normy obecnie już nie ma (została zmieniona) i jest G004000M2. Płyny G002000 i G004000M2 mieszają się ze sobą dlatego można spokojnie dolewać. Namawiam do kupowania oryginalnego płynu w ASO (koszt ok 50zł za 1litr). Ja dzisiaj byłem w ASO i podobno z powrotem jest dostępny G002000 i taki zakupiłem koszt 90zł.
  14. Panowie byłem w ASO i mieli płyn G002000 czyli taki jaki mam napisany na korku, trochę się zamotałem bo wszyscy na forum mówią że tego już nie ma a jest G004000??? Pytam sie gościa o co chodzi, a on mi mówi że tak było, ale z powrotem wrócili też do płynu G002000 ??? Co o tym sądzicie??? Ja wziąłem ten płyn...
  15. Kolego , a możesz napisać jakiego płynu użyłeś? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...