Skocz do zawartości

wojtkos000

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtkos000

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Dębica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtkos000

0

Reputacja

  1. więc niema do końca zasady że lewy skręt prawy przegłub bo u mnie wyszło na odwrót do.
  2. sprawdziłem wszystko, okazało sie że to był przgłub zewnętrzny prawy przy okazji wymieniłem wewnętrzny bo osłona gumowa miała dziurke malutlą i smar nią wypływał to wymieniłem całość bo podejrzewam że od nowości nie był wymieniany, po sprawdzeniu praktycznym zero problemów jak narazie po wymianie
  3. nie sprawdzałem, drążek może tak stukać, to tak jak skrece kolo w prawo szybciej rusze do przodu i do tyłu jest to samo
  4. witam audi a4 b6 1.9.tdi 130. strzelało mi w lewym kole przy skręcie w prawo, wymieniłem przegłub zewnętrzny lewy i dalej strzela jak na tamtym przegłubie,.
  5. witam posiadam audi a4b6 1.9tdi 130km, chce wymienić sprężarke klimatyzacji moja to denso 7SEU16C pytanie jaką kupić regenerowaną, czy zamiennik jesli zamiennik to z jakiej firmy pozdro
  6. Witam, Audi a4b6 1.9 tdi 130 silnik awx 2003 rok, mam taki problem że wyrzuca mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka dołem przy wysokiej prędkości od 170, 200 km/h na wolniejszej jeździe się nic nie dzieje, temperatura w normie nie rośnie, rozrząd wymieniany z pompą wody ma niecałe 20 tys, wymieniłem zbiorniczek z korkiem termostat chłodnice, sprawdzałem na spaliny w układzie co2 i płyn w testerze nie zmienił koloru. Ktoś miał podobny problem
  7. Witam, sprawdzałem dziś poziom płynu hamulcowego i wypięta był wtyczka od czujnika, podłączýłem i pokazuje bład na fisie o braku płynu hamulcowego, jak wyciągłem czujnik ze zbiorniczka i na podłączonym to błędu nie pokazuje a jak wsadze to pokazuje, kupiłem nowy czujnik i dalej tak samo czyżby coś ze zbiorniczkiem było nie tak. Można go jakoś wyczyścić w środku czy wymiana. Jak bym wymieniał zbiorniczek to nie zapowietrzą się hamulce albo sprzęgło?
  8. witam , jestem po wymianie wahaczy całego kompletu, zakładałem z firmy skv i po ściagnięciu starych które były lmo i porównujac do nowych nie załwazyłem równicy w pomiarach suwmiarką swoznie wszystkie były takie same, mierząc metrem gługości whaczy taka sama wiec żadnych równic nie było, zbieżność zrobiona i wszystko jak narazie wszystko ok. pozdro
  9. wojtkos000

    wahacze 1bv

    witam , jestem po wymianie wahaczy całego kompletu, zakładałem z firmy skv i po ściagnięciu starych które były lmo i porównujac do nowych nie załwazyłem równicy w pomiarach suwmiarką swoznie wszystkie były takie same, mierząc metrem gługości whaczy taka sama wiec żadnych równic nie było, zbieżność zrobiona i wszystko jak narazie wszystko ok. pozdro
  10. witam, mam takie pytanie w audi a4b6 1.9 dti 130 km, do układu zalany płyn czerwony niewiem kiedy i jaki, czy jak wymienię na zielony taki jaki ma być nie będzie żadnego problemu czy może być jakiś problem z przeciekaniem układu po wymianie czy coś innego sie może podziać z maglownicą albo pompą bo wszystko jest wporządku jest, ale chciałbym zeby było tak jak należy z płynami jak producent zaleca.
  11. Ok temat rozwiązany pasowało wszystko tylko jedno z cięgien było przygięte i dlsatego niemożna było ustawić biegów, wkońcu cisza wśodku
  12. Miałem to samo , blaszki w listwie zaśniedziałe, po wyczyszczeniu papietem ściernym wszystko działa
  13. wojtkos000

    wahacze 1bv

    Witam porównywał ktoś wahacze górne od zawieszenia 1bv do zwykłych wahaczy jak jest tak naprawdę różnica, jakieś zdjęcia
  14. Na wlepce mam oznaczenie avf a na bloku silnika jest awx, rozrząd mam założony do awx a sprzęgło od avf. T Witam problem z wymianą skrzyni na jem, zamontowane wszystkie części jakie były potrzebne i nieda rady wyregulować biegów albo niema wiecznego i pierwszego a reszta jest albo jest do 4 a 5i6 niema, co to moze byc bo mechanik już niewie , próbuje założyc stare cięgna co były i zobaczy co bedzie. Niewiem jak to innym pasowało że działa poprawnie wszystko. Witam problem z wymianą skrzyni na jem, zamontowane wszystkie części jakie były potrzebne i nieda rady wyregulować biegów albo niema wiecznego i pierwszego a reszta jest albo jest do 4 a 5i6 niema, co to moze byc bo mechanik już niewie , próbuje założyc stare cięgna co były i zobaczy co bedzie. Niewiem jak to innym pasowało że działa poprawnie wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...