Skocz do zawartości

majflon

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majflon

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Jastrzębie-Zdrój

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia majflon

0

Reputacja

  1. U Ciebie widzę, że piszę w tabeli BTDC. Ustaw wg. zaleceń producenta i sprawdź czy się coś poprawiło. Pozdrawiam No właśnie się dowiedziałem że moja wersja programu robi błąd i przy logowaniu podaje ATDC a przy zapisie do pliku zmienia na BTDC, więc trzeba brać pod uwagę ATDC. http://www.directupload.net/file/d/3730/9ct98fv5_jpg.htm
  2. Witam, proszę o analizę logów i poradę czy zmieniać kąt wtrysku czy zostawić. Auto pracuje bez zarzutu, czasami ma problem z odpaleniem na zimnym silniku, trzeba dłużej pokręcić.
  3. Poważnie, kolega z forum A6 założył do RNS-E moduł z literka H i wszystko śmiga jak należy: Wyrwiząb napisał/a: krysti napisał/a: Mam juz zamowiony moduł 8P0 862 335 H MY 2007.5 (Europe) wraz z wiązką. W tym tygodniu bedzie rezanie . Dam znac jak poszło I jak poszło? też jestem zainteresowany Zestaw zamontowany i wszystko śmiga z samsungiem WAVE. Jakość rozmów bardzo dobra. Mikrofon miałem firmowy. To jest cytat a forum A6. Jakby ktoś miał na zbyciu moduł w wersji High to jestem zainteresowany.
  4. Hmm, w końcu znalazłem informacje na forum A6 i pasują modły do RNS-E o tych samych numerach co do B6. Trzeba spróbować inaczej się nie dowiem.
  5. Panowie czy te moduły podejdą do A6 C5 czy tam muszą być moduły z innymi numerami. Mam na myśli podłączenie pod RNS-E.
  6. A ma może ktoś z Was taki problem. Chodzi o to że po połączeniu się telefonu z BT, radio zaczyna odtwarzać muzykę z CD od początku płyty. Nie zawsze tak się dzieje, ale jest to wkurzające. Dodam że BT podłączony do Concerta II, normalnie radyjko zaczyna odtwarzać od momentu, w którym skończyliśmy słuchać.
  7. Nie wiem czy dokładnie rozumiem o co Ci chodzi, ale chyba ten ruch wskazówki obrotomierza to ślizgające sprzęgło, obroty rosną a prędkość zostaje ta sama. Szarpanie podczas przyspieszania i drgania lewarka to może być dwumas.
  8. jak masz dostęp to delikatnie łapnij tłoczysko w imadło
  9. No wlasnie po dluzszym postoju nie zawsze sie otworzy, doloze druga podkladke i zobaczymy
  10. jedna podkladka o strony oringa, narazie zobacze co sie bedzie dzialo, jak faktycznie czesto sie nie bedzie otwierac to sie zgadamy
  11. Panowie u mnie zestaw z niebieskimi sprezynami nie zawsze sie otwiera, wczoraj dwa razy klapa sie nie podniosla, temp ok.+4 stopnie
  12. Troche to zagmatwales i nie wiem o co ci chodzi do konca hehe. Jak mruga przycisk to cos pobiera prad, u mnie to byl zamek. W zamku jest zwarcie i komputer dostaje bledne informacje ze sterownika ze auto jest otwarte i system sie nieusypia. Jak bedziesz mial miernik to napewno dojdziemy co i jak.
  13. miernik bedzie dobry, moge ci wytlumaczyc wszystko na pw
  14. zamek w drzwiach kierowcy robil zwarcie, podlacz miernik pod aku i odlacz wiazke kabli ktora idzie od drzwi do kabiny, jezeli pobor spadnie znaczy ze cos w drzwiach kierowcy robi zwarcie, 99 % to bedzie zamek drzwi
  15. No ok ale to jest pod RNS-E, a ja podlaczalem pod Concerta 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...