Skocz do zawartości

oZz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oZz

Osiągnięcia oZz

0

Reputacja

  1. Cześć, Szukam sprawdzonego serwisu w województwie mazowieckim (Warszawa), który będzie w stanie podjąć się naprawy sterownika skrzyni biegów w Audi A4 B6 1.8T multitronic. Sterownik był naprawiany około 2 - 3 lat temu w serwisie Sserwis, wszystko działało super niestety problem powrócił... Objawy, to co jakiś czas "tracony bieg" auto nie pokazuje, że jest D ( nic nie jest podświetlone na desce) oraz dodatkowo nie jestem w stanie np. wbić wstecznego. Wbijam R, komputer nie podświetla biegu , auto toczy się powolutku, ale na gaz reaguje jakby był na luzie... Autko muszę zgasić, ponownie odpalić i czasami wszystko wraca do normy na jakis czas. PS: Przy okazji spytam również o "ogólny" serwis audi do którego warto pojechać. Potrzebuję również usunąć kontrolkę Air Bag, która pojawiła się na desce... Z autem ostatnio mam trochę więcej problemów... doszło do zapalenia wiązki, przez co zjarała mi się cała maska, itd .... Jeżeli to ważne, to autko ma instalację LPG. Dzięki za pomoc.
  2. Witam, Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem. Zazwyczaj samochód odpala od razu i wszystko działa jak należy, autko trochę pojeździ później zostaje zgaszone za jakiś czas trzeba odpalić i jest problem, silnik bardzo długo kręci(zawsze odpala ale po dosyć długim czasie), zapala się kontrolka EPC wzrastają obroty do 1200 i tak trzyma.Jak zgaszę i znowu odpalę problem znika. Przeszukałem forum(mam nadzieję że dobrze) i nic takiego dobrego nie znalazłem. Może wiecie na co zwrócić uwagę, może coś samemu da się przeczyścić? Jakich kosztów przy ewentualnym serwisie można się spodziewać? Wydaje mi się że problem zawsze występuje po przejechaniu kilku km, z tego co pamiętam nigdy na zimnym się to nie stało i nigdy w czasie jazdy gdy silnik był już odpalony. A4 B6 2002rok 1.8T Pozdrawiam[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 15:03_________________________________________________dobra już wiem co to;) czujnik obrotów silnika do wymiany
  3. Witam, Panowie czy jest możliwość kupienia tylko samej końcówki spryskiwacza reflektora(tam gdzie są dwie dysze), jedna z nich mi pękła(chyba gdzieś ją wywiało jak spryskiwacze zaczeły działać) i zbiera się tam płyn, przez co jest za małe ciśnienie i w ogóle nie wychodzą spryskiwacze i druga sprawa płyn kapie mi pod samochód. W serwisie powiedzieli że spryskiwacz 325zł, wiem że w do BMW można kupić same dysze, po co mi spryskiwacz skoro chodzi o samą dyszę, zraszacz. A jeżeli trzeba kupować cały spryskiwacz, to może wiecie jak wyłączyć spryskiwanie lamp? żeby płyn się tam nie pchał, później kapie i tylko problemy robi. PS Jeżeli nie ten dział to przepraszam i proszę o przesunięcie. Pozdrawiam
  4. na trasie około 10l, miasto około 12l, nie za duże to spalanie? 1.8T kombi multitronic
  5. sterowniki do interfejsu instalowałeś z dołączonej cd czy może ściągałeś jakieś nowe? katalog interfejs Vag KKL Usb? hmm... jeżeli bez najmniejszego problemu łączysz się ze wszystkim, to może w moim wypadku wina leży po stronie samochodu? sam już nie wiem
  6. czy korzystasz również z kabelka Viaken'a
  7. Witam, Może tutaj uda mi się uzyskać pomoc;) Kupiłem kabelek http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103# , korzystam z VAG-COM 311-2. Mam problem z połączeniem się z adresami w aucie, łączę się tylko z adresem 55 czyli xenony. Test portu COM przechodzi raczej ok ponieważ dostaję komunikat: dodam że interfejs pozytywnie przechodzi test obdtester-em. auto-scan nic nie daje, łapie połączenie tylko z adresem 55. Rozmawiałem dziś z osobą z firmy Viaken, poradziła mi abym w ustawieniach VAG-a ustawił Start Baud na 240, niestety wtedy nie łączy się z żadnym adresem, po wpisaniu np. 2400 łączy się z adresem 55 czyli xenon-y, 9800 też łączy się z xenon-ami. Powyłączałem wszystkie rzeczy które mogły zakłócać porty com, wyłączyłem antywirusa - nic to nie dało... Wydaje mi się, że problem leży albo po stronie samochodu albo po stronie ustawień Vag-a i tu moja prośba, czy jesteście wstanie wstawić tutaj w temacie ustawienia jakie macie wklepane w opcjach Vag-a? Oto moje ustawienia: proszę nie zwracać uwagi, że na pierwszym załączonym obrazku przy teście jest zaznaczony inny port. Potrzebuje odczytać błędy z Audi A4 B6 1.8T 2002r i właśnie ustawienia użytkowników którzy łączą się z A4 B6 są tutaj najbardziej pożądane;) Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich użytkowników forum. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...