Skocz do zawartości

hubcik121

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hubcik121

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. Zapchane osadem kanały olejowe Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Miska do ściągnięcia trzeba wykręcić czujnik ciśnienia oleju i dmuchasz powietrzem w kanał do tego silnika używaj przed wymiana oleju plukanki pomaga i rozpuszcza osad. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  2. Dla mnie też tak jak pisałem czujnik ciśnienia uwalony jak na postoju pokazuje takie ciśnienie. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  3. Przerabialem niedawno taki temat tez turbo pompowalo jak szalone pod 3000 i n75 było padnięty.ale sprawdzcie gruszke czy wszystko z nia ok po Logach widac ze ciśnienie za duże pompuje turbo a to już niezdrowe dla turbiny. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  4. Wychodzi na to ze tak jak pisałem n75 niepracuje albo niema odpowiedniego ciśnienia. Ewentualnie sprawdź jeszcze czujnik ciśnienia.Gruszke sprawdzałeś Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  5. Sprawdź jeszcze gruszke turbiny czy luźno chodzi bo strasznie długo utrzymuje ciśnienie w układzie po zdjęciu nogi z gazu.Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Jak padnie całkowicie u ciebie jest problem z doładowaniem a n75 tym steruje. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  6. Kolego jeżeli wezyki sprawne i dolot to ewidentnie po Logach widac ze z n75 jest problem, do wymiany. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...