Skocz do zawartości

Bladyrs

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bladyrs

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bladyrs

1

Reputacja

  1. gratutluje zakupu, furka robi wrazenie, piękny Avancik, porób jakies filmiki jak to się sprawuje na drodze bo pewnie zamiata niezle
  2. mialem dokladnie ten sam problem, tez musialem ucinac ta srubke bo zardzewiala, a za listewke placilem w ASO ok. 90 zl.
  3. Bladyrs

    tarcze, klocki...

    cos mi sie wierzyc nie chce w te ceny tarcz i klockow w ASO, klocki napewno kosztują ok 300 zł jak nie wiecej, mowa oczywiscie o przodzie z czujnikami zużycia jak placilem za przod klocki ATE oryginalne 230 zl tarcze tyl ATE po 135 zł za sztuke klocki ATE 130 zł wszystkie ceny z FOTY z rabatem 15 %
  4. u mnie ryglowanie drzwi po przekreceniu kluczyka jest polaczone z antynapadem, czyli po jakis 7 sek drzwi sie same rygluja i trzeba rozlaczyc alarm. a otwierac i zamykac drzwi przyciskiem kolo klamki moge niezaleznie od polozenia stacyjki rok prod. '99 auta.
  5. Bladyrs

    wypryski na lakierze

    to nie koniec świata, ocynk tez ma prawo wziąść rdza, to nie jest nierdzewka że 100 lat będzie bez śladu rdzy, choć widziałem i naloty na takich blachach, wystarczy że w procesie produkcyjnym blacha w którymś miejscu nie została do końca pokryta ocynkiem ,albo żle został położony podkład i baza, i efekty są widoczne po kilkunastu latach, auto wcale nie musiało być bite żeby były takie efekty, znam przypadki że w 2-3 letnich autach w pełni ocynkowanych były ślady korozji a auta były 100 % bezwypadkowe i szły z reklamacją do producenta...po czym elementy wcale nie były wymieniane na nowe, tylko "dobrze" pomalowane, a diler się tłumaczył że auto takie przyszło z fabryki i to nie jego wina dlatego podjedz do lakiernika i się dowiesz czy dany element był już wcześniej "robiony", ostatnio nawet z lakiernikiem oglądalismy auto Audi B4 '95 rok, sprawdzał ogladał, stwierdzil że auto nie malowane,lakier byl juz troche wypłowiały ale oryginalny a były własnie kropeczki delikatne nalotu od rdzy i mówił że po pewnym czasie blacha zaczyna się utleniać i może być taki efekt.
  6. Bladyrs

    klocki hamulcowe

    ja ostatnio zmieniałem u isiebie klocki .... kupiłem ATE z czujnikami za 220 zł .... mowa o klockach na przód ? jak można wiedzieć gdzie kupowałeś po takich cenach ?
  7. Bladyrs

    Listwa boczna na drzwi

    jeżeli pytacie o listwe dolną gumową na drzwi to są one dostępne w każdym ASO, nie są drogie dziś kupowałem, dostałem od ręki, cena 92 zł pozdro.
  8. za tą cene zakup rewelacyjny , ale koniecznie musi być gleba
  9. Bladyrs

    Tiptronic a multitronic

    nie rozumiem Cie, miałem dojście przez mechanika który pracował w ASO , i własnie załatwił mi ten olej "oryginalny" po 35 zł za litr, filtra wtedy nie wymieniłem bo nie mogłem dostać w ASO, trzabyło czekać grubo ponad tydzień, filtr jest metalowy i został tylko oczyszczony, wymienie go przy następnej zmianie oleju jak narazie zrobiłem 30 tys od wymiany oleju w skrzyni i jest dalej wszystko ok. jak ktoś ma pojęcie o wymianie statycznej i dynamicznej oleju i wie co robi, to nie wiem dlaczego po wymianie auto ma nie wyjechać z warszatu, chyba że się zostawia u kowala auto to tak potem wychodzi. KAŻDY porządny serwis od automatu zaleca wymiane co 60 tyś km lub 4 lata, a dla aut użytkowanych wyłącznie w trybie miejskim nawet co 30 tyś km. a co do objeżdzania automata przez manuala, to mnie to wogóle nie interesuje, i co z tego że mnie objedzie, nie takie było założenie przy kupowaniu, żeby się ścigać ze wszystkimi od światel do światel jak dla mnie odejście 1.8T w automacie, jest wystarczające, auto jest dynamiczne i daje też dużo frajdy z jazdy, a że w manualu by było jeszcze szybsze to nie ma to dla mnie większego znaczenia. jak chciałbym tylko killować to kupił bym Impreze WRX albo BMW M3 lub S4 2.7bT oczywiście w manualu jak sie nie ma co sie lubi, to się lubi co sie ma pozdro.
  10. Bladyrs

