Skocz do zawartości

rki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rki

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat. Mam wyciek spod korka spustowego. Przy wymianie oleju zauważyłem że nie mam wcale uszczelki miedzianej. Jaki wymiar powinna mieć ta uszczelka oryginalnie?
  2. rki

    [B5 ADR] Brak wolnych obrotów

    Nie mam jeszcze VAG-a. W najbliższym czasie mam zamiar kupić, tylko może ktoś podpowie jaki jest dobry i w przystępnej cenie.
  3. rki

    [B5 ADR] Brak wolnych obrotów

    Odłączyłem akumulator na pół godziny, po czym zrobiłem adaptację przepustnicy bez VAG i zarówno ssanie jak i wolne obroty wróciły :> Jednak pojawił się teraz objaw taki, że jak silnik schodzi z wysokich obrotów to obroty spadają do ok. 600obr/min i wracają dopiero do ok.800obr/min. Nie jest to dla mnie żaden problem. Najważniejsze że teraz nie gaśnie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  4. rki

    [B5 ADR] Brak wolnych obrotów

    Witam Nigdy wcześniej nie było problemu z wolnymi obrotami. Zawsze włączało się ssanie i było ok 1200 obr/min ,po rozgrzaniu miał trochę zawyżone obroty - ok.1000 obr/min. Niedawno zakopałem się w śniegu i po tym zdarzeniu nie mam wolnych obrotów. Na zimnym silniku muszę wciśnąć trochę gazu żeby nie zgasł, na ciepłym wolne obroty ok 400-500 obr/min. Na postoju przy używaniu wspomagania kierownicy silnik gaśnie. Miałem kiedyś podobny problem w poprzednim aucie - ford mondeo. Wtedy okazało się że spadł jakiś wężyk od podciśnienia. Po założeniu wszystko wróciło do normy. Szukałem też w audi jakiś wężyków i znalazłem jeden, który był przerwany ( na zdjęciu). Niestety po jego założeniu nic się nie zmieniło, dalej brak wolnych obrotów. Wydaje mi się że słychać przy pracującym silniku jakby gdzieś było zasysane powietrze, lecz może to tylko złudzenie. Może ktoś wie gdzie może być jeszcze jakiś wężyk odpowiedzialny za wolne obroty. Przy szukaniu zauważyłem jeszcze coś jakby przekaźnik, który cały czas załącza się i rozłącza bez przerwy. Nie wiem co to jest więc załączam zdjęcie. Co to może być bo co by to nie było to chyba nie powinno w ten sposób pracować. Pozdrawiam
  5. Witam Wszystkich Jestem posiadaczem audi A4 1.8. Mam nadzieję na forum znajdę podpowiedź jak wyleczyć auto z jego bolączek. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...