Skocz do zawartości

matador262

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matador262

Osiągnięcia matador262

0

Reputacja

  1. Wyświetlacz regenerowałem tutaj http://aceef.pl/. Lub szukać na allegro użytkownika krzychold. Na usługę otrzymałem rok gwarancji.
  2. I ja pochwalę się swoimi nowymi zegarami. Zdjęcia słabej jakości, robione telefonem. Tutaj jeszcze przed modyfikacjami. Jak widać tarcza angielska, wyświetlanie w milach i miga kontrolka immo. A tutaj efekt końcowy. Wgrany soft europejski, tarcza ze starego licznika, dopasowane kluczyki, ringi na zegarach. Nie mam jeszcze czujnika temperatury oleju, ale kabelek jest pociągnięty i w przyszłości napewno go podłączę. Koszt całej operacji: licznik 90zł + naprawa wyświetlacza 100zł wtyczki dostałem w zestawie z licznikem manetka 25zł czujnik temperatury 15zł kabelki, szybkozłączki, koszulki termokurczliwe i inne pierdółki - kilka zł Musiałem dokupić jeszcze VAG Tacho za 130zł. VAG Com-a miałem.
  3. Do kolegi HarryH: Widzę że masz auto z 98r. Jak Ci się udało zapakować do niego licznik od polifta. On ma chyba inne immo. Nie było z tym problemów?
  4. Dokładnie. Wgrywasz wsad z europejczyka, zmieniasz kodowanie i możesz przełożyć tarcze ze starego licznika.
  5. Nie pamiętam numeru ale jest z roku 98, z zegarkiem analogowym.
  6. Poszukaj na elektrodzie. Ja mam wsad do swojego licznika właśnie stamtąd.
  7. Przeczytaj ten wątek dwa razy i notuj wszystkie najważniejsze informacje (rozkład pinów licznika i manetki, w którym miejscu w aucie wpiąć się z kabelkami, jak zmienić kodowanie i wszystko co uznasz za ważne). Ja tak zrobiłem i jestem w trakcie montowania licznika z FIS u siebie. Być może będziesz potrzebował Tacho Vag. Ja potrzebowałem bo nie znałem PINów moich liczników, ale bez problemu go kupisz. Zastanawiam się jeszcze jak podmienić tarczę z anglika na EU, ale mam już pomysł jak to zrobić. Jak się z tym uporam to dam znać.
  8. Licznik jest z anglika i chcę przełożyć tarczę.
  9. Witam. Czy ktoś kopiował eprom ze starego licznika do nowego z fisem? Ja tak zrobiłem i kontrolka immo gaśnie, silnik ładnie zapala, wskazanie przebiegu prawidłowo wyświetla ale FIS milczy. Nic się na nim nie wyświetla. Wiem że trzeba skopiować część wsadu ze starego do nowego licznika jak to jest pokazane na tym forum http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106 jednak liczniki z passata prawdopodobnie się różnią od tych z audi. Czy ktoś wie którą część wsadu należy zmodyfikować?
  10. Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...