    Tiptronic a multitronic

    Malutkie sprostowanko, w tip troniku wymiana kosztuje 400zł 260 olej,filtr 80, uszczelka 20 i robocizna,jest jeszcze olej w przekladni ktory sie dolewa ja nie mialem zaszczytu dolewac wiec ceny nie znam ale kolo 30 zł niewiem jak w drugiej a awaryjnosc zdaniem fachowcow nie duza, wada tipa to nie wolno za szybko dac gazu zanim nie zalaczy sie bieg dokladnie ja za wymiane i olej tylko bez filtra zapłaciłem 260 zł zeszło 7 litrów i tyle samo zalane , tak więc koszty narazie w sumie żadne, przy następnej wymianie ale dopiero za 30 tys zmienie też filtr. w tiptronicu delikatnie czuć zmiany biegów,opóżnień przy starcie nie ma żadnych, auto ładnie się zbiera od dolnych obrotów, natomiast multitronicem nie miałem okazji jechać więc nie wiem jak auto z taka skrzynią chodzi. pozdro.
  11. Bladyrs

    Ciepło z klimy

    raczej niemożliwe żeby czynnik uleciał, chyba że sie jakaś nieszczelność zrobiła i zeszło wszystko, sprawdz na klimatroniku czy są jakieś błędy, kod 1, zobacz czy sprężarka chodzi. pozdro.
  12. właśnie wróciłem z nad kilku dniowego pobytu nad morzem w Krynicy Morskiej i widziałem tego RS-ka na żywo, stał pod budynkiem "Landrynka" auto prezentuje się przepięknie, kombi marzenie, nic dodać nic ując
  13. Bladyrs

    A4 1.6 - wtrysk LPG

    kumpel kupił Focusa 2004 w sedanie 20 tyś przebiegu, i powiem tak jedyne co jest dobre w tym samochodzie to silniczek który ma 2.3 150 KM, zbiera się dość żwawo reszta to porażka na maxa, wykonanie,środek, plastiki, spasowanie elementów, fotele ( które są skórzane ) tragedia, jako całość jak dla mnie to ten samochód odpadł by w przedbiegach, nawet nie ma co Forda porównywać do Audi, wykonanie jak poldku albo jeszcze gorzej... pozdro.
  14. Bladyrs

    Gaz!!!

    troche sporo zapłaciłeś, tyle to sobie życzą za instalki ale do silników benz. z turbo ostatnio troche się dowiadywałem ile kosztują instalki, pytałem w "polecanych" warsztatach na forach klubowych, i np. do 2.8 174 KM życzą sobię ok. 3600 zł za wtrysk sekwencyjny, więc tak źle nie jest jeżeli gaz jest dobrze zestrojony na wtrysku, zwróci się b. szybko, tym bardziej że przecież nikt nie zakłada gazu do auta jak robi 10-15 t km rocznie ? tylko minimum 30-40 tyś pozdro.
  15. mi się to autko bardzo podoba, środeczek wypas, i ładna w avancie. Norbi od początku jak tylko kupiłeś furkę narzekałeś że auto nie jedzie ? czy po jakim czasie dopiero ? wiadomo apetyt rośnie w miare jedzenia... ja jak pierwszy raz wsiadłem w 1.8T to mówiłem jak to auto zapier...dala, a teraz już by się chciało go dłubnąć, lub zmienic na coś mocniejszego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...